Bu kısa hikayeyi burada tanışmış olsak bile kendisini çooook sevdiğim exoticim'e armağan ediyorum.
******
Yüz üstü masaya koyduğum başımı pat diye odama dalan bu kişi kim diye kaldırmama gerek yoktu.Bu kişi sadece meslektaşım, en iyi arkadaşım ve kardeşim gibi olan Kim Hea Jung olabilirdi. (Ve de oydu)
-Mi Hi ' yah! Hadi kaldır kafanı da yemek yemeye gidelim...
Başımı ağır ağır kaldırarak :
+Sen biliyor musun ki? Söyleyeceğim şeyi yarıda keserek.
-Evet, evet. Tam tamına 3 ameliyata girdin.Biri apandis ameliyatı Bu senin için çocuk oyuncağı gibi bir şeydi. O yüzden kıçını kaldırda artık beni daha fazla bekletme huhh!
Oflaya puflaya döner sandalyemden kalktım ve siyah gözlüğümün yardımı ile perçemimi gözümün önüne gelmesini engelledim. Beyaz önlüğümün altına giydigim, diz kapağımın bir karış aşağısına doğru inen kalem eteğimi düzelttim ve saatime bakip:
+ Tamam.Ama yarım saat içinde gelmemiz gerek.
-O neden? Daha 1 saatimiz var.
+Yeni cerrahi asistanlar geldiği için onların yemek vaktinde yarım saat içinde her işlerini halledip beni bulmalarını söyledim de ondan.Hastaları gezeceğiz.
-Yeni asistanları bile hemen bezdirme. Gerçi tam bir cerrah oldukları zaman sana teşekkür ediyorlar ama. Iste her neyse şu vaktimiz daha fazla kısıtlanmadan gidelim.
******
Yeni asistanlar öncekilerden beni dinlemişlerdi sanırsam. Bi de sanki ben duymayacakmışım gibi arkamda benim hakkımda konuşuyorlardı. Koridorda biraz daha ilerlerken konuşmaya başladım:
+Evet arkadaşlar , size sorduğum sorulara tek bir yanlış cevap dahi istemiyorum.Çünkü bizim meslegimizde tek bir yanlış bir hayat demektir. (Bir anda arkamı döndüm ve hepsi şaşkınlıkla bana bakıyordu. Tekrar önüme donerek:)
+Iste bu yüzden cerrah olm...Aaahhh!
Kaşımın olduğu yere yediğim sert bir cisim ile inledim.
Asistanlardan bir kaci:
-Hocam ,iyi misiniz?
Elimi karşımdan çektim ve kanı görünce:
+Siz ilk sıradaki hastanın yanına gidin ben 5 dakikaya kadar geliyorum.
"Ahh! Sizi bir elime geçirsem varya...Aishhhh.
******
+Evet arkadaşlar ne yaptınız? diyerek girdim ilk hastanın yanına.
Bu da neee! Sen görürsün bence sen hasta falan değilsin ben sabahın 8:25 inde seni ameliyat ettim ama sen bana ne attın bilmiyorum.
Bu düşüncelerden sıyrılıp özeti istedim ve sorular sormaya başladım...
######
Şimdi sıçtın Sehun. Kaşını yardığın kişi doktor bile değil seni ameliyat eden profesör çıktı iyi mi? Boku yedin oğlum. Hep Baekhyun ' un yüzünden. Neymiş bi doktor arkadaşını ziyarete gelmiş de önce bana uğramış. Daha sabah ameliyat oldun, üstüne üstün yatağından kalkıp seni ameliyat eden kişinin kaşını yardın.
Kendi aralarında benim anlamadığım bir dilden konuştular. Allahhh asistanlar gidiyor. Ohhh pek güzel oldu kaldın şimdi profesörle. Acaba bu melek görünümün altında bir şeytan yatıyor olabilir miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ AŞKI HAK ETTİK
FanfictionÇoğu aşk sabır gerektirir. Peki siz olsaydınız dayanabilir miydiniz?