#פרקעםרגש
#הבנותקיומיות
#וקטשיות
תהנו💞."מהר!" אד צעק והמשיך לרוץ הכי מהר שרק יכל.
רוי ובן ניסו להדביק אותו בקצב, אבל אד רץ כל כך מהר שרוי כמעט יכל לדמיין שהוא משאיר שובל של אש מאחוריו.
אד פתח בפער מטורף עליהם.
"ממתי הוא רץ מהר כל כך?!" רוי התנשף תוך כדי שהמשיך לרוץ הכי מהר שרק יכל."אני לא יודע" בן ענה גם הוא בהתנשפות. פניו האדימו מהמאמץ, ומצחו נצץ מזיעה.
רוי פתח פער קטן על בן.
"אנחנו כמעט במרפאה " רוי לחש . בעיקר לעצמו.
״התקף אסטמה מטומטם״ בן רטן .
--------------------------------------------
רוי ובן פתחו את דלת העץ הגדולה של המרפאה לאט ובזהירות בכדי שלא תרעיש.
בן השתחל ראשון, רוי אחריו.שניהם אדומים , מזיעים ומתנשפים עקב הריצה האינטנסיבית מהיער.
הם סגרו לאט את הדלת בכדי שלא תרעיש,
וברגע שהם הסתובבו הם הבינו שיש להם מזל.ליאו ואלדס , הידוע גם בתור אבא של אד, והדוד המציקן, נחר לו ברעש על אחת המיטות שנמצאת ממש מול הדלת.
כל שאר הנצרים ישבו בקצה הכי מרוחק של המרפאה, והתלחששו בכדי לא להעיר את ליאו שאמור לשמור עליהם, או יותר נכון לשמור שהם לא יצאו מהמרפאה,
מה שלא ממש עבד לו.לוק שם לב שרוי ובן עומדים בכניסה וסימן להם לבוא .
...
"בייאנקה. אני לא חושב שהכוח שלך יהיה להיות רמקול אנושי" ג'ק ענה לאחותו , שהוציאה לו לשון כמו ילדה בת 10.
"רמקול אנושי?" רוי שאל בזמן שנכנס לשיחה בכך שהוא התיישב על המיטה הגבוהה ליד רייצ'ל ,
שכולם התאספו סביבה.
"בייאנקה קיבלה מקעקוע בזמן שהתעקבתם" אד ענה.
"אני שונאת אותו, וזה ממש כאב ." בייאנקה התלוננה.
רוי ובן שמו לב שהעיניים שלה אדומות וקצת נפוחות , על הלחיים שלה ניתן לראות עקבות של דמעות שהתייבשו.״בטוחים שזה קעקוע?" בן שאל והתיישב ליד רוי על המיטה.
״זה נראה כמו אחד כזה ״ רייצ׳ל ענתה , והסיטה את שערה אל מאחורי אוזנה.
״בי, תראי לנו״ רוי ביקש, בן הינהן.
שקט שרר לכמה שניות, והדבר היחיד שהם יכלו לשמוע היו הנחירות של ליאו מקדמת המרפאה.
״אממממ, בייאנקה?״ רוי שאל בחשד שקלט שהיא לא ממש איתם.
אחד אחרי הששני הם קלטו שבייאנקה מרוכזת במשהו אחר בכלל,
YOU ARE READING
סולאנגלו הנצר 2
Adventure״המדורה בערה באור סגול. הלהבה הגיעה לגובה של חמש מטרים. היא האירה את החושך באופן מרהיב. המצב רוח היה גבוה מאוד, כולם צחקו שרו ודברו. אני אד בן ועוד כמה נצרים ישבנו ביחד וצלינו מרשמלו. אד נשען על בן והם הסמיקו......״ אז.... ספר שני❤️ עוד מעלילות רוי...