Vandaag is het een gewone schooldag. Het is 7 u 's ochtends en ik heb al het eerste uur vrij, maar Chris moest me weer wakker maken.
C: Lève-toi kleintje.
En hij schudt me wakker.
Ik: mmmmm.
C: Ey ik ga hier 100 jaar blijven totdat je wakker wordt. Léve-toi of ik zorg ervoor dat je opstaat.
Pff, ik heb echt geen zin in zijn bedreigingen.
Ik hoor zijn voetstappen minder en minder en daarna hoor ik die weer terugkomen naar me.
Ik: AAAAAAAAAHHHHH CHRISSSS
En ik sta meteen op. Deze idioot hier heeft me natgemaakt, pfff.
Ethan komt mijn kamer binnen.E: Ey waarom schreeuw je zo...
En dan ziet hij me.
E: HAHAHHAHAHA GOED GEDAAN CHRIS.
En hij geeft Chris een high five. Pff, ik loop naar de deur dat achter hun staat en wanneer ik hun voorbij loop, draai ik me om en knuffel hun zo hard als ik kan.
C; GRACEEE! IK VERMOORD JOUUU!!!
Oke ik ben nu echt gepakt. Ik loop zo snel als ik kan naar de badkamer en zet m op slot. Enkele seconden later hoor ik harde gebonk op de deur.
C: GRACE TU VAS VOIR!
En dan hoor ik hem weggaan en hoor ik de voordeur open en dicht gaan. Oke hij is weg. Ik weet sws dat Ethan me wilt terugpakken dus ik blijf extra lang in de badkamer, aangezien hij snel moet doen om naar school te gaan.
E: Mais sors de la!
Ik negeer hem. En hij begint fk hard te bonken tegen de deur.
Ik: Doe rustig aan beast! Ik kom, pff.
Ik blijf express een paar minuutjes binnen en opeens hoor Ethan brommen, wat me echt bang maakt.
Hij is precies een bom die afgaat. Zo snel als ik kan loop ik de badkamer uit. Ik heb niet gekeken naar hoe hij eruitzag, want ik weet al hoe hij zou kijken. En als blikken je kon doden en ik naar hem had gekeken dan was ik niet alleen dood, maar ook nog is naar beneden gegraven.Ik ga terug naar m'n slaapkamer en laat de lakens drogen. Pff, Chris ga ik echt terugpakken, maar zwaar zelfs. Ik open mijn gsm en zie wie mij hier weer heeft gestuurd: den Chris.
C: Denk maar niet dat je me ooit zal terugpakken.>>>>
Ik: Bitchh, ik maak de beste grappen hier in huis. Mij ni onderschatten, mon frere;)<<<
Meteen stuurt hij terug.
C: Pff zal wel. Alors, veel plezier op school en tot straks, mon sœur d'amour.>>>
Ik: Byee x.
En hij gaat offline.
Chris en ik zijn echt klef en we hebben alles voor elkaar over. Dus ga niet commenten met "zijn jullie samen ofso", want er bestaat ook iets als broeder-zusterliefde.
En Jonathan? Hij is aan het werken. Hij heeft me nooit vertelt wat voor werk hij doet, maar 't zal wel. Zolang hij maar niet in de drugs zit. Pff, ocharme hij. Hij is vertrokken om half 5 's ochtends, alleen om ons veilig en gezond te brengen.
Ik hoor Ethan de badkamer uitgaan en zo snel mogelijk loop ik daar naartoe, just in case als Ethan terug moet gaan, hij daar niet zo lang moet blijven.
>>>>
Wanneer ik klaar ben, kleed ik me aan en doe m'n edges. Nadien doe ik alleen m'n wenkbrauwen en lipgloss en highlighter.
Ethan is al naar school gegaan, dus heb ik het huis voor mezelf. Ik pak mijn box en zet luide muziek op en loop naar de keuken. Ik maak eerst mijn lunch, wat eigenlijk gewoon koffiekoekjes zijn. Daarna neem ik cornflakes en melk en eet ik het op.
(Wat doen jullie eerst: eerst cornflakes dan melk of eerst melk dan cornflakes? Als je de tweede doet ben je raar)
Wanneer ik klaar ben, ruim ik alles op en neem ik m'n boekentas en ga naar school.
8 april 2019
637 woorden
JE LEEST
Posa Ya Bolingo
Novela JuvenilGrace (16), Congolees, gaat naar nieuwe school maar maakt geen vrienden en niemand praat met haar voor 1 maand totdat Emanuel uit de doodste hoek naar haar komt. You wanna know why? Lees dan♡