32 dalis

145 11 0
                                    

- Apsiraminat! - sustaugė Louis. 

Mane netgi nustebino jo tonas, nes jis buvo tiesiog įtūžęs.

- Kas čia per šūdas vyksta, ką? Dėl ko šį kartą mušatės kaip vaikai?- Pasakė jis.

 Priėjo prie mūsų kažkoks garbanius ilgais plaukais.

- Tu nori rimtai žinoti kas čia dedasi? - tas garbanius jam pasakė.

- Supistai taip. - Louis jam atsakė - tik greitai kol niekas nepapjovė čia kažkas vienas kito.

- Taigi, žinai, kad Zayn susidėjo su ta mergina kur šone jo gyvena? - jis linktelėjo - taigi, Zayn su ja bendravo ir ji užtiko jį su kita kale, ta šliundra Megan, ne tai, kad atsitiktinai, o jie buvo susitarę pas jį susitikti. Tame esmė, kad Zayn pamatė ją, kad jį užtiko ir jis nieko nereagavo, tad Niall su Liam varydamas pas jį pamatė, kad ji su ašarom išeina iš jo namų išsiaiškino kame esmė ir dabar jį muša, kad jisai žaidžia su kitų merginų jausmais. Padėk juos išskirti tris.

Rezultatas toks, kad jie vos ne vos juos išskyrė, bet Zayn liko su prakirstu antakiu ir didele mėlyne paakyje.

<<<<End of flashback>>>>

Bijau, kad jie vėl neprimuštų Zayn, nes jam tikrai ji rūpi. Zayn tikrai taip gražiai nesielgė su jokia mergina ir tikrai į jokia merginą nežiūrėjo, kaip į ją...

Aš suprantu, kad Zayn įskaudinęs begalę merginų, kurios to tikrai nenusipelno, bet Gigi.

Gigi visai kitokia nei tos visos merginos, ji įpatinga, ji šilta, bendraujanti, ji gal truputuką karštoko būdo atrodo, bet gi tai nėra blogai. Svarbu nebūtų po niekeno padu, įpač jo. 

Manau man ir pačiai reikėtų pažiūrėti kaip jis, tad patraukiau link ligoninės išėjimo.

Išėjusi iš ligoninės pradėjau ieškoti vaikinų, netikėtai pamačiau link manęs lekiantį išsigandusį ir pakraupusį Louis. Jis mane labai išgąsdino.

- Kas buvo? - persigandusi aš paklausiau jo. Jis buvo per daug padusęs, kad man galėtų atsakyti, tad jam reikėjo minutės atsikvėpti, man beliko tiesiog persigandusiai žiūrėti į jį.

- Zayn - vos supratau ką jis išlemeno

- Ką Zayn? Nesakyk, kad jei jį primušė - dar labiau persigandusi paklausiau

- Ne

- Tai kas tada buvo?

- Jo - jis giliai įkvėpė - jo nėra

- Kaip tai nėra? - surėkiau aš, kad netgi atkreipiau žmonių dėmesį.

- Tiesiog nėra, jo mašinos durelės pradarytos, rakteliai duryse, ir mašina įlenkta.

- Negali būti - pasakiau pagalvojus blogiausia.

- Kolkas nedarykim išvadų kas tai padarė, nes yra ne vienas variantas, bet meilę, pati  žinai, kad iš tų variantų tiktais vienas nebijo taip drąsiai viešumoje ką daryti . Tačiau kolkas nedarykime skubotų išvadų, Harry su Liam nuvažiavo pas Luke, kad patikrintų kameras ir tada galėsime daryti išvadas.

- Ką darysime?

- Mes ką galime padaryti tai tik laukti žinių, ir saugoti Gigi

- Kodėl? - nesupratusi aš paklausiau jo.

- Todėl nes jeigu jis Zayn pagrobė prie ligoninės, tai reiškia, kad jis viską žino apie ją.

-Aš einu pas ją. - pasakiau Louis.

- Palauk, aš einu kartu - ir mes kartu patraukėme į ligoninę, o tada link Gigi palatos. Kai tik buvome jau prie jos palatos aš kiek nurimau, nes viskas atrodo buvo kaip buvę ir viskas gerai.

- Gal nori saulele užeiti kaip jai sekasi?

- Gerai - šyptelėjusi atsakiau Louis.

Aš užėjau į jos palatą, aš iš karto pradžiugau nes ji sėdėjo jau prabudusi ir apsikabinusi savo mamą. Jos mama jai kalbėjo kokia ji buvo išsigandusi. Tačiau ji pasakė ko niekas nesitikėjo.

- O kaip aš čia atsidūriau? - ji paklausė mamos. Po jos tokių žodžių jos mamai pradėjo ristis ašaros.

- Gigi, tu patekai į avariją. - aš pasakiau jai priėjus prie jos vos tramdydama ašaras, nes aš buvau tikrai jautrus žmogus.

- O iš kur jūs tai žinote? - iš pradžių nesupratau kieno ji to klausia, bet tada suvokiau, kad daugiau nieko nėra palatoje, tiktais aš, jos mama ir tėvo jau nebebuvo. - kas jūs tokia?

Dar vieni jos žodžiai smelkė man į širdį.

- Aš Bebe, nepameni manęs?

- Ne - tada jau aš nebegalėjau laikytis ir apsiverkiau.

Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora