5

281 46 18
                                    

02.04.2019

Sevgili Günlük

Bugün uzun zaman sonra yemekhanede yemek yemeye gittim. Gerçekten çok kalabalıktı. Bir kaç özel hasta dışında herkes yemekhanede yemek yerdi. Ben daha önce kavga ettiğim, kaçmaya çalıştığım ve birini çatalla tehdit ettiğim için yaklaşık 2 aydır odamda yemek yiyordum.

Bugün ise elimdeki tepsiye, verilen yemekleri koyup boş masa aramaya başlamıştım. Yemekhaneyi hızlıca gözümle tararken onu görmüştüm. El sallayıp beni çağırıyordu.Başka boş yer olmadığı için mecburen yanına gitmeye başlamıştım ama giderken birine çarptım sevgili günlük. 

Bu daha önce çatalla tehdit ettiğim çocuktu ve ben gerçekten şimdi bilerek bulaşmamıştım.

Çocuk beni omzumdan ittirdiğinde gerçekten korkmuştum. Gözlerimi kapatıp olacakları beklerken biri tarafından çekilirken bulmuştum kendimi.

Bu Jimin'di.

Geriye dönüp baktığımda yemek tepsisini çocuğun kafasına geçirmişti. Bakıcılar yemekhaneye yeni yeni gelmeye başlarken biz tüm gücümüzle kaçıyorduk.O sıra birleştirdiği ellerimize baktım günlük. 

Hoş gözüküyordu.

Gülümsemiştim.

Bahçeye çıktığımızda ikimizde nefes nefeseydik. Biraz soluklandıktan sonra onun gülme sesini duydum. İçinde bulunduğumuz durum onunda hoşuna gitmiş olmalıydı sevgili günlük.En az benim kadar.

Bahçedeki banklardan birine oturduğumuzda ikimizde başka yönlere bakıyorduk. Sessizliği bozan o olmuştu.

''Benim yüzümden aç kaldın.''

''Sorun değil. ''

Gülümsemişti ve bende konuşmaya devam etmiştim.

''Benim yüzümden ceza alacaksın.''

''Sorun değil.'' demişti.

Daha sonra ise müdürün sesi ile odasına çağrılmıştık.

''Yine kavga yine sen kızım'' demişti. 

Utanarak başımı eğmiştim. Kavga ettiğimiz çocukta odadaydı.

''1'er ay yemekhanede yemek yemeyeceksiniz. Şimdi çıkın.''

Hala başım önümdeydi. Hemen odadan çıkıp hızlıca odama gelmiştim.




Neler oluyordu? Kckdmdkc kurgu hakkında bi fikriniz var mı? ♥️

Anna - PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin