1117 slov
MariaKdyž jsem odešla od Tonyho, tak jsem kontaktovala Fantastickou čtyřku a řekla jim místo a čas setkání, které mi mezitím poslal Tony. Sejdeme se v 17:00 v Avengers toweru. Než tam přijdu, se obléknu do něčeho slavnostnějšího a co nejsou šaty. Takže asi hedvábné kalhoty a cop-top. Jak víte, mám 'alergii' na šaty... Na mě by nikdo šaty nenavlékl i kdyby kvůli tomu měl skončit svět.
V 17:00 v Avengers toweru
Tak, a jsem tady, teď už stačí počkat až mě Jarvis pustí dovnitř. Nahoře v obýváku jsou jen Avengers, ale Fantastici (tak jsem si je zkráceně pojmenovala...) každou chvíli dojdou, ikdyž Johnny se rád předvádí, takže přiletí... Přistávací plocha je dost velká i pro jeho ego...
Á taky jsou. Avengers zatím mlčí a prohlíží si mě. Fantastici si jdou sednout k nim.
,,Vítám vás. Jistě vás zajímá kdo jsem a proč jsem vás svolala." ozvalo se souhlasné zamručení.
,,Jsem Maria Isabella Stark. Sestra tady vaší plechovky. Pro informaci, všechny tady znám jako svoje boty, ale oni nejspíš neznají mě. Tony, prosím netvař se tak ublíženě. Tak tedy proč jste tady. Blíží se velký boj, boj o vesmír. V čele útoků na druhé straně je Thanos. Poslední z titánů, poslední syn Věčné. Thore?"
,,Hm?"
,,Znáš legendu o Věčné?"
,,Ano, je to nejznámější legenda na Asgardu."
,,Dobrá, řekneš nám ji prosím?"
,,Ehm. Říká se, že Věčná přihlížela vzniku vesmíru a bude tu i při jeho zkáze. Věčná nemá jméno, proto se jí říká Věčná. A taky proto, že nestárne a vypadá pořád na 20 let. Sama je matkou všech živých bytostí ve vesmíru, protože je zplodila. Také má hodně schopností. Například umí nahlížet do budoucnosti, létat, přenášet se. Je pouze pár lidí kteří ví kdo je a jak vypadá. Například Heindall, ale nikdy nám neprozradil kdo to je. Stejně jako ostatní. A vypadá to, že tady naše přítelkyně která nás svolala o ní ví něco nového." Je dobrej, ani bych netušila, že si to vážná tvářička dovtípí.
,,Ano, něco vím. Navštívila mě a řekla že se chystá útok na Vesmír. Ale teď bychom se asi mohli představit. Mezi Avengers zleva Anthony Edward Stark alias Iron Man, Steve Rogers alias Captain America, Thor, Bruce Banner, který je občas Hulk, Natasha Romonoff alias Black Widow, Clint Barton alias Hawkeye a Peter Parker alias Spiderman. A na druhé straně tady se Fantastická čtyřka do které se řadí Reed Richards alias Mister Fantastic, jeho manželka Susan Storm alias Invisible woman a její dva bratři Ben Grimm alias Thing a Johnny Storm alias Human Torch. Mimochodem, Kapitáne, máte tady dvojníka. Doufám že si budete rozumět. Jen vás chci ještě zpravit, že s každým zde povedu takový menší rozhovor. Rozpis najdete tak, že se zeptáte Jarvise na Veritas a ta vám ho řekne. Jo a když už jsem u Veri, našel jsi ji Tony? Protože bych byla nerada, kdybys mi ji vymazal, protože ji mám ráda a je v ní více informací než v Jarvisovi, tak se uč... " Tak. A konečně jsem dokončila svůj dlouhý monolog. Je čas na dotazy.
,,Nějaké otázky?'' Hned vyletělo nahoru několik rukou. Začnu o Fantastiků, protože se nemohli na to připravit.
,,Reede? Ty první."
,,No, ikdyž jsem génius nějak jsem se neorientoval ve jménech, a taky mi nikdo neřekl schopnosti a povahu mých možná spolupracovníků, tak si myslím, že by nebylo od věci se tak nějak po kolečku představit. Mohl bych začít."
,,Dobrý nápad Reede, můžeme si zahrát na 1. den školy, kdy se všichni představují. Tak tedy do toho. Začni Reede."
,,Dobrá. Jsem Reed Richards. Výborný vědec a člen Fantastické čtyřky. Svoje schopnosti jsme dostali ve vesmíru při srážce s vesmírnou bouří. Mám nádhernou manželku a super přátelé." Přitom velkoryse ukázal na ostatní Fantastiky kolem sebe.
