7.15 alarmımın iğrenç sesini duyduğumda uyanmak zorunda kaldım.
Bugün yeni okulumda ki ilk günüm olacak. Heyecanlı mıyım peki? Hayır.
Annemle babam boşandığında 14 yaşındaydım ve babamla kalıyordum. İstanbul'a taşınmış 9.ve 10.sınıfı orada okumuştum. Bu sene de İzmir'e geri taşındık. Çok zorlanacağımı düşünmüyorum zaten babam spor hocası ve yeni okulum, İzmir kolejinde öğretmenlik yapıcak. Onun dışında ortaokuldan beri arkadaşım olan Nazlıyla bide kuzenim zeyneple de aynı okuldayız.eeee beyza daha ne istesin değil mi? ondan arkadaş bulmak da zorlanacağımı düşünmüyorum zaten sıcakkanlıyımdır,insanlarla da hemen iletişim kurabiliyorum.tek sıkıntım dersler, derslerim çok iyi değil ama çok kötü de değildir. Ben hep orta seviyede bir öğrenci olmuşumdur.**********************
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra okulun formalarını giydim ayağıma beyaz ayakkabılarımı giydim saçlarımı da düzleştirip aşağıya indim."Baba ben hazırım, hadi gidelim. "
"Tamam arabaya bin, geleceğim 2dk sonra"
****************
Evimiz okuluma yakın ondan 10 dk 'da geldik. Arabadan inince okula şöyle bir baktım ve babamla girişe doğru ilerledik.
Müdür 'ün odasına vardığımızda babam kapıyı çaldı ve içeri ilk ben sonra da babam girdi."Ooo buyurun sinan bey hoşgeldiniz " dedi
"Hoşbulduk,ben size yeni öğrencimizi getirdim müdür bey" (Pis sırıtmalar)
"Aynı zaman da sizin kızınız, beyza atasoy değilmi? "
"Evet"
"Peki, Beyza kızım sınıfın 2.katta 11-B"
"Teşekkürler hocam"
Dedim ve kapıdan çıktım. Hemen telefonumu çantamdan çıkarıp Nazlı'yı aramaya başladım.
"Alo"
"Alo gerizekalı ben şimdi okuldayım sınıfımı falan öğrendim 11-B sınıfındaymışım. Sen nerdesin mal"
"Ha tamam aynı sınıftaymışız bende şimdi okula geldim hadi sen beni bahçede bekle hadi gapa gapa"
Salak Nazlı'yı beklemek için bahçeye çıktım zaten çıkar çıkmaz oda okulun kapısında göründü.
"Yaaa kızım ben aslında hiç heyecanlı değildim de şimdi sınıfa falan gircem heyecanlanmaya başladım zaten zeynep ne halt ediyo bilmiyom"
"Lan tamam aynı sınıftayız hem bizim tayfayla tanıştırırım seni, zaten hepsi kafa çoçuklar anlaşırsınız. Ben onlara seni anlattım zaten az çok biliyolar"
Yavaş yavaş okula girdik ve 2. Katta olan sınıfıma doğru yürümeye başladık. Bir kapının önünde durduğumuzda 11-B yazısına baktım ve içeri girdik. Nazlı önümden bende onun arkasından ilerliyordum.
İçeri girdiğimizde birden bütün gözler üstümdeymiş gibi hissettim sonra Nazlı pencere kenarında 3.sıraya geçince yanına da ben oturdum."Gençler bakın bi " deyince Nazlı,önümüzde oturan 2 kız ve arkamızda oturan 2 erkek bize bakınca Nazlı konuşmaya başladı.
"Bu benim 4 yıllık arkadaşım beyza, zaten size daha önce söylemiştim"
"Hoşgeldin beyza ben hilal"
"Hoşbuldum"*gülümsedim *
" Memnun oldum ben ömer"
"Ben ayşegül"
"Bende mert can "
"Memnun oldum hepinizle gerçekten "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Durum Vahim
Teen FictionDurum gerçekten vahim...! Birbirleriyle ne kadar inatlaşsalarda çok seviyorlar. Onların birbirlerinden başka kimseleri yok...