[A/N Wij @Roomsoesje en @AnnuhDallasHoran_X beginnen dit verhaal meteen met hoofdstuk 1! Hoop dat je t niet erg vind :) de beschrijving kun je helemaal aan het begin van het verhaal lezen:) thnxx]
"Babe, how was your day?" Ik wordt opgewacht door het liefste vriendje van de wereld, Niall Horan. "Good! Like always! And yours?" Ik neem plaats aan de eettafel die chique gedekt is.
"Perfecto! Ik heb pizza gebakken!" zegt Niall met zijn grappige Ierse accent. Sinds we een jaar samen waren is hij al bezig met nederlands leren. Niall haalt uit de oven de bakplaat met een gigantische pizza erop.
"Delicious!" Zeg ik lachend en kijk naar Niall hoe hij onhandig de pizza los maakt van de bakplaat en op twee borden verdeeld. Niall's blonde haar zit een beetje warrig, maar dat maakt hem juist nog aantrekkelijker. Hij draagt zo'n kookschort met een sixpack erop en heeft z'n tong half uit z'n mond.
"Can you see it?" Vraagt Niall opeens, nog steeds geconcentreerd op de pizza. "Ik voelde je wel staren." Hij draait z'n hoofd naar mij en haald glimlachend een wenkbrauw omhoog.
"Misschien..." Antwoord ik en kijk snel ergens anders naar toe. "Want naar jou kan ik eeuwen blijven staren zonder me ooit te vervelen." Niall kijkt me nog steeds aan, ik voel dat ik bloos.
"De pizza, slijmjurk!" Zeg ik lachend en gebaar naar de pizza. "Oja!" Niall focust zich weer op de pizza.
Lol zit al naast me op de grond en weet dat ie zometeen vast nog wel iets van mijn eten mag. Lol is onze hond, nou ja, hondje. Het is een schattige bulldog, nu inmiddels alweer acht jaar! Gekregen als pup van Niall...
Jup, ik ken Niall al zo'n acht jaar... Hoe dat zit? Tja, dat is een lang verhaal ...
~*~*~*~ 8 jaar eerder ~*~*~*~
"Gaan we naar de stad?" Vraagt Jenna als we de school uitlopen. Jenna is mijn beste vriendin, we kennen elkaar al sinds groep 1. "Uhm, ik moet over-" Ik keek naar de tijd op m'n mobiel, "-twee en een half uur in de studio zijn dus kan!" Zei ik vrolijk. "Gezellig! Wat gaan eerst doen?" We stapten op de fiets. "Ergens eten, ik barst van de honger!"
We besloten hipster te doen en naar de dichtst bijzijnde Starbucks te gaan. Ookal heeft onze stad maar één Starbucks... Anyway, ik had zin in die reuze Chocolade Chip Cookies en Jenna is verzot op koffie!
"Ik ga wel halen!" Bood Jenna aan, terwijl ik vast ging zitten aan een tafeltje bij het raam. We kwamen hier al zo vaak, zonder te overleggen zouden we weten welke koffie de ander wilt. Ik pakte mijn mobiel en scrolde door m'n mails, opzoek naar die ene mail van de studio's ...
------------------
Aan: ansjovis0123@gmail.com
Van: rtlLateNight@info.nl
Goedendag, April!
Wij hebben je eerste stage opdracht al klaar liggen! Morgen, 20-06-2011, om 16:00 verwachten we je in de studio's. Het adres en overige info staat in de bijlage.
Met vriendelijke groet,
Sander Daarna
------------------
Ik kijk even op en zie Jenna al aan komen lopen met een dienblad. Op de dienblad staan twee reuze bekers koffie en twee bordjes met chocoladechip cookies erop. "Een Java Chip Frappuchino en een Chocolade Chip Cookie voor mevrouw Ebril-" "Mevrouw wie?" Onderbrak ik Jenna en we schoten in de lach. "Ja nou bedankt mevrouw Djenah." Las ik voor van Jenna's koffie beker, "Serieus, ligt het aan mij of kunnen ze bij hier nooit je naam normaal schrijven?" Zei ik lachend. "Tja, je hebt gelijk, het ligt aan jou."
JE LEEST
LOL
FanfictionHoi ik ben April en dit is het verhaal hoe Niall en ik elkaar hebben leren kennen! ——————————————— DJENNAAH: Oh my Coffee ... Zeg dat die foto van internet is! April: Waarom? DJENNAAH: Want die jongen, lieve schat, is een SHIRTLESS NIALL HORAN <3__...