,,Asi jsem na řadě, že? Ok. Jsem Susan Storm. Byla jsem osobní asistentkou doctora Dooma. Dnes jsem členem Fantastické čtyřky. Umím se zneviditelnit a dělat silové pole." Jj to je asi vše co o sobě zatím řekne...
,,Tak jo, jsem Ben Grimm. Jo jsem z kamene. Jsem hodně silný a taky neprůstřelný. Kulky se prostě ode mě odrazí. Jo,a mám arogantního bratra..."
,,Heeej já nejsem arogantní! Ahhhh asi mám mluvit že?" *souhlasné kývnutí*
,,Jsem Johnny Storm, ale říkejte mi pouze Johnny. Někdy se umím pořádně rozžhavit, až úplně a to doslova hořím."
,,Tak to bychom měli Fantastickou čtyřku. Teď jsou na řadě Avengers. Tony začni."
,,Jeden člověk, nebudu kapitána jmenovat, se mě ptal, co jsem bez brnění. Odpověděl jsem mu že jsem génius, miliardář, playboy a filantrop. Vše je pravda. Já jsem Tony Stark. Také známý jako Iron Man. Abychom předešli dotazům, party tady pořádám já." Njn, nás nechvalně známý Anthony...
,,Další!" si připadám jako nějaký lékař...
,,Ctění, jsem Thor. Hromovládce a prvorozený Odinův pokud nepočítám mrtvou Helu. V téhle chvíli nemám kladivo, ale chci si zaletět do kolonie trpaslíků pro Stormbreaker. Takovou sekyrku..."
,,Ehmehm.Já jsem Bruce Banner, zdejší nejnebezpečnější člověk. Mluvím o Midgarďanech Thore... Když se naštvu, tak zezelenám vzteky a to doslova. Naštěstí pro vás všechny, Tonymu se ještě nepodařilo mě naštvat."
,,Jsem kapitán Steve Rogers. Jsem na tomto světě dvakrát déle než je zvykem. Je mi už více než 100 let. Ano, nevypadám na to. Použili na mě sérum supervojáka. 70 let jsem byl v ledu v Arktidě."
,,Johnny tos nečekal co? Že tvůj dvojník bude mít mnohem víc zkušeností než ty, že?" dobrá, urážky umím vymyslet rychle... Ale jak se neprokecnou, že jsem Věčná... Nevím...
,,Hawkeye jméno mé. Dalším je i Clint Barton. Jsem agentem Shieldu. Mám takovou hezkou rodinku. Jsem velice přesný a nikdy neminu cíl."To se může hodit...
,,Jsem Natasha Romanoff. Narodila jsem se v Rusku a podstoupila tam výcvik. Nejdříve jsem byla najemnou vražedkyní, poté jsem se přidala do Shieldu. Jsem jejich nejlepší agentkou." Taky slušný. Ale na mě nemá.
,,Musím?" To jako vážně? Pete! Musíš! Snad to podle mojí grimasy pochopil.
,,Jasně. Jsem Peter Parker. Po ulicích se pohybuji pod jménem Spiderman. Bydlím jen s tetou May." Tak, a nakonec to nějak zvládnul. Ale teď je čas ještě na jedno překvapení...
,,Doktore Strange? Můžete se k nám přidat?" všichni se na mě podívali jako na debila, ale jaký byl jejich údiv, když zezadu na ně začal mluvit hlas.
,,Dobrý den."
,,Dobry den Dr. Strange. Doufám že jste slyšel jak se představovali ostatní přítomní."
,,Ano slyšel."
,,Dobrá, mohl byste se nám tady představit, když tady vidím tyto vyorané myši?"
,,Zajisté, jsem doktor Stephen Strange. Jsem Mistr mystických umění. S Thorem už se znám. Bude mi ctí vás poznat."
,,Tak a to bychom měli. Rozpis tady nejdete zítra ráno. Mám ráda dochvilnost. A to platí pro všechny. Veritas mi zjistí kdy normálně vstáváme."Doufám, že se díl líbí. Dnes je trochu delší než obvykle.
Love ya. :3
LokiIsMySecondName
ČTEŠ
Věčná - Avengers ff
FanfictionVše u ní začíná i končí. Ona je středobodem vesmíru. A kdo to vlastně je? To se dozvíte v téhle knize... :) P. S. moje první kniha prosím o schovívavost...