'Sevgili yapan o ama birlikte oturan biz.'
Duru halinden memnun olmayarak mırıldandı . Arkadaşına yönelik konuşmuş olsada duymuştum . Çoğu zaman gülen kızın benim çevremde neden huysuz olduğunu anlayamıyordum . Daha önceden ona zarar vermediğimi düşünürsek bu huysuzluğun sebebi neydi? Şimdiye dek onun ağzından çıkan olumlu tek şey 'gamzeli çocuk' olmuştu .
'Okuldan sonra birşeyler yapalım.'
Ege'nin sevgilisi Mısra gayet iyi bir fikir sunmuştu . Okuldan sonra birlikte olmak onu gördüğüm zaman dilimini arttıracaktı . Bir kaç kişi olur diye mırıldandı .
'Benim işim var.'
Dedi Duru . Evren bana çok güzel oyun oynuyordu .
'Bende gelmeyeceğim.'
Dedim . Çocuklarla yeteri kadar vakit geçiriyorduk zaten fazladan görmenin bir manası yoktu . Hem çoğu sevgilisiyle olacaktı sap gibi kalmak istemiyordum . İstesem birçok kız bulabilirdim çıkmak için ama ben hiçbirini istemiyordum .
'Oyun bozanlar.'
Duru gözlerini devirirken ben omuz silktim . Zil çaldığında sınıflara dağıldık . Birçoğumuz aynı sınıftaydık buna Duruda dahildi . Ders rehberlikti . Yani uyumak için çok ideal bir dersti . Hoca derse girdikten sonra kısa bir konuşma faslı geçti dinlememiştim bile . Kafamı sıraya koyup gözlerimi kapattım .
Çok geçmeden Ege beni dürtmeye başladı . Kafamı kaldırıp kısık gözlerle ona baktım hocayı işaret etti.
'Söylediğim gibi projeleriniz grup halinde olacak . Grupları ben ayarladım . Rastgele bir seçim oldu bir kız bir erkek olacak şekilde ayarlandı ve hangi sosyal hizmet kuruma gideceğinizide belirledim. Toplu şekilde gidilmesini isterdim fakat bu şekilde izin verilmiyor.'
Duyarsız bir çocuk değildim ama böyle şeylerin zorunlu yapılmasına karşıydım .
'Sena Murat ile Huzur evine gideceksiniz . Serkan ve Bulut Hastaneyi ziyaret edeceksiniz . Duru ve Doruk Çocuk Esirgeme Kurumuna gideceksiniz.'
Hoca saymaya devam ederken onu dinlemeyi bıraktım . Bu görevi sevmeye başlamıştım.
Dersten sonra yeniden kantine gittik . Durunun birşey söylemesini bekledim fakat sonuç hayal kırıklığı . Bakmadı bile . Bu şuanlık huzrumu bozamazdı nede olsa bir kaç günüm Duru ile geçecekti .
'Okulun sitesinde yakışan çiftler açıklanmış.'
'Eee bizene bundan?'
'Birinciler aramızdan ama.'
Adımın olmadığını bildiğim halde merak ediyordum.
'Kimmiş?'
'Doruk ve Duru'
Kısa oldu ama uzun süredir ilham gelmiyor . Açıyorum ama sayfaya boşboş bakıyorum . Birde bu sene gireceğim bir sınav bundna sonra daha seyrek ve kısa olacak bölümler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Olur Musun ? (Yan Kitap)
Teen FictionDaha önce yarım kalmış bir aşkı tamamlamak için vardı onlar . Merve ve Görkem'den birer parçaydı onlar . Şimdi aradan yıllar geçtikten sonra belki Merve ve Görkem'in yolları çatışmamıştı ama Duru ve Doruk yeni bir hikaye için birleşmişlerdi. Bu kez...