-Wstawaj Kochanie spóźnisz się do szkoły. Zawołał mój tata z dołu.
-Ojj no za chwilkę! Odkrzyknęłam.
Sięgnęłam po mojego iPhone'a z nocnej szafki aby zobaczyć czy dostałam nowe wiadomości przez noc, jedynie tylko pare snapów oraz na fb od szkolnej grupy wręcz błagającej żeby ktoś im wysłał pd z matmy. Zauważyłam ze jest godz 5:30 a wstałam o 6:30 Orgh tata nigdy nie może zapamiętać oj trudno jak już się rozbudziłam to już wstanę, zeszłam na dół w mojej ulubionej piżamce jednorożca mimo ze miałam już 17 lat to nadal kocham takie rzeczy i nadal śpię z moją wielką pandą.
-Tato ile razy mam ci powtarzać ze wstaje o 6:30 a nie o 5:30? Zapytałam z śmiechem widząc jego umazaną twarz od bitej śmietany.
-Możesz zawsze powtarzać ale nie wiem czy kiedy zapamiętam, ale mam dla ciebie wynagrodzenie. Powiedział przesuwając się na bok i czekając na moją reakcje.
- O jezu tato dziękuje! Odpowiedziałam z podekscytowaniem.
Wiedział ze uwielbiam jego pancake z bitą śmietaną, kocham go po prostu.
Po śniadaniu poszłam na górę do łazienki umyć zęby oraz się ogarnąć. Po tym poszłam do pokoju stanęłam przed szafą i miałam znowu ten dylemat nie wiedząc w co się ubrać, ale tym razem jakoś szybko mi poszło i zdecydowałam na to :Ponieważ dość długo się pakowałam musiałam już szybko wychodzić ponieważ była już 7:45 a miałam na 8.
Zbiegłam z schodów i szybko założyłam swoje superstary i wybiegłam z domu.
——————————————
Pierwszy rozdział ! ❤️
CZYTASZ
Bad love
Teen Fiction- Niall ?! Co ty tu robisz ? - Stoję przed tobą ? Haha też cię miło widzieć Ida.