ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 104,4 Fm Radio (ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ)
-- «Καλημέρα σας! Σήμερα είναι Δευτέρα. Είμαστε ο Δημήτρης και η Έλλη στον ραδιοφωνικό σταθμό 104,4 Fm Radio στην εκπομπή ''Πρωινή Τρέλα''! Είναι 6.23π.μ. και αν μόλις ξυπνήσατε είστε τυχεροί. Ο Δημήτρης και εγώ έχουμε ξυπνήσει από τις 5.00π.μ.»
Δημήτρης- «Και όπως συνήθως τσακωνόμαστε από τις 6.00π.μ. Αν συντονιστήκατε μόλις,είμαστε στο μέσο ενός συναρπαστικού παιχνιδιού με την ονομασία «Σεξ, Γάμος, Δολοφονία». Προσωπικά επέλεξα για sex την Μπέιλ, για γάμο την Μέρη Άλμπα και για δολοφονία φυσικά, την Σίμπσον.»
Έλλη- «Εμμ...Ξέχασες την Τζέσικα Ράμπιτ και την Τζέσικα Τζούνιορ!»
Δημήτρης- «ΧΑ!...Βλέπετε η Έλλη, μου λέει ότι δε θέλει να παίξει γιατί δεν πιστεύει στο γάμο.»
Έλλη- «Δημήτρη μάλλον πρέπει να αφήσουμε το θέμα γάμος στην απέξω για την ώρα, γιατί προτιμώ το sex και τη δολοφονία.»
Δημήτρης- «Ουάου κάπου στην Αθήνα το αγόρι της Έλλης θα ένιωσε μέγαλη ανακούφιση.»
Έλλη- «Δεν υπάρχει αγόρι, απλά βγαίνουμε.»
Δημήτρης- «Ο my god τι συνέβει?»
Έλλη- «Τίποτα!»
Δημήτρης- «Οοοο και τι έκανε για να σε φρικάρει? Σου έκανε μήπως κανένα κομπλιμέντο? Ήθελε να γνωρίσει τους γονείς σου? Τι έγινε λοιπόν?»
Έλλη- «Εμμ...O Θεέ μου με αποκάλεσε... ΄΄μοναδική΄΄! »
Δημήτρης- «Θεέ μου! Ελπίζω να του την είπες του τύπου. Ελπίζω να έκανες κάτι τρελό ή κάτι επιθετικό, όπως...όπως να πετάξεις το τηλεκοντρόλ στο μέτωπό του!»
Έλλη- «Δεν προκειται να σου ξαναπώ τίποτα.»
Δημήτρης- «Ωραία!»
Έλλη- «Ποτέ!»
Δημήτρη- «Θαυμάσια!»
Έλλη- «Ξανά!»
Δημήτρης- «Κανένα πρόβλημα! Έλλη ηρέμησε λίγο, απλά κάνουμε μια ραδιοφωνική κουβέντα, εντάξει...?Απλά πληρώνεσαι για να λες τα εσώψυχά σου.»
Έλλη!...Είναι 32 ετών, εργάζεται ως εκφωνήτρια του ραδιοφώνου και προσπαθεί να κάνει ένα νέο ξεκίνημα με το να παντρευτεί τον συνάδελφό της, Δημήτρη.
Δημήτρης!...Είναι 34 ετών, εργάζεται στον ίδιο χώρο μαζί με την Έλλη κάνοντας την πρωινή εκπομπή «Πρωινή Τρέλα».
YOU ARE READING
life unexpected
RomanceΟ πιο πλούσιος άνδρας σε όλη την Ευρώπη και playboy, μία γυναίκα που ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη ζωή της με το να παντρευτεί τον συνάδελφο της και ένα 15 χρονο κορίτσι που προσπαθεί να πάρει χειραφέτηση για να ζήσει με τη φίλη της ελέυθερη χωρίς να...