10.

12 3 0
                                    

Pov Sus

Jacob en ik zitten in de gangen van de toiletten. Ja waarom dan vraag je je af. Wel omdat het feestje een beetje te druk aan het worden was en we wilden Noow en Cam ook niet storen eeen de laatste reden is omdat ik gewoon even bij Jacob alleen wilde zijn. Het is al een tijdje geleden dat ik echt eens in zijn armen heb gelegen en we eens lekker gezoend hebben ( lol sorry voor dit raar gedoe😂) dus ja hier staan we dan in de gang van de toiletten met Jacob zijn armen rond mij al zoenend. Gelukkig is hier nu echt helemaal niemand anders zou het nogal raar en akward zijn. Opeens hoor ik voetstappen en ik trek terug. Snel nemen we beide onze telefoon en staan we naar de muur gericht zodat mensen ons minder snel zouden herkennen. 

Er komen 2 meisjes aangelopen die naar de wc moeten. "Zijn de wc's bezet ofso of zijn jullie gewoon 2 associale kippen?" Wacht wat heeft ze nu net gezegd tegen ons!? Ik wil me boos malen en omdraaien maar Jacob houd mijn arm vast zodat ik niet kan bewegen en ik zeg dan heel bitchy:" nee ga maar." Als de meisjes binnen zijn wachten we tot dat ze buiten komen en als ik het andere meisje hoor zeggen:" nu staan die kalkoenen hier nog." Draaien Jacob en ik ons tegelijkertijd om. "Wat zeg jij tegen ons?" Vraagt Jacob.

 De meisjes trekken hun ogen open en zeggen" omg sorry ik wist totaal niet dat jullie het waren echt waar sorry sorry" waarop ik antwoord:" dus dan ga je onbekenden zomaar associale kip en kalkoen noemen!?" Eigenlijk moet ik wel een beetje lachen om de bijnamen die ze gebruikte maar toch zoiets doe je gewoon niet. "Omg nee sorry ik zal het echt niet meer doen!!" Zegt het ene meisje die ons associale kip heeft genoemd en het andere meisje zegt dan:" sorry dat we ons zo hebben gedragen maar mogen we alsnog met jullie op de foto en mogen we dan ook een handtekening asjeblieft?" Jacob zegt meteen:" ja tuurlijk, dat mag wel" 

De meisjes nemen hun telefoon en maken wat fotos met ons. Het meisje dat ons kalkoen heeft genoemd geeft Jacob een overdreven zoen op zijn wang. Niet dat ik jaloers ben ofzo maar ik ben degene die daar wel hoort te staan in plaats van die mislukte kalkoen. En een kusje op de wang voor een foto oke maar niet zo een grote kus waarje lippen op zijn wang blijven voor 5 minuten zodat jij wat fototjes hebt voor snapchat. Nee hoor ik ben niet jaloers ik hoor gewoon daar te staan in zijn plaats. Als Jacob zijn handtekening op de foto schrijft die beide meisjes mee hadden kijkt hij naar mij met een sorry blik en geeft me de stift. Ik zet mijn handtekening op de foto en geeft de stift terug aan de meisjes. Ik zeg nog even dag en ga dan aar Jacob die zijn armen al opengespreid klaar had staan om me op te vangen. 

Opeens krijg ik een bericht. Jacob pakt mijn telefoon uit mijn zak en leest wat erop staat. Zijn ogen worden groot." Wat is het" vraag ik. Jacob draait het scherm naar mij toe. Daar staat een bericht van zowel Noow als Cam: #noaron is real besties. "Noow en Cam zijn samen" zeg ik dan opeens. "Onze twee beste vrienden zijn samen." Voegt Jacob dan toe. "Er gaat nooit meer een derde wheel zijn." Antwoord ik nog eens om het nog eens te laten doordringen. Jacob doet mijn telefoon in zijn broekzak en nog voor ik iets kan zeggen doet hij zijn armen weer rond me en trekt me stevig in een dikke knuffel. Ik hou hem stevig vast en glimlach als ik bedenk dat ik heel blij mag zijn met Jacob. Opeens horen we een luid alarm en er word geroepen langs alle kanten.




Haii its me schrijfster 2

Is dit een beetje een cliffhanger? Idk ik probeer het ook maar. Sorry voor het kleine hoofdstukje maar dat is beter dan niets. Dat was het dan wel weer voor vandaag, vergeet niet te voten en commenten en dan zie ik jullie volgend hoofdstukje terug! Bye!

Schrijgfster 2 xxxx

He wants me❤Ft Cameron DallasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu