Ти не си Чудовище (Край)

811 59 10
                                    

*Гледна точка на неутрален разказвач*

Юнги спря колата пред болницата и слезе от колата, а Пепелянката последва примера му. Извадиха Натали от колата и бързо я отведоха вътре в сградата за преглед.

Пепелянката не посмя да влезе в сградата на болницата, затова остана отвън. След около 10 минути Юнги излезе от болницата и извади кутия с цигари от джоба на дънките си.

- Не са ли ти казвали, че пушенето е вредно? - попита Пепелянката и се подсмихна

- Пепелянка? - каза учудено Юнги - още си тук? Защо не си вървиш?

- Първо, спри да ме наричаш с прякорът ми. Второ, ако не знаеш истинското ми име, то е Ким Хьо Шик. - Хьо Шик бръкна в джобовете на дънките си и се усмихна леко на Юнги

- Благодаря за помощта, Ким Хьо Шик - каза Юнги и се поклони на момчето срещу себе си

*Ретроспекция*

Юнги спря колата зад изоставената фабрика и от колата слезе Хьо Шик. Носеше чанта със себе си, а в нея имаше пластичен експлозив. Двамата кимнаха един на друг и след това Юнги потегли към предната част на фабриката с колата си.

Хьо Шик залепи гърбът си за стената и започна да се оглежда и заслушва за някакво движение, за хора които да го спрат, но нямаше такива. Хоризонтът е чист.

- Нека видим колко голяма мога да направя тази експлозия - каза Шик и се засмя леко, по-скоро се изкикоти като момиче видяло пенис

Започна да поставя пластичният експлозив и му остана само един, а мястото за поставяне бе на около 20 метра от групичката на Ха Ри. Пое си дълбоко дъх и направи няколко крачки напред, но изглежда един от хората на Ха Ри го е забелязал по някакъв начин и тръгна право към скривалището на Хьо Шик.

Пепелянката стисна устни и след като видя, че неговата "жертва" е на достатъчно разстояние, го издърпа на земята и му счупи врата с едно просто движение на двата си крака.

Експлозивите бяха поставени на точните места, дистанционното бе у Хьо Шик, а той вече се намираше на задната седалка в колата на Юнги.

*Край на ретроспекцията*

Хьо Шик се засмя и потупа рамото на Юнги. Кой мислите бе научил Намджун да взривява така добре, да прави самоделни бомби и изобщо да стане толкова известен престъпник? Ким Хьо Шик!

I Am A Monster /BTS M. Yoongi Bulgarian fanfiction/ Where stories live. Discover now