8

486 26 1
                                    

M-am trezit cu Rebeca in bratele mele.Mi-am pus mana pe abdomenul ei si am inceput sa desenez linii serpuite cu degetul

Rebeca-Buna dimineata.

Spune si se intoarce cu fata catre mine, ma saruta si se ghemuieste in bratele mele.

Eu-Neata iubito!

Avea parul in toate directiile, dar asta o facea si mai draguta.

Eu-Ma duc sa ma schimb.

Rebeca-Ok.

M-am schimbat si cand m-am intors am sarit peste ea si am inceput sa o gadil si sa o musc de abdomen.

Rebeca-Ter- ter-mina!Spunea printre hohote de ras.
M-am oprit si m-am uitat serios la ea.
Rebeca-Ce s-...
Am zambit si am sarutat-o apasat.A zambit, dezvaluindu-si gropitele si a spus
Rebeca-M-ai pacalit!

-Hei fetelor!Am facut micul-dejun!A strigat Noah din spatele usi.

Eu-A, da, am un frate.

Rebeca-Ai uitat ca ai un frate?

Am chicotit si m-am ridicat.

Eu-Nu.Hai sa mancam.

Rebeca-Bine printesa, spune si chicoteste.

Am iesit din camera si am coborat jos in bucatarie unde ne astepta Noah cu masa pregstita

Noah-Voua v-am facut cafea si mie mi-am facut o ciocolata calda, nu-place cafeaua.

Eu-Nici mie, dar mersi.

Rebeca-Voi doi chiar semanati.

Eu si Noah-Suntem gemeni.

Rebeca-Si vorbiti in acelasi timp.

Am mancat ce pregatise Noah si am decis ca ar trebui sa iesim impreuna sa ne cunoastem mai bine.Rebeca avea masa in familie, deci eram doar eu si fratele meu.Am mers la starbucks si la Tacobell.

Noah-Sti, habar n-am cum ar trebui sa ma comport, adica ce face un frate?

Eu-Presupun ca sunt ca niste prieteni, dar care stau in aceasi casa.Dar noi chiar aratam bine impreuna, adica putem fi fratii aia dumb ass.Uita-te si tu la noi!Acelasi par castaniu, aceasi ochi albastrii, avem aceleasi trasaturi, doar ca tu esti mai inalt si ai parul cret ca al tatei.Crede-ma, suntem cei mai frumosi gemeni pe care i-a vazut cineva pana acum!

Noah-Suntem si modesti, spune si radem amandoi.

Because of youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum