"Leg die pistool neer" hoorde ik iemand zeggen
_______________________________________Perspectief Safia: Uit schrik draaide ik mij om en zag een bloed mooie jongen Hij heeft Prachtige krullen , Best gespierd maar niet hejack en echt mooie dikke roze volle lippen als snel schudde ik de gedachtes van me af Jongens zijn klootzaken! Tot mijn verbazing hield die jongen ook de pistool neer. "Sorry" zij de jongen en rende weg oké?... "Haii ik ben Amir" vertelde de jongen die mij hielp " Haii ik ben Safia , Bedankt voor het helpen wlh!" Zij ik meenend want wie weet waar ik was als hij niet kwam? Wie weet was ik wel dood! Stagfirullah. "Graage daan joh was niks en sorry voor mijn broertje" Gescoqueerd keek ik hem aan "Maar ik moet gaan nogmaals bedankt" "Is goed Beslama" zij die en ik verrekte ik liep weer naar het ziekenhuis en liep de trap op naar Lamya haar kamer uitgeput kwam ik haar kamer binnen. Ik ben zo moe joh! Wel logisch het is echt zwaar met een zak vol eten en een kind. Ik klopte aan en liep naar binnen zonder antwoord "ETEN" Gilde Lamya lachen keek ik haar aan Lamya is echt gek op eten! Vooral ze nu voor 2eet. Ik? Ik ben echt een apart geval ik eet niet zoveel en lus bijna niks Ik lus niet eens Chocolade heeeel soms eet ik het maar ik hou wel van Kitkat en Twix😍 (wollah hoe kunnen jullie van Chocolade houden of Chocolade taart gwn alles wat machtig is lus ik niet😂 X Schrijfster)
21:00: Bezoek tijd is voorbij dus ik moest naar huis Youness blijft daar slapen. Ik nam Safouane voorzichtig mee want hij slaapt mijn prinsje😍 Ik deed hem in de auto en reed naar huis Oef daar zit die vieze heks zeker! Zij zal boeten! Weet je? Ik gooi haar gwn het huis uit! Ze is toch niet mijn moeder dus wat boeit het mij! Maar zo kom ik er niet achter wat zij hier doet en wat ze van me wilt en Waarom lijkt zij zo erg op mijn moeder? Pfff thuis aangekomen reed ik het oprit op en deed het poort dicht ik pakte Safouane voorzichtig op en nam hem mee naar binnen ik deed de sleutels in de sleutelgat en liep naar binnen ik deed mijn jas en schoenen uit en ging gelijk naar mijn kamer Ik heb best wel honger dus ik liep naar beneden maakte een Eitje die ik helemaal kapot maakte en vervolgens in brood deed met een beetje Cury en Andelouse Saus (Dats echt lekker X Schrijfster) Ik at mijn broodje op en ging weer naar boven ik hoorde Safouane Huilen wat betekend dat hij honger heeft ik deed mijn kamer deur opslot en gaf hem wat te eten ik liet hem verder slapen en deed de Wudu en haalde mijn Gemiste gebeden in en deed nog een dua dat alles goed zal komen en dat allah swt ons zal helpen .
"Ja ze ligt in het ziekenhuis nadat ik haar heb gestoken" "Ja ze kwam er achter Ze hoorde ons gesprek" hoorde ik zachtjes liep ik naar beneden en zag mijn "Moeder" aan de telefoon "Vieze wijf ik weet wie jij bent jij bent niet mijn moeder jij bent Inas El ***** Jij gaat boeten" schreeuwde ik maar niet al te hard zodat Safouane niet wakker wordt "HAHAHAHA Meisje toch goedzo je komt als steeds dichter bij de waarheid maar trek je bek een keer open en je lieve prinsje gaat Dood" sisde ze "Vieze wijf" schreeuwde ik en spuugde nog in haar gezicht. Ik liep naar mijn kamer en deed mijn kamer deur weer op slot en lag op mijn bed.Flashback
"Safia jou ouders leven nog ze zitten in Frankrijk ze zitten in gevaar
(....) zit hier achter hij wild jou en Samir pijn doen hij heeft dit allemaal geregeld je ouders zitten in Frankrijk..''Einde Flashback
OH MY ALLAH! NOU WEER IK HET WEER INAS! ZIJ ZIJ WERKT MET (...)
670 worden❤ Stemmen en Reageren zal lief zijn X
JE LEEST
Oh My Allah... (VOLTOOID)
ActionDit verhaal gaat over een meisje : Safia. Safia heeft een heftige verleden waar ze niet graag over wilt praten. Safia is een alleenstaande moeder en woont op zich zelf in een heel luxe villa maar toch is haar leventje niet zo luxe. Safia werkt als a...