Aš pagaminsiu tau

997 51 3
                                    

Aš uždengiau savo veidą, kad niekas manęs neatpažintų. Įžengiau į pastatą. Čia patekau, be jokių problemų, tai tikėjausi, kad niekas nenufotografavo manęs, kad einu į šios grupės apartamentus.

Duris atsidarė ir pamačiau savo draugą, kuris man šypsojosi. Jis pamatė lagaminą ir stipriai manę apkabino, aš vėl pradėjau verkti.

"Hana!" Minhyuk ištarė "Kodėl tu verki? Užeik. Greitai"

Jis nuvedė manę į svetainę, kur buvo jo kiti grupės nariai, jie nustojo šypsotis.

"Kas atsitiko?" Minhyuk paklausė ir prisėdo "Ar Jimin kažką padarė?"

"Jis idiotas!" aš verkiau ant jo peties ir jis glostė mano galvą "Aš buvau tokia kvaila. Reikėjo pabėgti nuo jo kaip mano sesė"

Minhyuk atsiduso "Tiesiog paduok jam skyrybų popierius"

Įtarukiau nosį "Aš negaliu iki tol, kol baigsis 6 mėnesiai"

"Tu turėjai pabėgti" Shownu pritarė man.

"Aš paruošiau tau lovą jau" Kihyun pasakė "O dabar einu pagaminti kažką valgyti. Gerai?"

Vakare žiūrėjome mes siaubo filmus. Sėdėjau šalia Minhyuk, o Jooheon slėpėsi už pagalvės, šalia manęs. Aš niekada nesuprantu, kodėl jis sutinka žiūrėti siaubo filmus, bet gal dėl to, kad jis nori būti su mumis, o ne eiti anksti miegoti.

"Mūsų vadybininkas sakė, kad gali čia pasilikti tiek, kiek reikės" Minhyuk pasakė "Niekas nežinos, tik mes, kad tu esi čia. Ar Jimin žino kur tu?"

"Ne" sumurmėjau "Aš nenoriu, kad jis žinotų"

"Kas bus, jei sužinos, kad tu esi pasilikusi kitų vaikinų bute? Viena su 7 vaikinais" Wonho dadėjo "Ar tai nesukels daugiau bereikalingų bėdų?,

"Mes turime elgtis kaip vyras ir žmona, tik prieš kameras. Vienintelė priežastis, kodėl jūs tai žinote, nes jūs buvote vestuvėse ir matėte kaip manę tempė į nuotakos kambarį. Niekas kitas nežino"

"Hana, kodėl tavo sesė pabėgo?" Hyungwon paklausė.

"Jimin yra šiknius. Kaip ir ji. Bet ji sakė, kad įsimylėjo kitą vyrą, o Jimin buvo skirtas tik gauti šlovę. Aš nežinau su kuo ji pabėgo"

"Aš niekada jos nesuprantau" Minhyuk pasakė "Kai susipažinome mes mokykloje, aš galvojau, kad ji graži, bet ji buvo ragana. Visada galvojo, kad ji yra Dievo dovana vyrams. Aš visada galvojau, kad tu esi geresnė už ją"

"Vienas iš keleto, kuris taip manė" sumurmėjau.

"Nenuvertink savęs!" Changkyun pasakė "Visi gali matyti, kad tu esi geresnė"

Aš prunkštelėjau "Ko tu nori? Su visais šias netikėtais komplimentais, iškart suprantu, kad kažko nori"

"Na..." jis nusivaipė "Gal tu galėtum mums pagaminti kažką? Praėjo keli mėnesiai, kai tavę matėme"

Aš atsidusau "Gerai... turbūt turėčiau pagaminti, nes taip galėsiu atsidėkoti, kad leidote čia man pasilikti"

"Aš padėsiu" pasisiūlė Kihyun "Šis filmas nuobodus man"

"Nuobodus!" Jooheon sušuko "Jis sušiktai baisus!"

Aš nusišypsojau "Jis nėra baisus. Labiau... nuobodus iš tikrųjų"

"Čia kažkas negerai su dauguma iš jūsų" Jooheon atsitojo ant kojų "Aš eisiu į lovą. Šis filmas užknisa"

Aš ir atsistojau ir pramankštinau rankas "Aš pagaminsiu jūms vaikinai. Kažko ypatingo?"

Aš Ne Tavo Mama [[PJM]] ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora