004

478 29 6
                                    

Ráno bylo hektické, protože jsme zaspali. Rychle jsme se oblékli, vzali si nějaké jídlo, které si sníme v autě a vyrazili jsme. Momentálně jsme u letiště, kde se má natáčet Live Aid. Joe se snaží najít místo na parkování, ale moc se mu to nedaří, takže už je celkem naštvaný.
,,Nebuď tak naštvaný. Ještě ti z toho praskne cévka." řekla jsem se smíchem zrovna ve chvíli, kdy Joe našel místo na parkování.
,,Haha, děsně vtipný. Já si teď půjdu pro moje dnešní oblečení. Ty jdi zatím do maskérny a já za tebou za chvíli přijdu." hned jak to dořekl, tak odešel. Chápu, že je opravdu nervózní a já se mu ani nedivím, ale aspoň mi mohl říct, kde je tady, sakra, maskérna. No nic, budu to muset najít sama. Hádám, že maskérna asi nebude na letišti žádná místnost, takže se musím zaměřit na místo, kde se pohybuje hodne lidí a je tam karavan nebo autobus, ve kterém by teoreticky mohla být šatna. Vydala jsem se dlouhým tunelem na druhou stranu letiště. Slyšela jsem tam dost hlasů, takže soudím, že by to mohlo být tam. V tunelu bylo mnoho dalších uliček po stranách a musím říct, že mi připomíná tunel z hororu, na který jsme se včera dívali, takže jsem se snažila vyjít z tunelu, co nejdříve a u toho na něco myslet. Takže jsem přemýšlela nad tím, jestli si mám učebnici patologie půjčit v knihovně nebo koupit. Ano, nad takovými věcmi já přemýšlím.
Už jsem byla v skoro na konci, když v tom do mě někdo narazil. Skončila jsem na zemi a myslela jsem, že dostanu infarkt. Podívala jsem se na toho člověka, co mě porazil na zem. Byl to kluk asi v mém věku. Měl delší blonďaté vlasy a na sobě měl černé adidas tepláky a košili. Hádám, že je to herec, který bude hrát Rogera. Musím říct, že tam vidím podobu.
,,Jseš v pohodě? Promiň, nechtěl jsem tě shodit. Místo toho, abych četl scénář, jsem měl dávat větší pozor na cestu." řekl ustaraně a přitom se na mě tak zvláštně díval.
,,Jsem v poho. To je dobrý. Scénář se musíš naučit a určitě jsi taky nervózní. Chápu to, Joe je taky děsně nervózní. Můžeš mi, prosím, říct, kde je tady maskérna?" zeptala jsem se ho mile. Pořád se na mě tak divně díval. Tento výraz neumím rozpoznat.
,,No, jsem trochu nervózní. Joe? Ty jsi tady s Joem? Že se nepochlubil, že má tak krásný doprovod. A maskérna je první karavan na levo, když vyjdeš z tunelu. Mimochodem jsem Ben." usmál se na mě. Musím říct, že je docela hezký, ale není to můj typ.
,,Děkuji. Já jsem Laura. Těší mě. Už půjdu, ať mě Joe nehledá." vděčně jsem usmála a rozešla jsem se ke karavanu. Byla jsem fakt ráda, že do mě Ben narazil, jinak bych tady nejspíš bloudila ještě dlouho.
V karavanu už byl Joe, měl na sobě jeho růžovou košili a džíny. Na hlavě měl... hnízdo? Když jsem ho viděla, musela jsem se začít smát.
,,Moc se mi nesměj, nebo jdeš domů pěšky." řekl naprosto vážně.
,,Promiň, ale ono to nejde." dostala jsem ze sebe.
,,Pojď, seznámím tě s Ramim, Gwilymem a Benem." postavil se a ukázal, ať jdu za ním.
,,Dobře, ale Bena už jsem poznala." šla jsem k němu.
Vyšli jsme ven z karavanu. Joe začal hledat kluky, když je uviděl, tak na ně zavolal a rychlým krokem se ke klukům rozešel. Problém byl, že jeho rychlý krok byl můj běh, takže jsme museli vypadat vtipně.
,,Lauro, chtěl bych ti představit kluky. Tohle je Gwil a tohle je Rami. Kluci, tohle je Laura." usoudila jsem, že Rami hraje Freddieho a Gwil zase Briana. Oba vypadají velice sympaticky. Líbí se mi, že všichni kluci jsou doopravdy podobní kapele Queen.
,,Konečně tě poznáváme, Lau. Joe nám o tobě vyprávěl." řekl Rami. Než jsem stihla něco říct, tak se slova chopil Gwil.
,,Rami má pravdu. Joe říkal, že jsi z Česka. Nevím, jestli ti Joe říkal, ale máme tady asistenta Freddieho Petera Freestonea, momentálně žije v Česku, takže pokud ti chybí čeština, tak tě s ním klidně seznámíme a můžeš s ním prohodit pár slov." překvapilo mě, že o mně Joe mluvil a taky mě překvapilo, že zatím se všemi celkem vycházím.
,,Za chvíli začíná první natáčení, tak bysme měli jít na místo." vydali jsme se ke karavanu, ve kterém se měla natáčet scéna před koncertem. Natočení této scény trvalo asi hodinu. Potom měli kluci chvíli pauzu a teď se připravují na natáčení koncertu.

Zatím se to pomalu rozjíždí,  líbí  se vám zatím tento příběh? 😊

Under Pressure | Ben HardyKde žijí příběhy. Začni objevovat