Eheheheheh selam
büyük ihtimalle kitabı okumuşsundur ama bu mal niye 1.bölümü tekrar yayımlıyor diye bakmaya gelmiş olabilirsin.
Çok fazla yazım hatası var ya da acayip saçma konular var ki okudukça utanıyorum aq şwslwpasldfrpes (çok fazla değiştirmeyeceğim hatta hiç sadece yazım hatası (böyle deyince sanki çok fazla değiştirecekmişim gibi durdu) wslkdeowpsld)
Her neyse bir düzenleyeyim dedim.
Ayrıca kitabı yeni okuyorsan bu kitap bir yıldır var, ağustosta yayınladığıma bakma, bin kere silip tekrar yayımlıyorum şalskdewpqsl
---------------
Müge Anlı; evett! Hepiniz hoş geldiniz! Ekranlardaki seyircilerimizi selaml-
Poseidon lafını böler;
Poseidon; benim yüreğim yanıyor, bir an önce başla yoksa seni....
Müge; tamam tamam başlıyorum, sayın seyirciler yine bir kayıpla karşı karşıyayız. Hemde olağanüstü bir olay. Sally ve Poseidon oğlu Percy Jackson kayıp!
Hera; abovvvvv! Öldürün beni! Gitti gül gibi çocuk!
Kendini yerden yere atar ve stüdyodan çıkar.
Müge; olay nasıl oldu bunu Percy jackson'ın sevgilisinden soralım.
Annabeth; what?
Müge; ha bu kız türkçe konuşamıyordu değil mi?!
Arkada gıcık bir kadının sesi duyulur;
- Percy ve ben dışarda oturuyorduk sonra birbirimize...Annabeth lafını keser;
"aptallar ben Athena meleziyim bütün dilleri bilirim, çok akıllıyım, erkek arkadaşımı kendi ellerimle de bulur...
dışarıdan güvenlik gelir ve Annabeth'i atarlar.
Athena;
"benim kızımı atacak güç nerede sende?!"
müge Anlı;
"o da çok oldu ama! neyse bir de sizin dilinizden dinleyelim."
Athena;
"gerizekalı Poseidon'un gerizekalı oğlundan banane? bir şey bilmek istiyorsan bu çocuktan nefret ediyorum. kızımdan da bir an önce ayrılmasını istiyorum. eğer izliyorsa ona buradan şunu söylemek istiyorum...
Annabeth'i bırak!"
Artemis;
- birde kendini zeka tanrıçası sanıyorsun aptal. şimdi Percy'yi senin kaçırdığını sanacaklar. belki de sen kaçırmışsındır?
*Athena'nın yüzü bembeyaz olur*
- Ne?!?! ciddi misiniz? ben bu salağı kaçırıp ne yapacağım?
Poseidon;
"oğlumu sen mi kaçırdın?!?!"
*Poseidon ayağa kalkıp Athena'yı alır ve yabasıyla denize firlatır*
Zeus;
"sen kimsin de benim kızımı denize fırlatırsın yosun!"
* Poseidon ve Zeus birbirine girer ve ortam kan gölüne döner"
Müge Anlı zar zor konuşur;
" evet seyirciler ortam kan gölüne döndü, bir sonraki bölümde yeniden Percy Jackson'ı bulmaya çalışacağız, hepinize iyi günlerrrr!"
bu bölümü ciddiye almadan yazdığım için güzel olmadı ama neyse atayım dedim, bir sonraki bölümü ciddiye alırım (gelecekten geliyorum bu kitapta ciddiyet diye bir şey yok)
sdlfgtyklştriedşkfjghyopğreidlfkghjkyorğeşdkfjhyotrğedlcvgbhyorğedlkfhjkyrped
düzenleme: yalnız o yazım hatalarını ilkokula giden çocuk bile yapmaz aq
iyi ki gelmişim ve değiştirmişim