MLG 23 💙

73 6 0
                                    

Puan Reon pandang anak daranya yang sedang termenung. Bila bercakap hanya perlu saja kekadang pelik. Selalu sangat datang hospital. Katanya busy sejak dua menjak nih tapi nih......

" ryu ada masalah kew ?"

Jinsun pandang puan reon yang elok duduk di katil. Dia bangun dan tersenyum tipis.

"Masalah student ryu omma. Nak tamat U pun sempat juga buat hal geram ryu"

Puan reon mengangguk tanda meng'ia'kan , namun masih terselit segelintir rasa risau. Wajah jinsun ada masalah lain selain masalah ini.

"Omma ryu nak balik U nih , nak jaga student exam "

" boleh sayang pergilahh "

Jinsun mengangguk. Beg tangan dicapai. Pipi puan Reon dicium sekilas. Dia teraenyum tipis pafa puan reon. Puan reon balas. Jinsun keluar dari ward perlahan-lahan airmatanya turun mengalir.

Takut memang takut, seakan-akan trauma dengan jinyoung. Berusaha dia cuba lari dari jinyoung tapi tak boleh. Kerjanya macam mana nanti.

Jinsun sampai di dewan dimana seramai 200 lebih pelajar menduduki peperiksaan. Tutor yang sebelumnya keluar baru dia masuk. Beg diletakkan pada meja dan dia round satu dewan. Bimbang pelajar-pelajar meniru.

Satu kertas menarik perhatiannya. Diaenuju ke arahnya dan lihat tulisan di tas kertas.

'Miss milik saya selamanya'

Matanya membulat. Kertas tadi terus direnyukkan dan genggam dengan kuat. Dia tahu ini kerja siapa! Pantas dia beralih pada belah kiri.

Bae jinyoung.

Jinyoung tersenyum manis saat jinsun menoleh ke arahnya.

" miss memang comel kalau tengok dari jauh , haih, kenapa lahh miss nih cantik setiap hari?"

Jinyoung menongkat dagunya sambil pandang jinsun yang turun .

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[ COMPLETE  ] My Little Girl「 Bae JinYoung WANNAONE 」Where stories live. Discover now