1.Bölüm

7.7K 337 92
                                    

Yıldıza Dokunmayı Yorum Yapmayı Unutmayın

----------------------------------

Burnuma bir koku ilişti. Yerimde kıpırdanıp doğruldum. Güzel bir kokuydu ve tabi ki canım abim Oğuz Bey her sabah olduğu gibi yine menemen ile günümü açmıştı.

Yerimden kalkıp lavaboya gittim ve rutin işlerimi yaptım, ardından odaya gidip üstümü değiştirdim.

"Nefes hadi gel artık!!" Abimin sesiyle odadan çıktım. Beş dakika beklesen ölürsün ama değil mi Oğuz Ağa?

Masanın en başına oturmuş beni bekliyordu. Yanına gidip boynuna sarıldım. "Günaydın abi." Dedim yerime geçerken.

"Günaydın güzelim." Abime tebessüm edip ekmekten bir parça aldım ve menemene bastırıp ağızıma götürdüm. "Of çok güzel."

Abim bana gülerek bakıyordu. "Annem ve babam nerede?" Abim çayından yudum alıp bana döndü.

"Babamın işleri varmış İstanbul'da annemde ayda yılda bir gidiyor bende gideyim diyerek gitti babamla. Bende bu akşam gideceğim." Kaşlarımı çattım.

"Neden?!"

"İşlerim var güzelim. Evde tek kalabilir misin? Tahir'i çağıralım mı?" Kafamı olumsuz anlamda salladım.

Abim kahvaltısını yapıp evden çıkınca bende mutfaktaki işlerimi halledip odama çıktım. Annem, babam ve abim arada böyle giderlerdi o zamanda evde hizmetliler olmazdı yani ben istemiyordum.

Odama geri çıkıp kitap okumaya başladım. Kulağımda ise Sardunya'nın nakaratı. Telefonumun çalması ile açtım.

"Efendim?" Dedim kitabı okumaya devam ederken. "Alo nefes? Ne yapıyorsun?" 

"Ne edeyim oturuyorum." Bir süre ses gelmedi. "Abla orada mısın?" Dedim tekrar.

"Ha evet buradayım, Mustafa bir şey istedi de onu verdim. Neyse gelsene biraz bize." Ses çıkarmadım. Abim evde o olmayınca bir yere gidince biraz kızan biriydi.

"Bilemedim ki şimdi."

"Neyini bilemedin kız! Ha sen Oğuz Ağa'dan korkuyorsun anladım." Hafif kıkırdama sesi geldi. "Ben mi? Tövbe hâşâ o nereden çıktı şimdi ya?"

"E o zaman?"

"Tamam geliyorum abla geliyorum." Ablam yine kıkırdadı. "Tamam bekliyorum." Deyip kapattı.

Ne yani abim kızıyor olabilir ama bunu niye yüzüme vuruyorlar orasını anlamış değilim. Üstüme ceket geçirip odamdan çıktım merdivenlerden inip çıktım evden. Telefonum çalıyordu hemen açtım

"alo ?"

"Her zaman ki yere gel konuşalım son kez" dedi Arda...

"bitti anlamıyor musun istemiyorum seni"

"gel bitirelim bu işi"

Beni seviyordu ama sevgi değildi saplantıydı her şey bitecek miş.. Eve girip çekmeceden silahı alıp çantama koydum. 

Çıkacakken Tahir abi önüme geçti "hop yavaş ufaklık" dedi gülerek

"ya ufaklık deme sene 20 yaşındayım" dedim bezmişcesine

"ee bende 28 yani benden küçüksün nereye bakalım  ?"

"şey sana ne Tahir abi ya of çekil" 

"Abin buralarda yok onun yerine ben varım söyle bakalım ne oluyoruz" dedi göz kırparak

Çekinerek göğsünden itip hızlı adımlarla koştum. Kendisinden çekiniyordum buzlar kralı gibiydi çünkü. Bana karşı iyi olsa da ne bileyim.

-------------

Eve girdiğim anda duvarla buluştu sırtım çığlık atacakken ağzım tutuldu elimde ki çantayı alıp fırlattı.. Çırpınsamda olmuyordu öyle çığlık atıyordum ki.. Ama duysalarsa umursamazdılar çünkü insan oğlu böyleydi...

" Bırakk!!! DOKUNMA!!" Desem de itsem de olmuyordu tokatla yeri boylamıştım.

Yerde öylece yatıyordum canım yanıyordu...  O şerefsiz gömleğin giyinip güldü

"Dedim dimi benim olacaksın diye oldun Nefes"

Çıkmasıyla kulubeden ayağa kalkmaya çalıştım yerde ki kan " Ağhhhh" diye bağırıp ağlamaya başladım...

---------------

Kirliydi vücudum üşüyordum canım yanıyordu. Konağın bahçesine girdim Tahir abi gitmemişti ne olur bir şey fark etmesin ne olur

"Nefes ufaklık iyi misin ?"

" hı hı üşüttüm o kadar" dedim başım yere eğik

"Başka bir şey var bana bak "

"Uyusam geçer valla " deyip eve koştum.

Odaya girer girmez ellerimi sıkıp göz yaşlarımı serbest bıraktım. Eğer abim bilirse beni öldürürdü.. Ve en kötüsü o şerefsizle evlendirirdi. Ne yapacağım ben...

Çok Çaresizim Allahım... Sen Yardım et...

En Son Sardunyalar da Soldu...

--------------------------------

Umarım severek okumuşsunuzdur asıl olaylar bundan sonra başlıyorr

Yıldıza Dokunmayı Yorum Yapmayı Unutmayın.

ilaydastepe SevdaluyukYengem

Sardunya "AĞA SERİSİ-3"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin