Yıldıza dokunmayı unutmayın
-----------------------------
Tuttuğum göz yaşlarımı bir anda saldım. Herkes bize ağzı açık bakıyordu. Karnımda olan elime baktım. Senin için yaptım bebeğim.
"Ne diyorsun sen Tahir?!"
"Duydun abi!! Ben evlenmek istiyorum nefesle!" Saniye hanım bir kaç adım atıp Tahir'in yüzüne bir tokat indirdi.
Tahir abi'nin başı sağa doğru yatarken ben başımı kaldırıp ona baktım. Tahir abi elini yanağına koydu. Çenesini sıkıyordu her halinden belliydi.
"Ne demek evlenicem?! Ben sana demedim mi Tahir!? Ben sana Osma'nın kızı Seda ile evleniceksin demedim mi!?" Diyerek çıkıştı.
Tahir abi elini yanağından çekip bana baktı. Ona özür bakışları atıyordum. Özür dilerim Tahir abi senide yakıcam. Tahir abi gözlerini benden ayırıp saniye hanıma baktı.
"Bende sana demiştim değil mi?! Demiştim!! Ben Seda falan istemiyorum! İSTEMİYORUM! Ben nefesle evlenicem bitti!" Diye bağırdı.
Ağzımı kapadım. Asiye abla gelip elini koluma koydu destek olurmuşcasına. Neyin içine düştüm ben Allah'ım?
"Saniye Tamam sakin ol bir!! Bu işin aslı astarı neymiş öğrenelim!"
"Ama ana..."
"Saniye dedim!!" Saniye hanım bana sinirli bir bakış atıp Geriye doğru gitti. "Sizde oturun şuraya!" Dedi Emine Babaanne koltuğu gösterirken.
Tahir abime baktım beni koltuğa oturdu ve ellerimizi hiç ayırmadı. "Tahir söyle bakalım ne oldu da hemen evlenmek istiyorsunuz!"
Karnımda olan elimi daha çok karnıma bastırdım. Sanki ona birşey yapıcaklar gibi hissediyordum.
"Babaanne evlenmek istiyorum ötesi var mı?!"
"Nefes sen niye karnını tutuyorsun!" Dedi babaanneye söz hakkı vermeden Mustafa abi. Yutkundum, Tahir abiye baktım.
Söyleyip söylememe kararına varmaya çalışıyordum. Tahir abi elimi daha sıkı tuttu. Allah'ım sonumuzu hayır et...
"Babaanne Nefes..."
"Ne nefes?!"
"Nefes ha - hamile." Dedi Tahir başını eğerken. Ona baktım biliyordum işte benden utanacağını biliyordum. Gözümden yaşlar gelmeye başladı tekrar.
"Ne?! NE DEMEK HAMİLE?! NE DİYORSUN SEN TAHİR!!" Diye bağırdı Mustafa abi. Ağlamam daha şiddetlendi.
"Abi bağırma."
"ULAN NE BAĞIRMA!! SOY ADIMIZA LEKELEMEK Mİ İSTİYORSUN SEN?! BİRDE ŞAHOĞLU'NUN KIZI İLE!!"
Mustafa abi Tahir'in üstüne yürürken ben ayağa kalktım ve baktım onlara. Koşarak çıkmıştım konaktan hıçkırarak ağlıyor ve koşuyordum ölseydim ya gelmeseydi.
"Nefes dur nefes !!" gelip kollarımdan tuttu
"Tahir abi sende zora girdin beni bırak tamam mı gideyim ailenin ismi lekelenmesin "
"SAKIN! bana bak sen benim karım olacaksın karnında ki bebek benim evladımdır bundan sonra!" dedi an zaman durmuştu sanki karnımda ki başkasının bebeğini bile kabul ediyordu
"Ve bana bir daha bir daha abi demeyecek sin!!" dedi bende başımı salladım kollarını bana sardı ve konağa geri dönmüştük
---------
Odaya getirtip oturttu beni kendisi de aşağıya indi ardından Asiye abla girdi yanıma yanıma oturup ellerimi tuttu
"geçecek her şey "
"geçer mi ki ?"
"Geçer" dedi tebessüm ederek
Tahir babannesinin yanına oturdu elin tuttu "babaanne yaptık evlenmeden acele ettik seviyoruz bir birimizi evleneceğim zaten kimse bilmez hamile olduğun"
"bak hala evleneceğiz diyor" dedi Mustafa
"SUS! Mustafa burada sözleri ben söylerim! Kaleli Ailesine torun geliyor gelin geliyor kabul edeceğiz evladımız her hatasıyla bizim evladımız!"
" Sağol Babaanne " elin öpüp kalkıp annesinin de elin öptü
"düğün hazırlıkları başlasın"
"düğüne gerek yoktu nikah yeterdi babaanne"
"Düğün edilecek bitmiştir." deyip ayağa kalktı bastonun yere bastırarak yukarı çıktı
Abim annem babam beni silmişlerdi. Nasıl olacaktı ne olacaktı ? telefonu elime alıp hizmetçimiz Hayat sultanı aradım
" alo Hayat teyzem "
"Hii Nefes ne yaptın kızım sen"
" teyzem abim ne yapıyor?"
"Her an patlayacak mayin gibi dolaşıyor ortada çok kızgın adını ağzımıza almamızı istemiyor"
"An-annem ba-babam peki ?"
"Onlar daha gelmediler Oğuz ağam da söyleyemedi"
Tamam deyip kapatmıştım karnımı okşadım "Tahir abin bizi beladan çekti ama kendisi belaya düştü" bir anda kapı açıldı Tahir girdi
"Babası ufaklık"
"Ha?"
"Babasıyım o bebeğin tamam mı ? "
" sevmezsin diye düşündüm" dedim başımı eğerek
"İkinizde masum ve safsınız nasıl sevmeyeyim ?"
Ayağa kalkıp kollarımı boynuna dolayıp sarıldım" teşekkür ederim"
Nasıl adamdı bu ?
----------------------------
Yıldıza Dokunmayı Yorum Yapmayı Unutmayın.
Nasıl İlerliyor?
Sizi Seviyoruz❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sardunya "AĞA SERİSİ-3"
Storie d'amoreSardunyalar Bile Soldu..... Mutlu Sonlar Yoktur Benim Masalımda...