Mám tu pro vás příběh. Příběh o začátku lidstva. A samozřejmě o Avengers.
363 slov
Ahoj!
Jsem Věčná. Ale v tomto příběhu mě poznáte jako Marii Isabellu Stark. Dceru Howarda Starka. Sestru egoistického miliardáře, filantropa a géniuse Antonyho Edwarda Starka. Možná si říkáte jak vypadám... No, navzdory všem očekáváním většiny z vás nosím brýle. Vlasy mám dlouhé v barvě špinavého blondu. Jsou rovné. Na svět se koukám hnědýma očkama. Jsem trošku nižšího vzrůstu, asi 165 centimetrů. Jsem asi průměrně hubená, myslím si, že jsem tlustá, ale všechny lidi okolo mi tvrdí, že jsem hubená, tak nevím... Mám alergii na šaty a sukně. Ale to nejzajímavější je můj příběh a to, proč jsem Věčná. Tak tady je:
První věc co jsem viděla je Velký třesk. Hned poté se začal tvořit vesmír. Přihlížela jsem tomu. Učila jsem se jak ovládat své schopnosti.Moci pohnout celými galaxiemi, podívat se do budoucnoti, dostat se kam chci během sekund, vzít na sebe jakoukoli podobu a spoustu dalšího. Během let se vyvíjel život, ale vždy se vyvinuli jen muži bez schopnosti reprodukce. Tehdy jsem na scénu přicházela já. V lidské Bibli jsem označena jako Eva. Ze mě vzešel všude život. Ale také jsem mezitím pronášela spoustu věšteb. Jedna z nich byla ta, že budu spokojená jen s jedním svým potomkem. Nejvíce jsem si oblíbila planetku Zemi. Možná kvůli mně zde vznikly legendy o spasiteli nebo o upírech. Po celá staletí jsem hledala toho vyvoleného potomka, aby se mnou mohl žít navěky. To mě zavedlo do New Yorku. Vědela jsem že tam je. On, můj vyvolený.
Tak tedy, znáte můj příběh. Tedy alespoň ve zkratce. A co bude dál? Nevím, ne vždy to chci vědět, tak se nedívám do budoucnosti. I já se chci nechat překvapit. Proto budu hrát Dceru Howarda Starka, jednoho z mála, kteří o mně ví pravdu.
Nejvíce mě ničí jak vidím jak mé děti ničí svět, zejména Thanos. jsem jediná kdo ho může zastavit, ale budu potřebovat pomoc. Napadá mě jen jediní lidi (i když občas nelidi), kteří mi můžou pomoci. Avengers a Fantastická čtyřka.
Jak se vám líbí úvod? Můj příběh bude nejspíš vycházet málo často a krátké kapitoly napěchované příběhem, protože se neumím sáhodlouze rozepsat...
Díky za váš čas. Love ya!
LokiIsMySecondName
ČTEŠ
Věčná - Avengers ff
FanfictionVše u ní začíná i končí. Ona je středobodem vesmíru. A kdo to vlastně je? To se dozvíte v téhle knize... :) P. S. moje první kniha prosím o schovívavost...