KALP AĞRISI

718 43 7
                                    

MEDYA EMİR VE ECRİN . 

Sabah uyandığımda ,  odamı güneş  aydınlatıyordu   . Güneşin yansıması odamda mükemmel bir görüntü veriyordu . Buna gülümseyip yataktan kalktım . 

Bugün okul vardı ve ben Emir'i cidden cok özlemiştim . 

Büşra'nın söyledikleri canımı sıkıyor olsada umursamamaya calışyıordum başarılı oluyormuydum ? HAYIR ! 

Banyodan döndükten sonra , dolabımın karsısına gectim . Sivil kıyafetle gidiyorduk hala ve bu son haftamızdı ! 

Dolabımdan bişeyler bakındım . Siyah kareli gömleğimi cıkardıktan sonra gine siyah düz tsortumu cıkarıp yanına koydum . Kot mini şortumuda cıkardıktan sonra . Pijamalarımı cıkarıp sectiklerimi üzerime gecirdim . Kırmızı converse ayakabbılarımıda ayağıma gecirdikten sonra sacımı tepeden at kuyruğu yaptım . Makyaj zaten yapmıyordum . Siyah büyük cantamı elime aldıktan sonra odamdan cıktım . 

Salonda kimse yoktu , mutfakta boştu . Büyük ihtimalle cıkmışlardı . Kahvaltı yapma gereği duymadan anahtarımı elime alıp evden cıktım . 

Sitenin güvenliği '' Erdal '' amcaya selam verip siteden cıktım . 

Cidden hava asırı sıcaktı . Şortumun cebindeki telefonumun götümde titreşim yaratmasıyla cebimden cıkardım . Abim arıyordu . 

Kilidi kaydırıp , telefonu kulağıma götürdüm . 

- '' BIYRIN CANISI ? '' 

- '' Naber beybi ? '' 

- '' Valla evden cıktım okula gidiyorum senden naber beybi ? '' 

- '' OOOO KALKTIN YANİİİĞĞĞĞĞ HELAL BEEEĞĞĞ ! '' 

Abimin anırmasıyla yüzümü burusturdum . 

- '' anırma canım anırma , siz nerdesiniz yav kimse yoktu evde ? '' 

- '' he annemin toplantısı vardı ee benimde otomatikman oluyor ! Erken cıktık . '' Gözlerimi devirdikten sonra boş olan cadde yolun karsı tarafına gectim . 

- '' İyi tamam kapatıyorum ben konusuruz sonra öptüm . '' 

- '' Taam beybi bayy '' 

telefonu gine göt cebime koyduktan sonra adımlarımı hızlandırdım 

---------------

- '' Evet arkadaslar ders bitmiştir . '' 

Fizik hocasının söyledikleriyle kitapları kapattık . 

Nefesimi bıkkınlıkla üfledikten sonra sıraya kafamı koydum . 

Acip sıkıcı bir ders işlemiştik ve Emir 'i hiç görmemiştim ! 

ALLAHIM NİYE BENİ BÖYLE ŞEYLERLE SINIYON YARABBİM ?!??!?!

Herkez sınıftan çıkarken bende Emir'i bulma umuduyla sıramdan kalktım .  Koridordakilerin bakışlarını umursamadan bahceye cıktım . Etrafta Emir gözükmüyordu buna yüüzmü düşürdüm . 

Bahcede kenarda tek başına oturan Emir'in en yakın arkadaşı Yunus'u görünce sırırtıp adımlarımı ona doğru cevirdim . 

Yanına yaklaştığımda gülümseyip bakışlarımızı buluşturdum . Oda sıcak gülümsemesiyle beni karsılayınca gülümsememi genişlettim . 

- '' Oturabilirmiyim ? '' 

Sorum karsısında başını onaylarcasına sallladığında yanına oturdum . 

KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin