Shawnnal egy didibárban találkoztunk. Sztriptíz táncosnő voltam de Shawn mengváltoztatott....
Egy nap én dolgoztam a Cicababa Sztriptíz Bárban. És akkor bejött ő.... Egy fekete farmer nadrág és egy fekete póló volt rajta amin ez állt : Take Me Home.
- Ha te mondod - gondoltam magamban. Körül nézett és a tekintete megállapodott rajtam. A szívem hevesen kezdett el verni mikor elindult felém. Megállt előttem és így szólt.- Szia. Új vagyok. Nem tudod hol van a budi az előbb vettem az utcán csilisbabot és mindjárt ide fosok?
Csak néztem rá.... ő is rám.....
Majd el röhögte magát... Én csak értetlenül néztem rá továbbra is.- Látnod kéne a fejed - röhögött tovább - csak vicceltem nyugi!!
- Ahhhhaaaa hehe vicces - vicceltél mi? Látszik... - Miben segíthetek? - mosolyogtam rá. Körül nézett majd a fülembe suttogta a következőt.
- Kezd látszódni hogy mindjárt feladja a szolgáltatott a celuksz! - az elején értetlenül néztem rá... Majd megláttam azt....nem is...... inkább...ŐT! Magamba el is neveztem Franknek.
- Szóval mégiscsak a budit keresed...
- Öööh - forgatta a szemét - én rád gondoltam végülis ez a munkád nem?
- Nem igazán... Ez az ő munkája - mutattam az egyik lányra tőlünk nem messze.
Nézte egy ideig majd így szólt (Csak hogy értsétek a következő dolgot itt egy kép a lányról)- Eeheemm - nézet lassan vissza rám - nem lehetnél mégis inkább te? - kérdezte reményel teli szemekkel
Folytatás következik.....
Nos ez az első könyvem remélem tetszik a helyesírási hibákért bocsánat majd ki javítom őket (javítva 🤗) egyenlőre a véleményetekre vagyok kíváncsi jöhet hideg meleg!😁
Puszika!😘🤓❤️🖤
KAMU SEDANG MEMBACA
Segíts! [SM fanfiction]
RomansaSegíts Jennet!! - kiabált valahonnan Shawn. Shawn! Hol vagy?? - kerestem kétségbeesetten. Úgy éreztem az egész világom összedől. Életem szerelme értem kiáltott de én tehetetlen voltam.