Iowa
Reggel Lucy a házvezetőnőnk kedves hangjára keltem.Pont mint minden másik reggel.
Már hozzá is látott reggeli teendői elvégzéséhez miközben arra várt,hogy elfogyasszam a reggelimet.
-Iowa édesanyád azt kérte szóljak édesapáddal elutaztak a hétre,de lent vár rád pár meseszép ruha Párizsból!-erőltetett mosolyt az arcára Lucy miközben a már ismerős mondat elhagyta a száját.
-Köszönöm,hogy szóltál és persze a reggeliért is hálás vagyok,de ha nem haragszol inkább szólok Moonnak és majd vele eszem valamit!-erőltettem énis mosolyt az arcomra majd kikászálodtam az ágyamból.
Az utam a fürdőbe vezetett,ahol egy jó hosszú forró zuhany után a hajamat egy törölközőbe tekerve és selyem fürdőköpenyemet felvéve a tükör elé álltam.
Zöld szemeim nem tükröztek fáradtságot,pedig tegnap este sokáig kint voltunk a lányokkal.
Bőröm szokás szerint makulátlan volt,csak egy-két szeplő ékeskedett az orromon.
Rózsaszín ajkaim viszont kifejezetten kiszáradtak,így felkentem rájuk egy kis ajakápolót,majd elhagytam a fürdőt.-Lucy lennél olyan kedves és kezdenél valamit a hajammal?-néztem rá kedvesen miközben helyet foglaltam a szépítkező asztalomnál.
-Persze kisasszony!-termett azonnal mögöttem Lucy és máris nekilátott.
Sötétbarna kicsit vállam alá érő hajamat először kifésülte,majd miútán valami levendula illatú sprével fújta be meg is szárította.
-Iowa édesem készen is vagyunk!-mondta szokásos kedves hangján.
-Köszönöm Lucy,fel tudnád hozni esetleg a ruhákat amiket anya hozatott nekem?-kérdeztem miközben nekiláttam a sminkemnek.
Nem akartam túlzásba esni,hisz csak Moonal, a legjobb barátnőmmel terveztem vásárolgatni valahol a 5th avenuen.
Felvittem egy kis szempillaspirált és szemöldök gélt és persze egy kis szájfény se maradhatott ki.
Miután kész lettem még egy pillantást vettettem magamra a tükörben,majd az ágyamon lévő ruharengeteghez fordultam.
Anya és apa szokás szerint kitettek magukért,hisz híresebbnél híresebb márkák exkluzív darabjait pillanthattam meg.
Mivel még csak egy hete köszöntött be New Yorkban az ősz,így egy fekete kisruhára és egy fehér blézerre esett a választásom egy hosszabb fehér zoknival és az új Chanel cipőmmel.
Magamra vettem még egy-két méregdrága ékszert,majd elindultam a földszintre.
A lépcsőn leérve elmormogtam egy jó reggeltet a házunkban dolgozó személyzetnek,majd beszálltam a liftbe.
Moon már a hallban várta érkezésem és közben az új portásfiúval csevegett.-Iowa csak hogy megérkeztél!Elképesztően nézel ki,ölni tudnék a blézeredért!-halmozott el bókokkal barátnőm.
-Te se panaszkodhatsz Moon!-kacsintottam rá nevetve,majd kiléptem Manhattan utcáira.
A legjobb barátnőm pedig azonnal rámzúdította a hétvége alatt összegyűlt pletykarengeteget.
-És képzeld azt beszélik Sam már a Regisben kezdi a tanévet!-fejezte be mondandóját egy számomra cseppet sem kellemes hírrel.
Samuel Harrison apa egyik barátjának fia volt.Mióta az eszemet tudom minden családi nyaraláson vagy összejövetelen ő is ott volt a saját családjával.
A szüleink már rég eltervezték közös életünket a jövőben,csak azt nem tudták igazából ki nem állhatjuk egymást.
Elég jólneveltek voltunk ahoz,hogy társaságban ne mutassuk a másik irán érzett gyűlöletünket,de mikor csak ketten voltunk mindig elszabadult a pokol.
