crossdressing.
Dvě modrá očiska hleděla na potemnělou obrazovku notebooku a odrážela se v nich černobílá fotografie kudrnatého mladíka, jak klečí a bere si svého přítele do úst, Louisovy prsty zamotané v jeho loknách. Už tomu je pár měsíců, co mu Harry dopřál jeden ze svých dokonalých blowjobů, či potěšil letmým dotykem. Louis sexuálně strádal a sledování porna přestávalo být po čase účinné. Harry jednoduše odmítal jakýkoli styk. Možná na truc, možná jen neměl chuť, ale Louise to trápilo, ba doslova mučilo. Sledoval onu fotografii a líně přejížděl po svém penisu, ale nestačilo to. Chybělo mu to teplo Harryho úst a vláčného těla.
Fotografii zavřel a rozkliknul si internetový prohlížeč. Včera totižto objevil jeden zajímavý tumblr blog. Byl laděn do černobíla, na pozadí hrála píseň Knee Socks od Arctic Monkeys a jakýsi profilový obrázek s pár informacemi o blogu pod ním byl poněkud lechtivý. Lou by byl na blogu strávil více času, to by ovšem nesměl jeho přítel přijít na hotelový pokoj a ihned obsadit druhou polovinu postele. Louis pociťoval mírné výčitky, jako by Harryho podváděl, protože toto bylo osobnější než nějaký pornofilm. Podle krátkého popisku tento blog tvoří dvacetiletý muž, který obdivuje crossdressing, ale jeho přítel je v posteli bezohledný kretén, a tak doufá, že se mu jistého potěšení dostane zde.
'Sex Is an Art' hlásal titulek blogu, o čemž vypovídal onen profilový obrázek. Jednoduchá, černobílá fotografie skousnutého rtu, který mírně krvácel. Lou se nemohl dočkat, až si prohlédne takovýchto fotografií více. Otevřel si rubriku s názvem '...', očekávaje onoho mladíka spoře oděného. A nemýlil se. Hned první fotografie dostávala ho do kolen. Pozadí v černých, krajkových kalhotkách a bílé podkolenky s dvěma černými proužky. Zadeček laškovně vystrčený, kolena u sebe, kotníky se nedotýkaly, zbytek těla kryt peřinou. Lou spolkl obrovský knedlík, jenž se mu utvořil v hrdle. Netušil, že se mu líbí zrovna toto. V posteli to nevyhledával a celé mu to přišlo jakési zvrhlé, ale teď cítil, že mu sex chybí víc než kdy dřív. Další lechtivá fotografie a další dávka vzrušení. Stiskl v dlani peřinu, následně a nevědomky i svůj penis, vykonávaje známý pohyb. Prohlídnul si snad všechny fotografie, než se dostavil orgasmus, který způsobila koláž dvou fotografií. Na jedné mladík klečel v koutě, na nohách síťované punčošky, žádné spodní prádlo, černá andělská křídla, černá paruka a síťované rukavičky nad loket. Na druhé v podstatě také klečel, ale zadečkem se dotýkal pat, opět ty bílé podkolenky, černé body s dlouhým rukávem a králičím ocáskem, v blonďaté paruce zasazena černá ouška. To byl pro Louiho konec. Plně si ve všech pózách a kostýmcích dokázal představit Harryho a samotná představa byla mocnější než cokoli jiného. Prostě do nevydržel a vyvrcholil si do dlaně. Dlouho se vydýchával, nebyl schopný se natáhnout na noční stolek pro kapesníčky, a tak jen ležel, hleděl na obrazovku notebooku a doufal, že se Harry jednou k něčemu takovému nechá přemluvit.
Ale prozatím tu měl zkurveného podkolenkového prince.