"Sam!"
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Neden burda? Neden geldi? Hem burası doğa üstü olanların geldiği bi okul değilmiydi? Bu demek oluyo ki o da bizim gibi. Neden peki neden? Neden ben?
1 sene 2 ay önce
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
"Ooo. Jess hanım napıyosunuz?""Sam'le konuşuyorum."
"Neden hala onun gerçek yüzünü göremedin mi? Onunla bi daha konuşmıycaksın!!"
"Onunla konuşmamın seni ilgilendirmediğini daha dün dediğimi söylediğimi hatırlıyorum. Hı?"
"Ben de o şerefsize güvenmemen ve onunla bir daha konuşmamanı söylediğimi hatırlıyorum. Hı?"
"Ya senin Sam'le alıp veremediğin şey ne?"
"O şerefsiz. Sen de saf. Ona çok fazla güveniyorsun. Ama Sam o kadar şerefsiz ki kendini sana çok masummuş gibi gösteriyor. İşte alıp veremediğim bu."
"Tamam. Peki. Hadi bana Sam'in bi şerefsizliğini söyle. Hadi söyle."
"Ah Jess ah. Bazen keşke bu kadar iyi kalpli olmasaydın diyorum. Hem çok mu merak ediyorsun? Peki. Ama dediklerimi yapıcaksın. Tamam mı?"
"Tamam. Ama o zaman Sam'e tek bir laf ermek bile yok. Tamam mı?"
"Tamam. Şimdi ona 'benim acilen şehir dışına çıkmam gerekiyo. Bu yüzden iki gün burda olamayacağını be şimdi bavullarını toplamaya gidiyorum' de." çok saçma ama bunu yapıcam.
"Tamam. Yapıcam." ve hemen dediğini yapmaya başladım.
..."Tamamdır. Yaptım."
"Tamam. Şimdi git bişeyler yap. Saat altı gibi de ona gittiğini haber ver. Ha bi de sende onun evinin anahtarları var dimi?"
"Evet. Ama sen ne planlıyosun?"
"Süpriz. Sen git ve dediklerimi yap. Gerisini olduğu zaman görürsün."
"Tamam. Ama pişman olucaksın bunu bil." bana bi yav he he bakışı attıktan sonra çıktır olup gitti.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Sabah kalktığımda Alexin bana uzaylı görmüş köylü gibi bakması çok tuhaftı.
"Ayy sen çok çirkinsin be."
"Sus lan. Ne bakıyon? İlk defa mı AFRODİT gibi güzel kız gördün?"
"Ay Afrodit seni bu halde olsa bırak güzellik tanrıçası olmayı bırakıp intihar ederdi. Şu tipe bak be!" ne onu bi elime alıyım ben ne yapıcağımı bilirim. Dememe kalmadan masada ki aynamı alıp yüzümü gösterdi. Ayy citten haklı bu tip ne be?
Salyalarım akmış, saçım açık yattığım için saçlarım mutasyona uğramış, dün makyajımı silmekle uğraşmadığım için rimelim akmış. Acayip çirkin duruyordum. Ama tabikisi de kendimi savunmalıydım.
"Olabilir. Hem hiçbir kadın çirkin değildir sadece bakımsızdır. Ben bi bakım yapıyım o zaman beni gören herkesin dibi nasıl düşcek sen bilon mu acep?"
"Ay tamam sadece fondeten banyosu yapıp, kendini rimel ve ruja bandırıp çıkartma yeter." ne dedi şimdi o?
"Ne dedin sen???"
"Hiç. Neyse ben kaçtım. Sen hazırlanıp aşşağıya gelince Sam'in gerçek yüzünü görmeye gidelim. Hadi."
"Off. Hadi şunu yapalım da seni bi mors ediyim."
"Hadi hadi." odadan çıkınca hazırlanmak için yataktan kalktım ve işlerimi hallettim.
Aşşağı indiğim de Alexi muzipçe sırıtırken gördüm.
"Hadi gidelim çakma AFRODİT."
"Of Alex seninle şimdi hiç uğraşamıycam." bana sen malsın!! Bakışı atıp kapıdan çıktı. Ve tabi bende arkasından.
...
