Bilal ,gözlerini açtığında kollarının arasındaki kız ile derin bir nefes aldı.
Neredeyse üzerinde yatan kızın ,teni ,kokusu adamın uyanır uyanmaz aklını başından almıştı.
Yaşadığı bu sinirle Hazal'ı üzerinden resmen fırlattı.
Bunca yıl onu bu kadar etkileyen kimse hayatına girmemişti ama bu saf kız kendini zorla adamın hayatına bir şekilde sokmuştu.
Şimdi bir de yatağına girmiş,Bilal'in sabrını sınıyordu.Hangi kadın bekleyeceğim dediği adamın yatağına bu şekilde girerdi.
'Aklı yok oğlum saf ,çocuk daha ! Sen kendine mukayyet ol .' Diye söylenerek yataktan kendini banyoya adeta savaştan kaçar gibi attı.
Hazal ise uyku mahmuru gördüğü rüyanın etkisinde gözlerini açtığında yatağın içinde göremediği Bilal ile ne yapacağını düşündü.
Sonuçta adetti kapıya çarşaf için geleceklerdi.
Genç kız korku ile ne yapması gerektiğini düşünürken banyodan gelen su sesi ile bir anda rahatladı.
Üzerindeki geceliğe bakıp sinirle soludu.
"Sende bu işlerden hiç anlamıyormuşsun Dicle abla ! Hani üzerime atlayacaktı ! Boşu boşuna utandığımla kaldım." Diye söylenerek üzerine sabahlığını giyip yatağı topladı.Yine aynı yere oturup Bilal'in banyodan çıkmasını bekledi.
Bilal ,bornozu ile çıktığı banyodan ,Hazal'ın kendisini süzen utangaç bakışları ile karşılaştı.
Kızın uykudan kalktığında bile bu kadar güzel olması bile adamın canını sıktı."Günaydın " Dediği an ise bakışlarını indirdi.
Kızın utangaç hali daha çok hoşuna giden adam şefkatle gülümsedi.
"Bütün gün gecelik ile mi gezeceksin . Sakın bu kılıkta konakta dolaşma !" Deyince genç kız gözlerini devirdi.
"Gerizekalı değilim ben ! Nerede ne giymem gerektiğini biliyorum."
"Allah'tan biliyorsun bilmesen uyurken ne giyerdin kim bilir !"
Hazal adamın sözleri ile kırmızının binbir tonuna bürünürken Bilal gece onu sinir eden kızdan hıncını sözleri ile almaya çalıştı.
"İyi madem gerizekalı değilsin o zaman öyle davran. Yeteri kadar başımda bela var . Bir de seninle ve saçmalıkların ile uğraşmak istemiyorum. Anlaşıldı mı ?"
"Bela da değilim ben !"
Hazal sinirle banyoya giderken Bilal arkasından söylendi.
"Başımdaki en büyük bela sensin . Yaptıklarını bir bilsen !"Aklına annesi Ayşe hanımın çarşaf soracağı gelince genç adam bunu gerizekalı değilim diyen kıza bırakmaya karar verdi.
Söylediği sözler bile ona olan hıncını almasına yetmemişti.Hazal ,banyodan çıkınca adam kızın sinirli haline bakıp keyifle gülümsedi.
Gecenin intikamını bu şekilde almak bayağı hoşuna gitmeye başladı.
Gülerek yatağı gösterdi."Şu çarşaf işine bir bahane bul madem gerizekalı değilsin !"
Bilal gevrek gevrek sırıtırken saf sandığı Hazal'dan duyduğu sözlerle gülümsemesi an ve an yüzünde soldu.
"Ha sen gerizekalı olduğun için bu işi bana bıraktın. Oysa bu çarşaf benim değil senin yüzünden orta da yok ."
"Anlamadım !" Diyen adama resmen posta koyarak konuşmaya başladı.
" Sonuçta diyorum geline kıçını devirip yatan sensin ağam . Akılsız saf olan da benim . Bu işi en iyi sen becerirsin ! Benim aklım bunlara ermez !"
diyerek adamın önündeki dolaptan kendine bir elbise alıp tekrar banyoya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Uzun Yoldan Geldim
General Fiction"Yolum Sana Düştü " hikayesinden tanıdığımız karakterlerin hikayesi. Seri II Mirza ve Aycan'ın garip aşkı burada başlıyor burada devam ediyor. Aralarına katılan yeni çiftimiz Hazal ve Bilal var . Onların evliliği bütün evliliklerden farklı başlıyor...