•12

1.9K 103 4
                                    

Bölüm Şarkısı: Aydilge - Aşk Lazım
———

"Kimse umrumda değil. Ne Deniz ne başka biri.. Bize zarar verecek kimse umrumda değil. Sadece sen varsın. Her şey daha çok yeni ama sanki aylardır birlikteymişiz gibi hissediyorum çünkü senin sevginin büyüklüğünü hissediyorum. Bende sana sevgimin büyüklüğünü göstermek istiyorum ama ben böyle şeylerde pek başarılı değilim galiba bilmiyorum... Bugün mutfakta konuştuklarımızı unutmak istiyorum çünkü çok gereksiz bir tartışmaydı. Birbirimizi gereksiz biri yüzünden üzmemize gerek yok. Ama eğer bir daha o düşündüğün şey aklının ucundan geçerse seni öldürürüm anladın mı?" dediğimde gülümsedi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Gülümseyerek öpüşüne karşılık verdim.

———

Geri çekildiğinde alnını alnıma yasladı ve gözlerime baktı.

"Seni seviyorum... seni çok seviyorum." dedi ve eliyle yanağımı okşadı.

"Ben de seni seviyorum." dedim ve elimi yanağımdaki elinin üzerine koydum. "Artık hazırlanmam lazım." deyip geri çekildiğimde elimi hala bırakmamıştı.

"Böyle de güzelsin. Hazırlanmana gerek yok, boş ver." dediğinde güldüm ve elimi çektim.

"Yarım saate görüşürüz." deyip arkamı döndüğümde elimden tutup beni kendine çevirdi ve dudağıma bir öpücük kondurdu.

Afallayıp omzuna tutunduğumda güldü.

"Görüşürüz."

Bir şey demeden arkamı döndüm ve aşağı indim.

Kendi odama girdiğimde hızla hazırlanmaya başladım.

Saçlarımı düzleştirip hafif bir makyaj yaptım. Siyah pileli mini etek ve beyaz askılı bir bluz giydikten sonra altında da beyaz spor ayakkabılarımı giydim.

Telefonumu alıp aşağı indiğimde herkes gelmişti.

Evden çıkıp sahile geçtiğimizde Ahmet pis bir sırıtışla yanıma geldi.

"Ne sırıtıyorsun be?" dedim gülerek.

"Sen ne olduğunu anlat ben de sana az önce ne olduğunu anlatacağım."

"Konuştuk, barıştık işte." dedim bazı(!) kısımları atlayarak.

"Bu kadar mı?"

"Evet Ahmet, ne düşünüyorsam söyledim sonra barıştık." dediğim sırada Serap yanımıza gelmişti.

"Barıştınız mı?" dediğinde kafamı salladım. "Ay çok sevindim şu an." dedi gülerek.

"E hadi az önce olanları anlatacağım dedin, anlat." dedim Ahmet'e.

"Tamam anlatıyorum. Serap yabancı değil zaten." dedi heyecanla. "Sen Orkun'la konuşmak için gidince girdiğin kapıdan Merve çıktı, yanıma geldi. Senin nereye gittiğini sordu. Ben de Orkun'la konuşacağını söyledim. Biraz bir şeyler konuştuk. Sonra bir anda, nasıl olduğunu ben de anlamadım, Merve'yi öptüm." dediğinde Serap'la birbirimize baktık.

"Ne?" diye aynı anda bağırdığımızda bizimkiler ve yanımızdan geçen insanlar bize bakmıştı.

Merve'ye baktığımda o da Doğukan ve Orkun'la konuşuyordu, Yiğit'le Ebru el ele tutuşmuş arkamızdan geliyorlardı, İrem ve Kerem de önden beraber yürüyorlardı.

Bu Kerem'de var ya... çakaaal kdkdkdk

"Zaten dün de kızı öpmüşsün. Haberim var benim." dedim sahte sinirle.

MÜZİĞİN RİTMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin