Anime: Kuroshitsuji / Black ButlerKochana Ourkynna, przepraszam że nie udało mi się spełnić Twojego zamówienia. Ilekroć próbowałam, to nie potrafiłam nic napisać. Smutno mi z tego powodu, więc napisałam zwykłego xreadera, aby uciszyć gryzące mnie sumienie. Aby odpokutować moje winy, możesz zamówić tu jakiegokolwiek shota, ale fajnie by było, gdyby to był xreader. Ułatwiłoby mi to zadanie.
A, jeszcze jedno. Undertaker może być w jakimś stopniu OC. Starałam się odwzorować jego charakter jak najlepiej, ale chyba średnio mi się to udało.
Enjoy!
_________________________________
Młoda kobieta wbiegła zdyszana do przypadkowego sklepu. Musiała uciec przed swoimi dwórkami, które miały jej pomóc w doborze odpowiedniej sukni na zapowiadający się bal. Jednak to wszystko ją męczy, nie jest typową panienką. Chociaż wychowała się na dworze, od zawsze ciągnęło ją do czegoś bardziej... zwyczajnego, a może właśnie czegoś szalonego.
Kiedy chwila odpoczynku minęła, odwróciła się by obejrzeć pomieszczenie, w którym się znajduje. Przeszły ją dreszcze, kiedy zobaczyła wiele różnych trumien ustawionych na stołach pokrytych białymi obrusami. Podeszła bliżej jednej z nich i przejechała dłonią po gładkiej powierzchni pokrywy. Musiała przyznać, że osoba, która ją zrobiła ma naprawdę dużą wprawę.
- Szuka pani trumny? - usłyszała za sobą.
Echo jej zaskoczonego okrzyku rozniosło się po całej sali. Odwróciła się przestraszona, a przed sobą ujrzała wysokiego mężczyznę w czarnej szacie. Widząc jej bladą twarz wykrzywioną w przerażeniu, roześmiał się głośno.
- Co pana tak śmieszy? - zapytała oburzona, mimowolnie się uśmiechając. - Nieładnie się tak skradać...
- To pani weszła tak cichutko tutaj. - uśmiechnął się lekko. - Czyżbyś przed kimś uciekała, panno [Nazwisko]? - zapytał dziwnie ucieszony. Kobiety nie zdziwił fakt, że ją zna. Ona też wie z kim ma przyjemność rozmawiać.
CZYTASZ
One Shots [Anime] PL ✏️
FanfictionOd jakiegoś czasu w głowie kłębi mi się wiele opowieści, których nigdy nie napiszę jako książkę. Postanowiłam, że gdzieś muszę to zapisywać i tak powstał pomysł na one-shoty z Anime. -Akagami no Shirayuki-hime -Akatsuki no Yona -Amnesia -Assassinat...