Yoongi nie wiedział, dlaczego miał problem z Jungkookiem. Wszyscy wiedzieli, że mu się nie przeszkadza, kiedy śpi, ale Jungkook nie chciał go zostawić w spokoju.
Maknae często przeszkadzał mu bawiąc się jego włosami, dmuchając w uszy i szturchając brzuch. A dzisiaj Jungkook znów stał się wręcz irytujący.
Yoongi próbował się zdrzemnąć, ale maknae nie zostawił go samego.Bo gdy Yoongi miał już zasnąć, poczuł, że te silne ręce zaczynają bawić się jego włosami. To spowodowało, że jęknął z irytacją.
– Jungkook, odejdź.Jungkook zachichotał i dalej bawił się jego włosami.
– Lubię bawić się twoimi włosami, hyung.Wiedział, że to denerwuje Yoongiego, ale chciał zwrócić na siebie jego uwagę:
– Wszyscy są teraz poza domem, więc się nudzę.– Wiem, że nikogo nie ma – Yoongi otworzył oczy i spojrzał na Jungkooka. - Dlatego próbuję się zdrzemnąć. Przetoczył się na bok na kanapie, by odwrócić się od Jungkooka. – A teraz odejdź. Pozwól mi spać.
Jungkook wydął wargę na jego słowa. Wiedział, że powinien pozwolić Yoongiemu spać, ale naprawdę mu się nudziło. Chciał, żeby Yoongi zwrócił na niego uwagę.
– Ale, Yoongi-hyung, nudzę się – Pochylił się i delikatnie dmuchnął w ucho Yoongiego.Yoongi westchnął ciężko, a potem usiadł:
– Jungkook, jakiej części zdania „nie przeszkadzaj mi i daj spać", nie rozumiesz? Naprawdę mam dość bycia zajętym za każdym razem, gdy próbuję się zdrzemnąć. Poważnie, Jungkook. Zrobię wszystko, żebyś pozwolił mi spać.– Byle co? – Jungkook uśmiechnął się.
Yoongi westchnął i skinął głową.
– Tak. Więc czego chcesz? – spodziewał się, że Jungkook zażąda szaszłyków jagnięcych lub nowego aparatu. Ale tak się nie stało.Jungkook uśmiechnął się i pochylił bliżej Yoongi:
– Nie wycofasz się, prawda?Yoongi przewrócił oczami.
– Nie. Teraz powiedz mi, czego chcesz.– Chcę ciebie, hyung – Jungkook przysunął się bliżej i oblizał wargę.
To spowodowało, że Yoongi szybko się ccofnął.
– Co ty, kurwa, robisz?!– Powiedziałeś, że się nie wycofasz – Jungkook położył dłoń na piersi Yoongiego i delikatnie popchnął go na plecy, jednocześnie przesuwając się, by dostać się na łóżko.
Yoongi był zdezorientowany. Nie wiedział, co robić, ani nawet myśleć.
– Wiesz, mam powód, by zawsze cię niepokoić, Yoongi-hyung – Jungkook chwycił brzeg koszuli Yoongiego i podniósł ją. – Pozwól, że pokażę ci, jak się czuję, hyung.
Podciągnął koszulę i uśmiechnął się na widok brzucha i klatki piersiowej blondyna. – Masz ładny brzuch – Jungkook pochylił się i pocałował gładki brzuszek jego hyunga. – I najsłodsze małe sutki.
Yoongi starał się unormować oddech, ale był zdezorientowany. Nigdy nie myślał o przebywaniu w takiej sytuacji z Jungkookiem. Nigdy nie przyszło mu do głowy, ale jego ciało stawało się słabe za każdym dotknięciem.
Yoongi przygryzł dolną wargę, gdy język Jungkooka przesunął się po jednym z jego sutków. Dlaczego pozwolił na to? Ponieważ powiedział, że się nie wycofuje? A może naprawdę nie chciał drzemki?
Jungkook był zadowolony, że Yoongi trzymał się swojego słowa nie wycofywania się. Oblizał nieco sutek hyunga, zanim przeszedł do drugiego. Jego ręce ześlizgnęły się i rozpięły spodnie Yoongiego.
CZYTASZ
Let me sleep • ynk
Fanfiction- Zrobię wszystko, żebyś pozwolił mi wreszcie spać. oneshot ⚣ tags # bts; smut, fluff; main!yoonkook; top!jk +18 theme song → Human / Christina Perri words: 1338