Ali uyanır uyanmaz bana "Ne oldu böylede heyecanlandın" dedi. Başımdan geçen her şeyi bir nefeste anlattım. Hemen günlüğün boş sandığımız sayfalarını karıştırdık. Yazanlar bizi şaşırttı adam Antalyalıymış. Okumaya devam ettik adam zaman makinesini yapmış 2 defa kullanmış ve 2013 de takılmış ve makinenin şarj edebilmek için bir makine yapmış sonra kaybolmuş eski yerini kaybetmiş şifrenin çözülmesi lazımmış ama adam onu da unutmuş falan filan ben hemen ayrı olarak duran kağıda atıldım orada şu yazıyordu "Zaman makinesin şuraya sakladım kötü amaçlı kişiler ulaşamasın diye şifreli yazıyorum;
M.Ö 10.yy a git ve oradan 100 metre doğuya git oradaki mağranın içinde gir düz yürü yol bitince yüzünü geldiğin yöne çevir ve sağa dön duvarı ittir". Biz bu bilmeceyi çözmeye uğraşırken sabah olduğuna fark ettik.
Tabii doğal olarak halamlar ve annemler uyandı. Bizde kalkıp mutfağa gittik ve atıştırdık ben bir ekmeğe reçel ve yağ sürdüm Ali ise kendine yemek ısıttı. Karnımızı doyurduktan sonra telefon oynadık. Biz oynarken Ali'ye mesaj geldi arkadaşları onu Aspendos'a davet etmişti Ali birden "Tabi ya Aspendos" diye bağırdı ve bunu duyan herkes yanımıza geldi. Sonra Ali herkesten özür diledi ve odaya çıktık. Ben ona neyi buldun dedim o da "M.Ö.10.YY. derken Aspendos'u kast ediyordu mesaj" dedi. Ben de "öyleyse arkadaşının davetini kabul et" dedim. Hemen cevap yazdı ve halamdan izin aldık 2 saat sonra gidecektik. Aradan bir buçuk saat geçtikten sonra hazırlanmış kapıda Ali'nin arkadaşı Ozan gelmişti ve benimle tanıştı. Hemen yola koyulduk yolda Ozan'a başımızdan geçenleri anlattık ve Aspendos'a uğramadan direk doğuya döndük haritayı açıp 100 metre yürüdük. Mağrayı bulduk geriye kalmıştı duvarı bulmak vs. ben önden el fenerini açıp fırladım ve yolun sonuna geldim arkaya döndüm ve sağa döndüm hemen duvarı ittirdim ve duvar ortadan iki tarafa ayrılıp açıldı. Karşıma çıkan manzara karşısında dona kaldım.
Arkadaşlar yeni bölüm için 60 okunma 10 oy istiyorum şimdilik sözümü tuttum yeni bölümühemen yazdım yine öyle olacak.