Letěli jsme v quinjetu pravděpodobně na základnu. Loki a já seděli vedle sebe se spoutanýma rukama, táta, máma, Stark a Bethany stáli poblíž nás, abychom nejspíš neutekli a Natasha s Clintem pilotovali. Jak poetická chvilka- odfrknu si v duchu.
„Neřekneš mi k tomu všemu něco Lex?" načal až po chvíli hovor Kapitán.
„Že jste všichni absolutně mimo," sladce oznámím. Loki na mě vrhnul posměšný výraz.
„V čem?" zeptá se Beth.
„Ve všem," miknu rameny.
„Mohla bys být trošku konkrétnější?" probodne mě očima Caroline.
„To bych byla hodně sprostá a určité osobě tady by se to moc nelíbilo, takže raději ne," trochu si s nimi pohraju, protože jim to rozhodně nehodlám jen tak snadno odpustit a jen tak mě to nepřejde.
„Rogersová, ty jsi vážně číslo. Tady starouše stojíš vrásky víc než obyčejného zločince," Tony se naší rodinnou situací vážně bavil.
„Což podle vás jsem, takže žádná změna," podrážděně vyhrknu.
„Alex!" okřikne mě Steve. Na jednu stranu bylo na něm vidět, že ho to mrzí, ale na tu druhou vypadal dost přesvědčeně, že jsem to byla já, kdo ukradl Kámen reality a přitom zavraždila stovku agentů.
„A nemám snad pravdu?! Vlastní dceru honíte jak nadmutou kozu! Celých sedm dní!" rozkřiknu se, trhnu naštvaně s rukama a prudce se postavím. Všichni mimo Natashi, Clinta a Lokiho, který seděl po celou dobu v klidu a bavil se, se postavili do bojové pozice.
„Uklidni se, ještě to tady rozbiješ," poklidně s úšklebkem promluvil Loki.
„Ty raději mlč! Moc dobře vím, že si to všechno na mě narafičil!" vyštěknu na něj. Do toho si promnu už volné ruce bez pout a strčím si je do kapes.
„Cože??" zarazili se všichni až na Lokiho. Ten se spokojeně usmíval, parchant jeden.
„Najednou vám to došlo? No bravo," protočím očima.
„Poslyš Alex, mi to neděláme, protože to je vůdči tobě osobní, ale protože se snažíme najít pravého zloděje Kamene reality," povzdechla si matka.
„Jo, na tom něco opravdu bude," ironicky odseknu a protočím očima, přičemž se začnu procházet po Jetu sem a tam a tím tam všechny znervózním. Ovšem mimo Lokiho, jako vždy.
„Máme dokonce i důkaz," tiše dodal Steve.
„To ubohé video z kamery? A jak jste si tak jisti, že to jsem já? Co když to byl tenhle přeměněný parchant nebo Demetris? To vám fakt jakožto slavním superhrdinům nedošlo?" vyderu ze sebe delší monolog a zpátky si sednu.
„Kapitáne? Alex má pravdu, o tomhle se Fury vůbec nezmínil," podotkne zepředu letounu Nat.
„Nemohli byste proboha přistát? Je mi blbě...." zabrblám hned potom, co se mi zhoupne žaludek a já se chytím za pusu.
„Jestli to je zase jeden z tvých triků jak-" Bethany to ani nedořekne a já vyklopím obsah žaludku na podlahu letounu.
„No sakra Rogersová, to jsi nemohla blít jinam? Fuj!" Stark se ihned odvrátil od toho zjevu.
„Já vás varovala," zavrčím a snažím se to rozdýchat, mezitím co Natasha s Clintem pozvolna přistáli s jetem na rozsáhlé louce. Celá malátná vypadnu ven a dám volný průchod další nestrávené tekutině.
„Jsi v pořádku?" máma ke mně hned přiskočí a chytne za vlasy, abych si je nezašpinila.
„Je mi jak po mejdanu," zamručím a předkloním se. Mamka mě zachytí a opatrně položí na zem tak, abych se nezadusila.
ČTEŠ
Alex Rogers- Do posledního dechu (Wafieair 6; Sestra 4; Avengers)
FanfictionPříběh navazující na Wafieair- padlá zrádkyně. Obsahuje postavy MARVEL, mohou se vyskytnout vulgární slova. „Nastala doba teroru. Všichni si doteď mysleli, že zvládneme všechno, že zaženeme i toho nejsilnějšího nepřítele a nikdy nás nic nezastaví. J...