Ficimizin şarkısı Fall Out Boy'un Death Valley şarkısı çünkü onu dinlerken fice başladım dinlerseniz sevinirimm. İyi okumalar
.
.
.
Death Valley,benim kasabamın girişinde yer alan,genellikle motorcuların uğradığı, Kasabama adını veren vadi. Ayrıca kelebeğimin kanadını kopardığım vadi. Aslında kasabanın adı Death Valley değilmiş fakat Vadi'nin efsanesinden sonra Death Valley olarak anılmaya başlamış ve öyle de kalmış. Efsaneye göre önceden bu vadide büyücüler yaşarmış. Ve şu an kovboy filmlerindeki ortamı aratmayan boş vadi,o zamanlar yemyeşilmiş. Büyük gölgelikli ağaçları, berrak bir gölü,rengarenk çiçekleri bağrında besliyormuş. Halk ve büyücüler huzur içinde uzun yıllar yaşamışlar. Tek kuralları ise bir büyücü ile kasabalının arasında evlilik ya da aşk olmamasıymış. Fakat Alice ve Min Ho, zaten bir tane olan kuralı çiğnemişler ve halk bunu hiç iyi karşılamamış. Büyücülere bu kasabadan ayrılmaları için baskı yapmaya başlamış. Bu ağır baskılara dayanamayan büyücüler kasabadan gitmiş. Alice hariç. Kasabalılar onu göndermemiş ve Alice kasaba halkının ortak kararıyla bu vadide idam edilmiş. Sevdiğinin idamına dayanamayan Min Ho, vadide kendini öldürmüş. Bu olaydan en çok vadi etkilenmiş. Çünkü Alice ve Min ho bu vadide tanışmışlar, Min Ho aşkını burada itiraf etmiş, buluşmak için her zaman buraya gelmişler ve son olarak burada ölmüşler . Vadi bunu kaldıramamış ve onlarla beraber vadideki tüm ağaçlar,çiçekler ve çimenler de ölmüş,göl kurumuş. Ve yine efsaneye göre bu vadide sevdiğinize aşkınızı itiraf ederseniz,bu aşk Alice ve Min Ho'nun aşkı kadar büyük ve -her ne kadar onların aşkı öyle olmasada- ölümsüz olurmuş. Bayan Annabel'in kafesinde bu hikayeyi kaçıncıya dinledim bilmiyorum. Kasaba halkı kafenin dış tarafında otururken,efsaneyi dinlemek isteyen herkes Bayan Annabel'in tezgahının önüne toplanmıştı. Vadiye gelipte kafeye uğrayan herkes dinlerdi bu hikayeyi. Ben limonatamı içerken Bayan Annabel motor sürmeye gelen gençlere her zamanki etkileyici ses tonuyla idam kısmını anlatıyordu. O deri ceket ve dövmelerin ardından çıkan duygusal çocuklar gözleri dolu dolu,burunlarını çekerek efsaneyi dinliyorlardı. Bayan Annabel hikayenin sonuna gelince herkes arasında konuşmaya başladı. Bense sessizce onları dinliyordum."Ben şimdi nasıl bu vadide bebeğimle tozu dumana karıştırabilirim? Çok pis dokundu şerefsizim"
"Bizim kasabanın niye böyle bir efsanesi yok amk"
"Adamlar aşkı uğruna neler yapmış ben götümü kaldırıp itiraf edemiyorum"
"En azından kabullenmişsin ya bu da bir şey"Onlar konuşmaya devam ederken ben de Bayan Annabel'e yardım olması için boşları toplamaya başladım. Onların masasına geldiğimde kepçe kulaklı olan bana yerli olup olmadığımı sordu. Ben de yerli olduğumu söyledim
"Sen de mi bu deli saçması şeye inanıyorsun?"
Kafedeki herkes- Bayan Annabel'in hiç susmayan papağanı Alice bile- bu soruyla sessizliğe bürünmüş ve bizi dinliyorlardı."Sen kasabamın efsanesine deli saçması mı dedin?"
"Tam olarak öyle dedim."Sinirle yumruklarımı sıktım. Bu hikaye benim için çok özeldi ve öyle kalacaktı.
"Anlamamanı pek yadırgamıyorum çünkü zaten tek gecelik ilişkilerle geçinen birinin gerçek aşk hikayesinden çıkaracağı pek bir şey olamaz. Gerçek aşkta önce ruhlar birbirine değer. Aşk biraz da deliliktir. İnsanı her şeyinden vazgeçirttirecek kadar bir delilik, sevdiğin kişi dışında bir şey düşünemeyecek kadar bir delilik. Bu yüzden sana delice gelmiş olabilir. Ve ayrıca unutma ki vadinin efsanesine dil uzatanları vadi pek sevmez. Başına bir şey gelirse şaşırma."
Cevap vermesine izin vermeden uzaklaşmaya başladım. Aralarında konuşmaya başlamışlardı ve ben de biraz kulak misafiri olmuş olabilirdim değil mi?
"Chanyeol ağır göt oldun kardeşim"
"Jongin kapa çeneni sikerim seni"
"O değil de müneccim mi lan bu çocuk?"
"Chanyeol'un tek gecelik ilişki adamı olduğunu bilmek için müneccim olmasına gerek yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Death Valley - ChanBaek
FanfictionKelebek etkisine inanır mısınız? Ben inanırım. Genellikle bu düşüncenin babası olan Edward Lorenz'in "Does the flap of a butterfly's wings in Brazil set off a tornado in Texas?" sözüyle bilinen kelebek etkisi,küçük değişikliklerin büyük sonuçlar ya...