Az előző fejezetből:
Fölmentem, ledobtam a kistáskámat a díványra (tudja a fene hogy hívják azt), átöltöztem majd lefeküdtem aludni. Viszont mielőtt elaludtam, valami nagyon furcsa érzés fogott el. Valami rossz.Most.
Álmomban egy ideig nem volt semmi különös.... Egy ideig.... Ugyan is, egy idő után elsötétedett minden, korom feketeség. Pár pillanatig csak bámultam a végtelen sötétbe, de aztán megszólalt egy érdes, mély férfi hangja.
-Most már tökéletes a tervem!-kacagta gonoszan.-Végre megvan minden hogy meg szerezzem a talizmánokat!
Ebből végre valahára sikerült leszűrnöm hogy ez bizony csak is Halálfej lehet. Ez a gondolat gyorsan át villant az agyamon majd ilyen gyoran is szakította meg Halálfej ördögi nevetése.
Megrémültem. Egy pillanatra azt hittem hogy megtudta a kilétemet, elrabolt, és bekötözte a szeme. Testemet átjárta a remegés a félelemtől. De mindez elmúlt amint a sötétség eltünt. Egy nagy félgömb alakú teremben áltam, aminek volt egy nagy pillangó mintás ablaka. Meghallotam ugyan azt a nevetést mint az elöbb, és oda kaptam a fejem. Halálfej ált ott, mellette pedig Layla. Úgy tünt nem látnak engem. Megint remegni kezdtem. Az hogy Halálfejet Layla-val láttam olyan érzetett keltett bennem mintha hamarosan itt lenne a végjáték ideje. Mintha a végső leszámolás bármelyik pillanatban elkezdőthetne.
Nem tudom hogy mit csinálhattam, de arra ébredtem, hogy anyuék ébresztegetnek.-Marinette! Kérlek ébredj fel!-kiáltott rám anya.
-M-mi történ?-kérdeztem még mindig remegve, de már enyhébb volt mint az előbb.
-Kicsim, össze vissza forogtál, és egyfolytában azt kiabáltad hogy nem akarsz valamit! Minden rendben, drágám?-kérdezte aggódva apa.
-I-igen, csak egy r-rossz álom volt, semmit több.-nyugtattam meg őket.
-A-akkor jó kicsim. De ha bármi baj van csak szólj!
-Rendben!-mosolyogtam kedvesen rájuk.
Miután le mentek nem tudtam vissza aludni. Gondoltam felhívom Adrien-t. Csak ő tudna most kicsit megnyugtatni. Érdekes módon egyből fölvette a telefont.
-Szi-szia! Át tudnál jönni egy kicsit?
-Persze. 5 perc és ott vagyok.-azzal le tedte.
5 perccel később koppanást hallottam az erkélyről. Fölmentem, majd a még Macska ként álló Adrien nyakába ugrottam, és könnyek kezdtek el folyni az arcomon.Adrien szemszöge.
Épphogy csak megérkeztem Mari-hoz, de ő már egyből a nyakamba ugrott. Láttam ahogy könnyek folynak ki a szeméből, én csak értetlenül tudtam bámulni rá, de végül mégis megkérdeztem.
-Hercegnő, minden rendben?-kérdeztem félve a választól.
-N-nem. V-vo-volt egy fura á-álmom, és m-most nagyon fé-félek.-mondta végig remegő hanggal.
-Semmi baj, most már itt vagyok! Eltudod mondani hogy mi volt az álomban?
-Há-hát, Ha-halálfej, é-és Layla, ö-össze áltak!-nyögte ki.
Ez volt az a válasz amit nem akartam hallani. Ugyanezt álmodtam. Én is sírni szeredtem volna, de most Marinette-nek nagyobb szüksége volt rám, így nem tehettem.
-Semmi baj, ez csak egy álom volt, de már vége!-próbáltam megnyugtatni. Vele együtt magamat is.
-A-attól félek hogy nem.
-M-miből gondolod?
-T-tikki, hogy is mondtad?-hívta elő kis kwamiát szobájából.
-Amikor a katica és fekete macska talizmánok tulajdonoshoz kerülnek akkor 3 év leforgása után a tulajdonosok egy jövő képet látnak az aktuális ellenségükről, egy álom formájában. Ez a látomás pár héten belül fordul elő... Adrien? Te is álmodtál valami ilyesmit, az éjszaka folyamán?
Nem akartam ki mondani az igazat mert féltem, de nem hazudhattam.
-Bárcsak azt mondhatnám hogy nem, de az hazugság lenne. Plagg. Karmokat be.-változtam vissza végre valahára. Majd a katica kwami ismét megszólalt.
-Akkor attól tartok hogy elkell kezdeni a kiképzést. Holnap minden féle képpen elkell mennünk a mesterhez. Csak ő segíthet!
Marinette fölült az ölemből és egy kicsit szipogva, és elpirulva de megkérdezte.
-A-adrien, tudnál ma este itt aludni?
Az én arcom egyből vörös lett amint kimondta a mondtatott, de persze nem mondhattam nemet.
-H-hát persze, a Bogárkámért bármit!
Azzal megölelt, és azt súgta.
-Köszönöm.
A hangja sokkal nyugottabb volt mint az előbb, és ettől én is megnyugodtam.Hi guys!
Tudom hogy ez egy nagyon rövid rész volt, nagyon sok idő után, de most már végre tudom hogy mit akarok kezdeni ezzel a könyvvel. Így ne aggódjatok, hamarosan hozom a kövi részt ami egész biztos hosszabb lesz mint ez volt! Addig is.A róka legyen veletek! Na csá! :3
YOU ARE READING
Csak kinyitottam a szemem...
FanfictionNem kellet volna megtennem. De szerintem nem is én irányítottam. Valami külső erő suttogta "tedd meg"! Na mindegy, megtedtem, és most itt vagyok. De nem is bánom hogy megtedtem. NightFox:Ezt a könyvet a "pillangó effektus" nevű jelenségre építem. Ak...