Durotan ve Orgrim Orcların toplandığı büyük çadıra doğru ilerlediler, içeri girdikleri zaman ortada yeşil bir ateş olduğunu gördüler. ayrıca Gul'dan ve Blackhand de oradaydı, Blackhand dizleri üstüne çökmüş bir vaziyette duruyordu Gul'dan.
-Blackhand, Orcların savaş şefi, küçük dişlilere göz yumdun, savaşçıların öldü, üstüne düşmandan kaçarak bizi rezil ettin.
Gul'danın söylediği sözler karşısında Blackhand başını eğerek susmaya devam ediyordu, onu arkadan izleyen Durotan şaşkındı çünkü Blackhandı hiç bu kadar çaresiz görmemişti Gul'dan.
-Konuşsana güçsüz mü düşdün? Orclar da zayıflığa yer yok, geleneklere saygı duy savaş şefi, cezanı biliyorsun... Ölüm.
Blackhand ayağa kalkıp ateşin yanına ilerledi sol kolunu ateşe tutarak bir süre bekledi. o sırada Durotan engel olmayı düşündü ancak bir anlığına tereddüt ederek vazgeçti. Blackhand kolunu ateşden çekip diğer Orclara göstererek yürümeye başladı, acıya dayanamadığı için yüzünü buruşturarak dişlerini sıkıyordu. birdenbire Durotan yaklaştı ve baltası ile Blackhandin yanan kolunu tek hamlede kopardı.
Yanan parça yere düştüğü anda taş kesildi. Kimse böyle birşey beklemediği için Orclar ayaklanmaya başlayacak iken Orgrim balyozunu tutarak diğer Orcları tuttu. nefes nefese kendini yere bırakan Blackhand toparlanmaya çalışırken Gul'dan sinirlenmişti.
-Adaletime nasıl karşı çıkarsın?
Durotan Gul'dana doğru dönüp
cevap verdi.+İyi savaştık, ama büyücüleri senin feelini bize kullandı.
Gul'dan oldukça öfkelenmiş olmalıydı ki, Durotana doğru hızlı adımlar atarak yaklaştı.
-FEELİ YALNIZCA BEN KONTROL EDEBİLİRİM!
Gözleri yemyeşil parlarken diğer orclar durdukları yerde titriyorlar dengede duramıyorlardı. ama Durotan, Orgrim ve birkaç Orc bundan etkilenmemişti çünkü kanlarında feel bulunuyordu. Durotan ağır adımlar atarak geri çekilmişti. Gul'dan devam etti.
-Sen ve adamların hayattasınız,
belkide Blackhand sizi alandan bilerek uzaklaştırmıştır, belki oda zayıf olduğunuzu biliyordur.Bu sözler Orgrimin zoruna gitmişti Gul'dana doğru ilerleyecek iken, Durotan onu tutarak geri çekince sordu Gul'dan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Dünyanın İlk Karşılaşması
FanficYıllardır dünyamız barış içindeydi Birşey geliyor bunu hissediyorum Karanlık güçler üzerimizde Eğer birleşmezsek dünyamız yok olacak... -ona güvenebilir miyiz? +onlar canavarlar hepsi yok edilmeli -bundan emin misin? ✤✤✤ -Bu bir intihar. +Başka...