פרק 41

689 22 7
                                    

נקודת מבטה של ליה-
הרמתי את מכנס הפיג׳מה והסתכלתי על אריק,הוא היה נראה מזועזע וכך גם אני. הפצע של היה נראה נורא,היה דם יבש וגם דם טרי שהתחיל לרדת בגלל התזוזות שעשיתי עם הרגל,אני יכולתי לראות את פנים הרגל שלי,אני לא אכנס לפרטים אבל זה היה נראה נורא! ״אני לא מאמין..איך זה קרה?״ אריק שאל אותי בפרצוף מודאג ״נפלתי כשהייתי בדרך חזרה הביתה. עם המזל שלי נפלתי על אבן חדה נורא והיא חתכה אותי. כשנכנסתי להתקלח שטפתי את הפצע למרות שזה לא הפסיק לשרוף ולכאוב לי אבל חשבתי שזה יהיה הרבה יותר טוב כנראה שטעיתי..״ אמרתי באנחה. אריק התקדם לכיוון ארון הבגדים שלי,פתח אותו והוציא משם סוודר שלי ״קחי תלבשי שלא יהיה לך קר״ אריק אמר וחייך אליי ״לאן הולכים?״ שאלתי אותו ״הולכים למיון אני רוצה שיחבשו לך את זה אין סיכוי שאת נשארת עם הפצע הזה ככה״ הוא אמר ״תודה שאתה דואג לי ככה״ אמרתי לו בחיוך ״אני אוהב אותך. ואני תמיד אדאג לך לא משנה מה״ הוא אמר והתקרב אליי והניח נשיקה נעימה ועדינה על שפתיי וזה היה כל כך נעים. לבשתי את הסוודר ואריק הרים אותי,כרכתי את ידיי סביב הצוואר שלו והחזקתי בו ״אני אוהבת אותך״ אמרתי לו ״גם אני אותך נסיכה שלי״ הוא אמר ונתן לי נשיקה קטנה על השפתיים ויצאנו מהחדר. ״מה זה?מה קרה לה?״ הבנים שאלו כשירדנו במדרגות ״אנחנו הולכים למיון״ אריק אמר ״מה?למה?״ זבדיאל שאל והרמתי קצת את מכנסי הפיג׳מה שלי והם כבר הבחינו בפצע הנוראי שהיה לי שם ״שיט״ ריצ׳רד אמר ״כן..שיט״ אמרתי ״אני אקח אתכם בואו״ כריס אמר ולקח את המפתחות מהשולחן והתקדמנו לכיוון החניה האחורית ונכנסנו לאוטו.
הנסיעה הייתה שקטה נורא,דבר שקצת הפתיע אותי במיוחד עם השניים האלה שלא מפסיקים להרעיש לשנייה. הגענו למיון וכריס הלך לקנות לו שתייה. מיד ניגשו אלינו רופא ואחות ״זה לא נראה טוב״ הרופא אמר בזמן ששכבתי על מיטת המטופלים שם והוא בדק את הפצע שלי ״כן,ספר לי על זה״ אמרתי וגיחחתי קצת ״תראי מה אנחנו נעשה״ הרופא אמר לי והפניתי את כל צומת הלב שלי אליו וכך גם אריק ״אנחנו ננקה את הפצע כי יש לך שם חלקים קטנים של אבן שכנראה נשארו מהחתך ורק לאחר שננקה אותו נתחיל לחטא ולאחר מכן אנחנו נחבוש אותו ואתם תוכלו ללכת״ הוא אמר ״הפצע הזה גם ככה נורא מכאיב לה. אין איזו אפשרות לנקות ולחטא לה את הפצע עם הרדמה מקומית באזור של הפצע?״ אריק שאל את הרופא,אני אוהבת שהוא דואג לי ״ייקח זמן עד שההרדמה תתחיל להשפיע ועדיף להתחיל לעשות את הניקוי והחיטוי כמה שיותר מהר לפני שזה יהפוך להיות יותר גרוע ויזדהם״ הרופא אמר והדבר היחידי שחשבתי עליו זה על הכאבים שאני עומדת לחוות בזמן שהוא יתחיל לטפל לי בפצע אבל עצם העובדה שאריק יהיה איתי מרגיעה אותי. הרופא יצא ואיתו האחות,הם הלכו להביא כל מיני דברים כדי להתחיל את הטיפול ובזמן הזה נשארתי עם אריק ״יהיה בסדר. זה יכאב אבל אני כאן לידך ואת תחזיקי לי את היד וכל פעם שיכאב לך אפילו הכאב הכי קטן תלחצי לי על היד ותעבירי את כל הכאב שלך אליי טוב?״ הוא אמר ושאל ״אני אוהבת אותך״ אמרתי לו וקמתי קצת מהמיטה ונתתי לו נשיקה. ״תודה״ אמרתי לו בחיוך וחזרתי לשכב במיטה כשהרופא והאחות הגיעו עם הדברים הנדרשים לטיפול הפצע שלי. הרופא התחיל לנקות את הפצע שלי והרגשתי כאילו מכניסים לי מחטים לאט לאט יותר עמוק לגוף וזה הכאיב לי כל כך והתחלתי לצעוק מרוב הכאבים שהרגשתי ״מה קרה?״ כריס פתאום רץ בבהלה לכיוונינו ומהר בלי לדבר הוא בא והתיישב על הכיסא שלידי וניסה להרגיע אותי ״תלחצי על היד שלי אני כאן״ אריק אמר לי וכך עשיתי,אני כנראה אצטרך לבקש סליחה על כל הסימנים שהשארתי לו.
לאחר שהרופא סיים לנקות,לחטא ולחבוש את הפצע שלי חזרנו בחזרה הביתה.
״תודה על הכל״ אמרתי לאריק ולכריס כשנכנסנו הביתה ״איך את?״ ריצ׳רד שאל ״סובלת אבל אני אתגבר״ אמרתי וגיחחתי קצת ״את תהיי בסדר״ ריצ׳רד אמר נתן לי חיבוק קצר ועליתי עם אריק שעזר לי לעלות ישר לחדר.
נכנסתי לחדר ונשכבתי על המיטה.

LA PRIMERA VEZ QUE TE VIWhere stories live. Discover now