(Taehyung)
"Ben kız kardeşine çok aşığım."
Yoongi'nin itirafı ile birlikte kaşlarımı havalandırıp, histerik bir şekilde güldüm.
Bir süre sadece Yoongi'nin ciddi yüz ifadesini izleyip, derin bir nefes alıp verdim.
"Ne zamandan beri?" diye sorduğumda Yoongi "uzun zamandır" diye kısa bir yanıt verdi.
Bakışlarımı Yoongi'den başka bir yöne kaydırıp elimi saçlarının arasından geçirdim.
Choon Hee'nin günlüğünde net bir şekilde Yoongi'nin onu reddettiğini yazması üzerine böyle bir itiraf beklemiyordum.
"Daha geçen gün randevu usulü bir görüşme yapmadın mı?"
Yoongi usulca başını salladı.
"Hislerimi görmezden gelebilmek için çok uğraştım fakat o günden sonra bu mümkün olmadı."
Yoongi'nin son zamanlarda sürekli mesajlaştığı ve kiminle mesajlaştığına dair sorularımı yanıtsız bıraktığı aklıma geldi ve sakin tavrını korumaya çalışarak sordum.
"Choon Hee, hislerinden haberdar mı?"
Yoongi oldukça zor bir soru sormuşum gibi iç geçirdi ve ciddi tavrını koruyarak başını olumlu bir şekilde salladı.
"Bir süredir bir ilişkimiz var."
Pekala, kardeşimi gözümü kırpmadan Yoongi'ye emanet edebilirdim ve bu durum aslında beni sevindirirdi fakat benden gizlemelerini de ödetmeliydim.
"Bu konuyu daha müsait olduğumuz bir zamanda konuşalım."
Yoongi elini omzuma koyup gidişimi engellediğinde duraksadım.
"Taehyung, onu çok sevmeseydim böyle bir şeye kalkışmazdım biliyorsun değil mi?"
Başımı belli belirsiz salladım ve omzumdaki elini yavaşça geri çektim.
"Konuşacağız bunları."
Yoongi'nin şişenin dibini neden gördüğünü şimdi anlıyordum. Bakışlarında o izni almanın onun için ne kadar değerli olduğunu da fark etmiştim. Aslına bakılırsa geri dönüp ona "kız kardeşim sana emanet, onu incitmeyeceğinden eminim" demek istiyordum fakat bana söylemedikleri aklıma geliyor biraz kıvransınlar istiyordum.
Dar koridorda ilerlediğimde aklıma takılan bir diğer konu aldığım nefesin boğazıma takılmasına sebep oldu.
Ji A...
Fazlasıyla sırlarla doluydu.
Geçirdiğimiz süre boyunca inatçı kişiliğinin yani sıra ne kadar sevecen, içten, doğal olduğunu da keşfetmiştim. Ona aşık olmam için bu kadarı yeterli olsa da hakkında merak ettiklerimi öğrenemiyordum. Bana kendisini anlatmasını, onu tanımamı kolaylaştırmasını istiyordum fakat onunla ilgili merak ettiklerim hep cevapsız kalıyordu.
Ji A ile Jimin'in konuştuğu odanın kapısına kadar gelip içeri girmek için bir hamlede bulunacakken vazgeçtim.
"O günden sonra seni bir daha görebileceğimi düşünmemiştim açıkçası, iyi olduğuna sevindim."
Jimin'in kurduğu cümleyle birlikte birkaç adım geriledim.
Benim duymam gereken bir şey konuşacak olsa, bir odaya çekilip bunu yapmayacaklarını düşünüyordum. Bu yüzden Ji A'ya sormalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
House of Cards ❧ V
Fanfiction'Bir kez randevuya çıktıktan sonra peşimi bırakacak mısın?'' Taehyung başını olumsuzca salladı. ''Hayır, sonra birden fazla kez randevuya çıkacağız!'' Her güzel şeyin bir sonu olduğu bilincinde olduğumdan aklıma gelen bir diğer soruyu yönlendirdi...