So-Young szemszöge:
-Szóval én a fiúk heti programjait mindig ebbe a naptárba vezetem be és minden vasárnap megszervezem a következő hetet.Az ébresztést mindig kezd el 2 órával a kiadott idő előtt ,mert nagyon lassan kelnek ki az ágyból.Nézz be hozzájuk két órával indulás előtt ,utánna egy órával előtte is.Sugához pedig még fél órával indulás előtt is ,mert hajlamos visszaaludni.Ügyelj ,hogy mindegyikőjük reggelizzen ,ha éhes ha nem ,mert kell nekik az energia.Ha fellépésük van minimum fél órával előtte oda kell érnetek ,hogy még próbálhassanak kicsit és minden koncert után várjatok kb 1 órát és a szolgálati bejáraton távozzatok ,így nem rohamoznak meg titeket az army-k.Egy nap legalább legyen 1,5-2 órájuk napközben ,amit szabad programmal tölthetnek.Ebédet mindig időben vigyél nekik akárhol is vagytok ,és a folyadékbevitelre is ügyelj ,főleg Kook-nál ,mert ő meg hajlamos elfelejteni inni-oktatom MinHee-t ,az új lányt-Nézzük csak mi van még...Figyelj arra ,hogy TaeTae-nak meglegyenek a plüssei ,Jimin pedig ne hajszolja túl magát.Yoongit ne zavard ,ha dalt ír ,de figyelj ,hogy egyen igyon munka közben és ne egész éjjel dolgozzon.Jint pedig támogasd ,mikor edzenek és biztasd ,hogy ne álljon le 2 méter futás után.
-Oké-feleli a MinHee ,miközben gyorsan jegyzetel-Ébresztés 2 órával előbb , többször ránézni Sugára ,kaja pia ,alvás ,fuvar...értem.
-És a plüssöm-szól közbe V is ,mivel ő is pont az étkezőasztalnál ül ,ahol a lánynak magyarázok.
-Oh..igen a plüssök-ezzel felírja ezt is füzetébe.
-Most hirtelen nem jutott más eszembe ,de ha beugrik valami ,majd szólok.Itt a számom.Bár a fiúknak is megvan ,neked is megadom és bármi van hívj-ezzel átadom a cetlit amire a számom írtam ,majd felállok az asztaltól.
-Rendben.Köszönöm-hajol meg a lány ,majd mikor becsukta a füzetét ,amibe kb 3 oldalnyi tudnivalót diktáltam neki ,nagy szemekkel néz rám-És ömm..hol a szobám?
-Noss..Mivel nincs kész vendégszoba ezért én Jungkook szobájában aludtam, gondolom te is v...-kezdek bele ,ám ekkor megjelenik Kook és Jimin.
-Nem.Én átmegyek Jiminhez ,te meg megkapod az én szobám.De nehogy azt hidd ,hogy örökre neked adom.Már hívtuk a menedzsert és küld valakit ,hogy csináltassa meg neked a vendégszobát.Addig is ha valami baja lesz a szobámnak kifizeted!-mondja szigorúan Kook ,én pedig rám sem ismerek.
-R..r..rendben vigyázni fogok.Köszönöm-habog a lány ,és bár tudom rá kéne szólnom Kook-ra ,hogy legyen kedvesebb az újonccal ,kicsit azért jól esik a lelkemnek ,hogy ilyen nehezen viseli el az utódom ,mert ez azt jelenti ,hogy igenis megkedvelt engem az itt eltöltött időm alatt.
-A ruháimat és a cuccaim nagy részét már átpakoltam Jiminie-hez.A többi marad és ha kell valami ,majd átugrok érte.Szabaddá tettem neked 1 szekrényt meg 2 polcot.Oszd be-mondja megint Kook ,majd csak szó nélkül bemegy Jimin szobájába.-Azt hiszem nem kedvel-mondja szomorkodva MinHee,mikor már Jungkook szobájában segítek neki kipakolni a cuccait ,a Kook által kiürített helyekre.
-Hogy?Jungkook?
-Igen..
-Áh kedvel ő hidd el.Csak szokatlan neki a változás.De hidd el megkedvel majd téged is-biztatom.
-Azt mondod?
-Azt.
-Akkor jó ,mert nem akarok vele rosszban lenni.
-Ha be akarsz nála vágódni ,javaslom a videójátékokat.Egy kör és azután le sem tudod kaparni magadról.
