"יופי שוכן בעיני המתבונן" .
כבר עשרות וּמאות שׂנים אומרים לנו אוֹתו משְפּט
אותה מחמאה או עלבה , שרק מילה קטנה ממנו יכולה להשאיר חתם עצוּם .
אומנם זה לא רע ולא פוגעני אך כואב , כואב כמו סכין חד ביד קרה .
כואב שמבּטְאים לך שקר בפרצוף שבמקום להגיד את יופייך הנדיר , אוזניך הבולטות שרק הֵם רוצים לנשק , ושפתייך העסיסיות שהם רוצים לגעת כנגד רצונך , אומרים לך אותו אמתלה אותו משפט שמוביל לסערת רגשות ולשנאה כה גדולה שרק אתה מחכה שתעבור כמו צְמרמורת .
למרות זאת מה הוא יופי ?
מה הוא שווה בעולמנו בין כל זָדוֹן הזה שקיים סביבנו ? הרוע שרק מחטא כוֹ קטן שלך יעשה הכל כדי אשמדתך מסביבתם , חטא שאין לו משמעות אך הרבה רגש . למרוֹת הקוֹשׂי שאתה מתחייֶב להתמודד מוּלוֹ הכי מסובּך זֻהוּ שלא תוכל להָגיב אָחֱרת , בּכל פעם תצטרך לספוֹג כאב וּלשחרר חיוך קטן וּמזורגג שממנו כל אֻחד מתלהב, החיוך הזה שאני קורה לו יופי , החיוך הזה שבאמת טוב בעיניי אך לא בעייניך .
החיוך הזה שברגע מביך אנו משתוקקים וּחשבים על אהבה אסוּרה ואָתַה פתאום מחייך ...
אָתַה תָמיד אומר לעצמך לפני שאָתַה מוֹציא את הסכין המלוכלכת שלך עד כמה אתה רוצה שיעריכו את יופייך , אוּלם מוחך לא מדמיין אֵת הסיטואציה שׂבה אומרים לך שאָתה יפה .
נסה לדמיין זאת וּתרגיש רֶגשוֹת אמיתיים , רֶגשוֹת בָהן אתה מרגיש אשמה וּחרטה שמוציאות מילים מפייך היפה מבלי שתוציא צְליל בגלל הפרפרים השחורים בבטן שלך .
פרפרים של כעס כי אתה לא באמת תרגיש כך , גם אם יאמרו לך מליוני פעמים עד כמה אתה יפה אתה תמיד תתנגד וּתאמר בקול שוֹמם
"יופי שוכן בעיני המתבונן "- גנרל לאו וואלאס.
ג'ייס ב.
YOU ARE READING
יופי שוכן בעיני המתבונן
Randomזהו קטע שאני מרגיש ורואה כל יום , אנשים מדברים על זה רוצים את זה אומנם לא תמיד מתכוונים לזה . ~ היכרות ~ אני ג'ייס בן 13 כותב קטעים עם משמעויות שונות