~~2,5 AY SONRA~~
İrileşmeye başlayan karnımı tutarak merdivenleri indim. Oğlum artık 6 aylıktı ve beni zorlamaya da başladı.
Mutfağa girip pişen yemeği fırından çıkartıp tezgahın üzerine koydum.
Selim'in işten gelmesine az bir zaman kalmıştı ve ben masayı çoktan hazırlamıştım. Sabahtan beri temizlik yapıyordum ve gerçekten yoruldum.
Salona girdiğimde sehpanın üzerinde ki minik mavi ayakkabıları görünce gülümsedim. Selim geçen gün eve gelirken bir kaç tane poşetle geldi. 2 çift ayakkabı ve yenidoğan kıyafetleri vardı. Bebeğimizin ilk kıyafetlerini babası aldı. O kadar tatlılar ki anlatamam.
Ayakkabıları televizyon dolabının üzerine koydum ve televizyonun karşısına geçtim. Selim artık çalışmama izin vermiyor ve ben gerçekten çok sıkılıyorum. Sabahtan akşama kadar evdeyim. Temizlik yapmama dahi izin vermiyorlar. Sevgi abla gelip her haftasonu evi baştan aşağıya temizleyip gidiyor. Ne yardım etmeme izin veriyor ne bir işin ucundan tutmama. Fazla abartıyorsunuz diyorum susturuyorlar. Koca gün evde yaptığım tek şey yemek yapmak. Onun dışında sürekli oturuyorum. Arada dışarıya çıkıp biraz yürüyorum. Ama siz de hak verirsiniz ki çok sıkılıyorum.
Cinsiyeti öğrendikten sonra her gelen eli dolu geliyor. Daha odasını hazırlamadık ama eşyaları çoğalmaya başladı bile.
Zil sesi kulaklarıma dolunca kapıya döndüm. Anahtarını yanına almamış yine. Terliklerimi giyip kapıya doğru ilerledim.
Kapıyı açtığımda yorgun kocamı görünce üzüldüm. Gömleğinin bir kac değmesini açıp omzunu kapının pervazına yaslamıştı. Böyle bile çekici piç.
"Hoşgeldin"dedim ve boynuna sarıldım.
"Hoşbuldum güzelim"dedi gülümseyerek.
"Anahtarını mı almadın?"dedim merdivenlere yönelirken.
"Ya almıştım ama kaybettim sanırım, bulamıyorum. Yeni çıkartmam lazım"
Başımla onayladım ve o yukarıya çıkarken ben mutfağa yöneldim.
Yemekleri tabaklara koyup masaya oturdum. Karnım guruldayınca gülümsedim. Acıkmıştım ve oğlumunda acıktığına eminim.
Selim ellerini birbirine sürterek mutfağa girince gülümsedim. Dudaklarını yaladı ve karşıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BENİM NEFESİMSİN
RomanceAylin Demirtan...Onun için hayatta sadece ailesi ve kariyeri var. Hayatını mesleğine adayanlardan..Ama gel gör ki töre buna izin vermiyor. Tüm hayatını ve hayallerini elinden alıyor...Sadece töre yüzünden tüm hayatı alt üst oluyor. Tanımadığı bir ad...