#50

143 14 21
                                    

Chapter ni hanya cerita pasal Yasmin...harap maklum..Mianhae..............

\Yasmin POV

Pagi ii, aku bgn. Lps aku mandi, aku ke dapur dn buat breakfast untuk aku dgn Jaemin.

Lps siap buat sarapan, aku ke atas dn masuk bilik Jaemin untuk kejut dia. Kalau x dikejut sampai ke tahun depan rasanya x bgn. Tidur mati kn. Biasa la.

"Jaemin anak Na, Adik Yasmin yg cantik lagikan comel,Yeochinnya Jihoon,isterinya Wonwoo. Bgn!!!"Aku menjerit betul ii sebelah telinga dia.
"Aishh,noona ni jgn la jerit ii. Org x pekak lg."rengek Jaemin.
"X kesah. Dh gi mandi pastu turun mkn."kataku lalu keluar dari bilik dia ni.

AKu turun ke bawah dn tgk tv. Kalau nk tunggu Jaemin tu, berjanggut rasanya....

"Noona!!!!!"sapa Jaemin yg baru turun lalu memelukku. Ishh,dia ni mmg suka peluk aku ke apa???
"Jom mkn. Nasib aku baik, kalau x aku dh habiskn mknn kat atas meja tu."kataku lalu bgn untuk ke meja mkn. Jaemin ikut aku dari belakang.

"Weii..."aku memanggil Jaemin yg sedap makan Bihoon goreng. Cakap pasal Bihoon, teringat pulak kat Jihoon. Rindunya kat dia.
"Pe??"soal Jaemin dgn mulut yg penuh. Tahu la aku masak sedap,xyh la mkn cm tu. Mcm kebulur je.Eshh,adik sapa la ni.
"Jom balik Busan."Kataku.
"Nk wat pe??"soalnya.
"Aku nk pujuk balik namchin aku tu. Kau nk ikut x??"jawabku.
"Boleh gak. Kau dh beli tiket train ke??"soal Jaemin lagi.
"Lom."jawabku sepatah pastu suap Bihoon ke dlm mulut.
"K, memandangkn aku baru dpt duit,aku lanja pergi Busan tu. Kiranya ptg ni kita pergi. Aku akan beli tiket yg akan pergi ptg ni."kata Jaemin.
"K....."balasku pastu habiskn mknn.

XD
XD
XD
XD

"Noona,gi la kemas ii. Kul 5 kita gerak ke Yongsan Station."kata Jaemin.
"Hmm..."balasku. Aku sambung tgk tv.
"Yah!! Noona,sekarang dh kul 12.Noona nk bersiap bukan sekejap."marah Jaemin bila tgk aku x berganjak langsung.......
"Ala,jap la.Lambat lg nk gi."balasku tnp memandang Jaemin kat sebelah aku.
"Xde ii. Gi siap sekarang.Kalau lg awal lg bagus."kata Jaemin pastu tarik aku naik ke atas.

"Dh,gi siap sana.Ha,sebelum tu.Kita nk gi busan bape lama??"soal Jaemin. Dia dh tolak aku masuk bilik.
"X tahu.Bajet la seminggu."jawabku.
"K. Bersiap tau.Bukan mengelamun."kta Jaemin pastu blah ke bilik dia. 

Aku tutup pintu pastu naik atas katil.Phone aku bukak.Xde langsung chat dari Jihoon. Selalunya waktu cm ni chat aku.Huhh. Baik aku packing sekarang. Kang lambat si Jaemin tu mebebel.

Tgh ii aku pack brg,baru aku teringat yg aku x bgtahu Jaelin lg yg aku nk datang. Phone dekat atas katil,aku ambik dn call Jaelin.

Yasmin
Jaelin

Anyeong Jaelin-shii
Anyeong 😊😉
Jaelin,unnie nk bg tahu yg ptg ni unnie akan ke Busan dgn Jaemin.
Ouh,nae ii. But,Jaemin tu sapa??
Jaemin tu adik unnie. Wae??
Ah,x de pape lh.Ha,Nnti nk Jaelin ambik kat stesen Keretapi x??
X pyh la.Nnti unnie dtg dgn grab je.
K lah.Unnie,Jaelin nk tlg mummy ni.Anyeong...
Nae,Anyeong

Kemudian,aku sambung packing.

>,,,,,,>
<,,,,,,,<
>,,,,,,,,<

"Noona...." panggil Jaemin.
"Pe??"balasku.
"Awal lg ni.Nk mkn pape x??"soal Jaemin.
"Nk eskrim vanilla."jawabku.
"Tu je??Xnk yg lain??"soal Jaemin lg.
"Kau beli la gak snack.Nnti dlm train boleh mkn."jawabku.
"K.Tunggu sini je tau jgn gi memana."kta Jaemin pastu blah pergi 7e. 

Aku duduk di bangku yg disediakan. Harini nampaknya x ramai org sgt.Maybe sbb masih hari bekerja.

"Nah,noona."Jaemin yg baru sampai,mengambil tempat di sebelahku. Ais krim yg aku minta,dia kasi.
"Gomawo."balasku lalu mebuka bungkusan Aiskrim.

OPPA || WANNA ONE ||  《Complete》Where stories live. Discover now