-Oh..Köszi a tippet-mosolyodik el.-Na azt hiszem nagyjából kész is vagyok-szólal meg kb fél óra pakolás után ismét a lány-Mára van esetleg valami programjuk?
-Noss az érkezésed miatt ma elmaradt az edzésük ,stúdiózni sem kell..Azt hiszem ma szadabnaposak.
-Értem.Ömm esetleg csinálhatnánk akkor ma valamit?
-Mire gondolsz?
-Nem tudom..Talán elmehetnénk fagyizni vagy valami ,hogy kissé összerázódjunk..
-Hát nem tudom..A közös program jó ötlet ,de a fagyizás..az nem annyira.Tudod mivel híresek ,az utcán még maszkban is elég hamar felismerik őket.Inkább valami más kéne.
-Igaz..Erre én is gondolhattam volna...
Te milyen helyet javasolsz?
-Hm..nemrég nyílt egy klub a környéken.A fiúkkal már beszéljük egy ideje ,hogy elmegyünk oda ,de eddig sosem volt rá elég időnk.Csekkoljátok le azt-javaslom.
-Azta.Ez klasszul hangzik.De neked is jönnöd kell.Eleve ez a ti tervetek volt és tuti jobban szórakoznának,ha te is ott lennél.
-Noss nem is tudom..
-Légyszi...Ne dobj rögtön a mély vízbe-kérlel ,majd miután beleegyeztem, velük megyek még kb 1 órát beszélgettünk.-Ebéd!-nyit be a szobába Hope kis mosollyal arcán.
-Már megyünk is-pattanok fel az ágyról ,ahol eddig ültünk-Mi a koszt?
-Valamilyen leves ,zöldségesrizs tekercs és Jin féle extra csokis csokiszelet-sorolja J-Hope.
-Ez klasszul hangzik-mosolyodik el MinHee-Jin ilyen jól főz?
-A világon ő a legjobb szakács-mondom ,majd kimegyünk az étkezőbe és míg mi a fiúkkal azonnal leülünk a helyünkre ,MinHee csak esetlenül áldogál.
-Gyere ülj le ide-áll fel az asztaltól Suga ,ezzel átadva helyét a lánynak.
-Oh igazán nem kell...-kezdi a lány ,de Yoongi meg sem várva a válaszát ,felveszi a tányérját az asztalról és elindul a nappali felé.
-Oké hát akkor köszi-makogja MinHee ,majd helyetfoglal.
-Én is inkább Yongival eszek-mondja Kook és követi a másik fiút.
-Én is-pattan fel Taehyung is.
Mi a fene ütött beléjük?Már Jimin is épp állna fel és követné őket ,mire felszólalok.
-Na elég legyen ebből!Azonnal visszajöttök az asztalhoz ,mind a hárman!Ezután kellett nekik pár pillanat ,hogy felfogják mit is mondtam ,de mikor észrevették arcomon a "Ne baszakodjatok velem!" ráncokat ,azonnal visszajöttek ag asztalhoz.
-Mostmár MinHee fog itt lakni veletek.Ő segít nektek mindenben és elvárom ,hogy amíg ő normálisan viselkedik veletek ,ti is ugyan így tegyetek.Nekem is fáj ,hogy el kell mennem higgyétek el ,de ez ,amit csináltok , nem megoldás.Nem ez a lány tehet arról ,hogy elmegyek.Szóval legyetek szívesek szeggyétek össze magatokat és ne legyetek dedósok.Miután ezzel a monológgal is végeztem 7 leesett állú fiúval és egy könnyes szemű lánnyal találtam szemben magam.
Már kezdtem azt hinni ,hogy mind megkukultak ,mikor Jimin megszólalt.
-Hiányozni fogsz..-csak ennyit mondott ,ám a hangjából áradó szomorúság elárulta tényleg hiányolni fognak.
-Ti is nekem..-felelem hasonlóan ,majd egy gyors csapatölelés után ,Suga hozott magának egy másik széket ,mind leültünk és végre elkezdtünk enni.▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
YOU ARE READING
Egy Idol Őrangyala /Park Jimin ff./ [BEFEJEZETT]
RandomMindenki jól ismeri Park Jimint,ahogy a BTS-t is. Lányok milliói rajonganak értük ,mégis csak egyetlen egy nyeri el szívűket. Egyetlen egy ... az egyik idol őrangyala ,MinSo-Young aki bár akarata ellenére csöppen bele a BTS világába talán mindörökké...