A hír pedig,hogy a Regisbe jön nem érintett váratlanul hisz már nyár elején tudtam,de valahogy most mégis mellbe csapott.
Idegesített a tudat,hogy nagy valószinűséggel bele fog kerülni a baráti körünkbe,mert Roger a barátnőm nem hivatalos pasija volt a legjobb barátja.
Tudtam nem leszek képes minden egyes nap megjátszani,hogy semmi bajom sincs vele...-Föld hívja Iowát!Hallottál bármit is amit mondtam?-legyezte meg a kezét a fejem előtt Moon.
-Bocsánat,hol is tartottunk?-kérdeztem vissza zavartan.
-Épp arról magyaráztam neked,hogy ha Roger nem lenne tutira megismerkednék Sammel közelebbről!Már ha érted hogy értem!-nevetgélt.
-De szerencsére ott van Roger így nem kell a közelébe se menned!-nyugtattam meg inkább magam mint őt.
-Nyugi Iowa nem olyan szörnyű,mint ahogy gondolod!-mondta majd berántott egy ismeretlen kis kávézóba.
Odavezetett egy asztalhoz és mindketten helyetfoglaltunk.
Pár perc múlva egy mosolygós fiú vette fel a rendelésünket,majd az italokkal már két ember társaságában tért vissza...Samuel
A mai napom nem is lehetett volna rosszabb,mint hogy Roger elhozott engem Iowa White-al és a kis barátnőjével bájcsevegni.
-Sziasztok lányok!-köszönt kedvesen Roger majd egy puszit nyomott "barátnője" szájára,miközben én csak elmormoltam egy hellot és inkább elmentem kérni magamnak valami italt.
Nem volt sok választási lehetőségem mivel a kávézó csak egy kis borral tudott szolgálni alkohol gyanánt,de már ez is segítség volt elviselni Iowát.
Miután a pultos a kezembe nyomta a kért italt visszasétáltam az asztalunkhoz és helyet foglaltam a Rogers és Iowa közötti széken.-Samuel nem gondolod,hogy kicsit korán van a borhoz?-fordult felém Iowa egy negédes mosollyal.Válaszolni viszont nem tudtam meglepetésemben.1 hónapja láttam utoljára a lányt,de ez idő alatt is borzalmasan sokat változott.
Félre értés ne essék az idegesítő személyisége mellett Iowa mindigis egy gyönyörű lány volt,de inkább volt az a tipikus szomszéd lány,mint egy elkápráztatóan gyönyörű nő.
Most mégis úgy éreztem az utóbbi megjegyzés se elég,hogy leírjam a lány külsejét.
Sötét barna haját levágatta szinte vállig érőre,ami meg kell hagyni sokkal jobban állt neki.
Napbarnította bőre kiemelte világoszöld szemét,dús ajka pedig gyönyörű cseresznye színű volt.
Ahogy a stílusát elnéztem az is kifejezetten sokat változott.Eltűntek azok az egyoldalú semmit se mutató Ralph Lauren kötött pulcsik,amikben inkább hasonlított egy zsákhoz,mint egy lányhoz.Áldottam az eget,hogy a lány egy mély kivágású ruhát vett fel és blézerét kigombolva hagyta,így láthattam alakja is kifejezetten sokat nőiesedett.
Az isten szerelmére ez a lány nem túlzok ha egy istennő lett.Kár,hogy a személyisége kibírhatatlan...-Köszi a megjegyzést Iowa,de nem gondolom!A veled való találkozáshoz viszont annál inkább!-tértem vissza beszélgetésünkhöz magabiztosan,hogy korregáljam pillanatnyi lefagyásom.
-Tudod Samuel én se pont így terveztem az utolsó nyári napom!Elég lett volna holnap az évnyitón meglátni azt az óriási pofád!-vágta hozzám sértetten a lány majd egy 50$-ost helyezett az asztalra és távozott a kávézóból.
-Gratulálok Iowának igaza volt,tényleg egy kibírhatatlan személy vagy!-vágta a fejemhez a sértésnek szánt szavakat a lány barátnője,majd miután ő is pénzt tett az asztalra Iowa után sietett.