HEYY Kimse var mı??? HEYY ben burdayım yardım edinn.İmdat efendim.Diye birden yataktan kalkar.Çok kötü bi rüya görür.Ariana hemen yatağından doğrulur ve ne olduğuna bakınır.Neler oluyor acaba ya .Şizofren mi oldum acaba ben.Aman tanrım .Neyse gidip bi su içiyim.Mutfağa giderken tam odadan çıkacakken mutfaktan garip sesler gelir.Nolur yapma dostum kıyma bana sen ne dersen yapacağım nolur annem çok üzülürrr. VE TAAKK.Silah Sesi.Olamaz Ariana çok şüphelendi neler oluyordu.Peki ya o ses neydi.Hemen telefonu eline aldı ve gelen mesajlara baktı.Saat 00:30 du.Mesajların biri dikkatini çekti.Hemen açtı mesajı ve bir görüntü vardı.Peki ya bu neydi.Ariana çok şüphelendi.Aman Tanrımm.Çok ürktü.Peki ne vardı resimde .Tabiki kanlı bir bıçak vardı.Ve kendisine gönderilmişti.Bir not yazıyordu.O not :Eğer aşağıdan bi ses duyduysan sesini çıkartma kendini mezarda bulursun.Bir dost.Ariana hemen telefonu bırakıp ne yapacağını düşündü.Bir fikir buldu.Hemen Jack'i aradı.Peki Jack kimmiydi?Hemen söyleyeyim.Jack onun en yakın kankası ve hemen yan binasında oturuyordu.Jacki aradı.Jack açtı ve:Alo Ariana noldu ya rüyanda beni gördün ve portakal mı yiyodum hemde sulu sulu.Ariana:Jack samimi ol biraz.Olay ciddi adamlarını topla ve bizim eve gel silah sesleri var ve bana garip mesajlar geliyo çok korkuyorum ya Jack nolur.Jack Tamam der ve hemen yatağa girer saat 1:00 gösterirken merdivenden sesler duyuldu yoksa o katil odayamı geliyordu.Ariana hemen telefonu kapattı ve yatar bi pozisyon aldı.Ve gözlerini kapadı.Işık açıldı ve ses geldi işte o sess....Peki o ses neydi ??