Poczatki nie są łatwe

48 3 0
                                    

Cześć jestem BOSU a w zasadzie mam na imię Adrian. Chodzę do 3 gimnazjum.
Pewnego razu gdy jechałem na wakacjach z przyjacielem na rowerach obok nas przejechała śliczna, niska dziewczyna. Co prawda wcześniej ją znałem ale tylko z widzenia i nie zwracałem na nią szczególnej uwagi, może to i dlatego że chodziła do szkoły obok. jechała ona ze swoim kuzynem, którego bardzo dobrze znam, i niekiedy rozmawiamy ze sobą na przerwach.

9 października ( czyli w moje urodziny). Została zorganizowana dyskoteka szkolna na której ona była.
Kiedy rozmawiałem z jedną z koleżanek w ważnej sprawie wyśliśmy na korytarz żeby w spokoju porozmawiać, oczywiście poszedł też z nami mój najlepszy przyjaciel Nicolas i jego dziewczyna, ale o nich opowiem trochę później. W trakcie naszej rozmowy dołączyły do nas koleżanki Gosi , Była też w tym gronie dzieczyna która tak bardzo mi się podobała.Wiedziałem jak ma na imię ponieważ mieszkała na sąsiedniej ulicy niedaleko mnie. W trakcie tej całej rozmowy wziąłem Nicolasa na bok ponieważ chciałem mu powiedzieć że się zakochałem. Był to wysoki chłopak, najwyższy z naszej klasy, o ciemnych włosach i brązowych oczach. Przyjaźnimy się już z dobre 10 lat a wszystko zaczęło się od tego że w przedszkolu mnie ugryzł wyżej ramienia...Jest to najbardziej zaufana osoba dla mnie, powierzam mu wszystkie moje problemy a on mi swoje, jest jak brat. Ale do rzeczy... kiedy wziąłem go na bok powiedziałem mu tak
Ja : stary chyba się zakochałem

On: coo?! W kim?

Ja: zgadni

On: Wiktoria?

Ja:nie

On: Marysia?

Ja:nie

On:Laura?

Ja: nie

On: JULA

Ja: TAK ,jaka ona jest piękna

On: uhuhu, i co będziesz zarywał?

Ja:  trochę się wstydzę

On: dasz radę..

Po tej naszej rozmowie chciałem iść do niej i zaprosić ja do tańca, ale był pewien problem a mianowicie nie umiałem tańczyć , ale w trakcie
trwania dyskoteki była zabawa która polegała na tym że chłopaki byli w kółku w środku a dziewczyny w większym kółku na zewnątrz, i do tego grała muzyka, gdy DJ zatrzymywał muzykę obracaliśmy się i tuliliśmy się z dziewczyną która stoi przed nami. Przytuliłem się z Julą chyba z 7 razy i z tego powodu bardzo się cieszyłem . Do domu jednak wróciłem średnio zadowolony ponieważ nie udało mi się do niej podejść i zagadać.
Myślałem o niej przez całą noc nie mogłem zapomnieć jej pięknego uśmiechu w którym się porostu zakochałem.
Następnego dnia po szkole napisałem do niej, i szczerze mówiąc myślałem że mi nie odpisze , po czym się zdziwiłem bo mi odpisała i tak zaczęliśmy ze sobą pisać , poznawać się. Następnego dnia gdy weszłem do szkoły ona stała na schodach, mijając się powiedziałem jej "hej" i pomachałem , ona również mi odpowiedziała "hej" po czym na jej twarzy pojawił się uśmiech i zarumienianie , to były nasze pierwsze słowa skierowane do siebie.
Po kilku dniach powiedziałem jej o moich uczuciach do niej i zapytałem czy mam u niej szansę, ona odpowiedziała "może masz" i to mi dało bardzo dużą motywację do tego żeby się nie poddawać. Coraz częściej rozmawialiśmy na przerwach . Zauważyłem że ja też nie jestem jej do końca obojętny. W poniedziałki Julka miała 8 lekcji z czego 8 lekcja była z jej wychowawca który był chyba najlepszym i najbardziej wyluzowanym nauczycielem w tej szkole. Więc postanowiłem że będę zostawał w poniedziałki na te 8 lekcje żeby spędzić z nią trochę więcej czasu niż tylko na przerwach. Po kilku tygodniach znajomość zaczęło mi na niej zależeć najbardziej na świecie .
Raz gdy Jula napisała mi przez telefon że płacze zacząłem się o nią martwić
I spytałem się jej co się dzieje ona mi odpowiedziała "to nie jest rozmowa ta telefon" po czym już się bardzo zaniepokoiłem .W szkole w poniedziałek na 8 lekcji poszedłem z nią do szatni porozmawiać o tym czemu płakała. Wtuliła się we mnie po czym opowiedziała mi o swoich problemach, rozpłakała się. Nie wiedziałem co zrobić zaniemówiłem jedyne co w tamtej chwili mogłem zrobić to ja mocno przytulić. Ta sytuacja nas jeszcze bardziej do siebie zbliżyło. Tak minął miesiąc naszej znajomości.

+++Ciąg dalszy nastąpi+++

Obiecuję że następna część będzie lepsza❣️😁

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 02, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Po Prostu WalczOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz