William

502 15 10
                                    

2 mrd senere

Marcus... marcus.... jeg vågner ved Erin står over mig.
Jeg åbner øjnene, hva så skat er du okay?
Vandet er gået, det nu,.. jeg sætter mig op, og kan se hun står bøjet sammen i en vee.
Okay, så jeg ringer efter mine forældre, så de kan være hos Alma, så tag noget tøj på skat.

Jeg hopper i noget tøj, imens jeg ringer til min mor.
De skynder sig, det godt der ikke er så langt.
Jeg går ind til Erin, hun sidder i sengen, og er i et ve helvede.
Jeg er bange for vi ikke når det denne gang. Erin jeg samler lige vores ting sammen, så vi kan tage afsted okay, vil du ikke have noget tøj på.
Hun nikker med tåre ned ad kinderne, jeg kan ikke lide at se hende sådan.
Jeg hjælper hende med at få en T-shirt og et par bukser, strømper og sko på.
Vi går ud i gangen, og i det samme lukker mine forældre sig ind.
Skal jeg ikke køre Marcus? Jo det ville være fint far, men tag vores bil, for så har Erin mulighed for at ligge lidt.
Min far tager alle vores ting, autostol tasker og pusletaske.
Jeg hjælper Erin ud bagi bilen, jeg forsøger at tage tid på veerne, men de kommer hyppigt og er kraftige.
Jeg ringer til sygehuset, for at gøre opmærksom på vi er på vej, og hun er tæt på fødsel. Vi fik afvide af hendes jordemoder, at denne her gang nok ville gå endnu hurtigere.
Sygeplejersken jeg snakker med foreslår de sender en ambulance imod os, for som det lyder på mig er Erin i aktiv fødsel.
Vi møder ambulancen halvvejs, og Erin og jeg kommer hen i den. Min far vender om og tager hjem, En læge kommer ind i bilen og vi køre en kørsel 1 mod sygehuset.
Kørsel et er der hvor de sætter blink og horn på, det går stærkt. Undervejs kan jeg fornemme Erin begynder at presse, jeg tror han kommer nu.
Hold ind til siden, råber lægen, og undersøger Erin.
Jeg tror vi bliver nød til at holde fødselsdag her i ambulancen, jeg kan se babyens hovede.
Erin når jeg siger til, så presser du okay, Erin nikker.
Godt så er vi klar, Erin ved næste ve presser du alt du kan.
Hun presser alt hun kan, godt Erin så er hovedet født, og der er mørkt hår.
Du presser igen når næste ve kommer, Erin presser igen, og pludselig lyder et svup, og plask på gulvet. Og den velkendte baby gråd
Tillykke i har fået en lille dreng, vil far klippe navlestrengen, jeg nikker med tåre i øjne.
Jeg klipper navlestrengen, og får William der er svøbt i et par tæpper i armene.
Erin bliver pakket lidt og hendes hovede bliver hævet lidt.
Jeg ligger William i hendes arme, han er lige så perfekt som sin søster. Mørkt hår og krøller som sin mor.

Han er en totalt kopi af Alma, og utrolig smuk.
Jeg kysser Erin, du klarede det godt smukke, tak i lige måde Marcus. Nå Skulle vi ikke lige tøffe en tur til hospitalet, og få jer tjekket ordentligt igennem?

⭐️⭐️⭐️

William Noah Gunnarsen

Vi er kommet hjem, Erin sidder i sofaen og ammer William, Alma sidder ved siden af og ammer sin baby siger hun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi er kommet hjem, Erin sidder i sofaen og ammer William, Alma sidder ved siden af og ammer sin baby siger hun.
Hun er meget opmærksom, og interreseret i ham, hun skal nok blive en god storesøster.
Jeg står lidt og betragter min smukke familie, jeg føler mig heldig.
Hvad har jeg gjort for at være så heldig, jeg elsker min familie så højt, og vil gøre alt for dem.
Jeg glæder mig til at lære William at kende, til at se om hvad han er for en størrelse, det bliver sjovt at prøve noget andet end glimmer og glitter.
Jeg går over og sætter mig ved siden af Alma, hun smiler se jeg gir også babyen mad, ja du gør min skat.
Hvad hedder din baby så?
Han hedder Carl , nå det var et fint navn, ja vil du holde min baby? Ja det kan du tro prinsesse,
Ej far jeg er en stor pige, og ikke prinsesse.
Jeg mærker et stik i hjertet, for hun bliver så hurtigt stor.
Nej okay, men du vil altid være min prinsesse. Hun smiler sit fantastiske smil, hun skal nok knuse mange drengehjerter.
Erin bliver færdig med at amme, og jeg ligger Wiliam hen i vuggen.
Vi putter på sofaen, imens Alma leger og bare tuller rundt.
Jeg føler lykken bruse igennem min krop, jeg har alt jeg skal bruge her, Og jeg elsker det, vores lille familie er centrum af vores univers.
Jeg vil for ingen ting bytte det vi har skabt her.
Kender i det når man får en fornemmelse Af at man svæver ud af sin krop, og betragter sit liv ovenfra.
Sådan har jeg det , Jeg ser på os, og er lykkelig. Jeg har opnået det jeg skal, nu handler det om os, os 4.
Min familie. Vores familie...
Jeg elsker dig, visker jeg i Erins øre, hun smiler,
Det er faktisk ufatteligt at du efter så mange år, stadig kan give mig kuldegysninger ved at viske mig i øret.
Hmm, måske vi bare er ment to be min skat, ja det er jeg sikker på Marcus.
Tak, tak fordi du har givet mig min familie. Og tak fordi du gav mig en chance til.
Jeg elsker dig af hele mit hjerte Erin, jeg elsker også dig Marcus.
Og jeg er lykkelig for vi har fået vores familie, jeg er taknemlig for at må elske dig, og dele resten af mit liv mig dig hr. Gunnarsen.
Jeg trækker hende ind i et kys, og vi putter i hinandens arme.
——————————————
Her slutter historien om Marcus og Erin,
Jeg håber i har nydt og læse med.
Hold øje for jeg har allerede en ny historie i tankerne.
Tak fordi i læste med.
Xoxo Mali

Venner med sukker på(AFSLUTTET)Where stories live. Discover now