Lanet olası alarm sesiyle uyandım ve hazırlandım. Yakışıklı değildim diğer erkekler gibi sakalım ve ihtişamlı saçlarım yoktu. Dağınık saçlarımı tepeden bağlayıp evden çıktım. Okula girerken çok korkmuştum. İlk defa bu kadar iyi bir okula gidecektim ve herkes çok egoistti. Tabi ben de çok narin bir erkek olduğum için kızların beni inciteceğinden korkmuştum. Ayrıca okulun popüler kızlarını kıskanan dedikoducu erkekler de bana zorbalık yapabilirlerdi. Sınıfımı bulup içeriye girdim. Herkes bana bakıyordu kendimi bikini defilesinde yürüyor gibi hissetmiştim. Boş bulduğum ilk yere oturdum ve bir süre sonra ders başladı.
Teneffüs zili çalınca tuvalete gittim. Birkaç havalı erkek sakallarını ve saçlarını düzeltiyorlardı. Benimle dalga geçtiler ben de ağlayarak kaçtım. Koşarken koridorda bir kızla çarpıştım ve beraber yere düştük. Hemen kalkmak istedim ama beni belimden tuttu ve adımı sordu.
Ben de ismimin Aras Rüzgâr Savaş Barış Deniz Berkecan olduğunu söyledim. O da bana isminin Melisa Pelinsu Derin Selen Mira olduğunu söyledi. Utandım ve yanaklarım kızardı. O da benim yanaklarımı tutup ne kadar tatlı olduğumu söyledi. Koşarak oradan uzaklaştım. O kız kendini ne sanıyordu ki kalkmama izin vermemişti ve beni resssmeen taciz etmişti. Nasıl olabilirdi böyle bir şey. Çok sinirlenmiştim ve tüm gün boyunca ağladım. Eve giderken okulun önünde son model Lahmacungini ile dikilen Melisa Pelinsu Derin Selen Mira'yla karşılaştım. Hemen arkamı döndüm ama beni kolumdan tutup kendine çekti ve arabasına attı.
Selam tekrar ben. Diğer kitabımı bitirdiğim için üzgündüm ve uzun süredir taslakta duran bir kitabı yayınlamaya karar verdim. skxnskxmskxmks
Dedim ki Wattpad üzerinden Wattpad kitapları ile dalga geçiyim çünkü neden olmasın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MaSuM MeRkeK vE MöTü KıZ
ChickLitBugün okulda ilk günüm ve egoist bir kızla tanıştım. Kitap dalga geçmek için gelip ana sktmn malı demeyin ya da deyin amk