Sam'in evinin kapısının önüne geldiğimizde ani bi şekilde fren yapıp arabayı durdurdu. Mal frene basıp ilerlemesimi gerekiyo? Kızım Alex haklı sen kesin malsın. Bi susar mısın iç ses allah aşkına bi sus. Alex hemen aşşağı inip benden anahtarları istedi tabilisi bende verdim.
"Hadi sessiz bi şekilde içeri girip herşeyi görelim." bu söylediklerinden sonra ona citten mi bakışı attıp onu takip ettim.
İçeri geldik ve merdivenlere doğru ilerlemeye başladık. Zemin ve ilk katta hiç bişey yoktu. Ya evde kimse yoktu yada evde sağır birileri vardı. Çünkü ilerlerken konuşmaya devam ediyorduk.
Ama çatı katına çıktığımızda gelen seslerle içim bi tuhaf olmuştu. Ama anlayamamıştım. Sonra odanın içine girdiğimizde Alex'in en başından beri haklı olduğunu anladım. O citten çok haklıydı. Hem de çok.
Gördüklerime ağzımın açık kalmasından başka bi tepki verememiştim. Çünkü kardeşime savunduğum kişinin yaptığı iğrençlikleri gördüğümde çok utandım. Ve hemen ağlayarak Alex'in kolundan tutup aşşağı arabanın yanına doğru koştum.
Arabaya bindiğimde düşündüğüm tek şey. Sam'in yaptıklarıydı. Aklımdan onları o şekilde görmem bana çok koymuştu. Gözümü her kapattığımda o kadını yatakta çıplak bi şekilde uzanırken görmem ( kadının münasebetsiz bi yerleri kapalı tabi fesatlaşmayın!!) Sam inse altında havluyla banyadan çıkıp o kadına gülmesi aklımdan hiç çıkmıyodu.
"Hadi canımın içi eve girelim artık." Alex'e cevap vericek mecalim kalmamıştı. O yüzden sustum. Sadece sustum. Oysa beni kucağına alıp eve götürmüştü.
Yatağa bırakınca o da yanıma uzanıp uyumuştu.
Ve birbirimize bi söz vermiştik o günden sonra artık o şerefsizi unutup hayatımıza kaldığımız yerden devam edip öyleleri için üzülmiyeceğimize. Ve bu çok iyi bi sözdü.
Günümüz
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Bütün bu olanları düşünürken dikkatim bi anda dağılmıştı. Ve buna sebep olan yere kafamı çevirdiğim de Alex'i Sam'in üstünde Sam'e yumruk atarken görmüştüm. Ve bu beni citten çok mutlu etmişti. İşte benim kardeşim.
Sonra birden Luke olaya dahil olup Alexle Sam i ayırmıştı. Ama ben şu an kavga izliyodum. Sen neden bölüyon ki?
"Alex sakin dostum ne oldu?"
"Luke sen buna karışma! Bu şerefsiz benim kardeşimi Jessy aldattı. Sen biliyomusun benim kardeşim ne kadar üzüldü? He söylesene bilyo musun?"
"Tamam söz onu ikimiz ödövücez. Sadece ikimiz. Ama şu an olmaz. Şimdi olmaz güven bana."
"Tamam ama sen elimden kurtulduğunu sakın düşünme aşşalık şerfsiz. Sakın aklından geçirme." Sam geldiği gibi gülerek geri gitti. Ama bunca olana rağmen aklıma takılan tek şey Luke neden ikimiz dövücez demişti? Neyse artık olayları cittiye almam gerektiğinin farkına varıp citti olmaya çalıştım.
Ama bundan sonrası ne olucak? Hayatım nasıl şekillenicek? Bunları düşünmemeliyim.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Merhaba arkadaşlar bu bölümden de bu kadar. Aklımda 3 tane çok güzel kurgu var. Ama hangisini yazarım bilmiyorum. Umarum beğenmişsinizdir. Voltları alalım gençler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Okulundaki Melez
Loup-garouJessy ve Alex ikizdir herşeyden habersiz bi şekilde hayatlarını sürdürüyordur. Ama son iki üç gün içerisinde olan olaylar citten çok gariptir. Daha önce hiç olmayan şeyler olmaya başlamıştır. Ancak gerçekleri hala bilmiyorlardır. Taki o malum geceye...