Seznamování se Sekundou

84 8 1
                                    

*PÍP PÍP PÍP

Zvonil budík. Já se ale jen otočila na druhý bok a spala dál.

,,Vstávat!!!" řekla Adél a snažila se ze mě sundat deku.

,,Nééé!" řekla jsem a spala dál.

,,Dělej!!" řekla Anička a hodila po mně mou mikinou.

Já jsem se jen tak začala protahovat a když jsem si chtěla promnout oči, moje sádra mi zasadila úder přímo doprostřed čela.

,,Jááj, já mám ještě sádru!" řekla jsem, vzala oblečení a šla do koupelny ze sebe udělat Niky takovou, jakou ji všichni znají. Když jsem přišla zpět do místnosti, holky už se zase česaly a tak jsem si k nim zase přisedla a pletla taky. Se sádrou mi to moc nešlo, ale i tak se mi povedli.

,,Už se těším na sekundu!" řekla Emma.

,,Jo, hrát si na učitele bez učitelů bude sranda!" řekla jsem.

,,Každopádně, je pět kluků a tři holky, takže já mám holku!" řekla Anička, když zavírala dveře.

,,Taky chci holku" řekla Adell.

,,Jop" řekla Emma na souhlas.

,,Mě kluk nevadí" řekla jsem. Koneckonců to byla pravda. Čtyři holky kráčely chodbou. Řekněme, že v šusťákaách to bylo taky dobrý.

,,Čůůs!" řekli kluci, když jsme přišly na snídani.

,,Ahoj" odpověděly jsme.

,,Co tak brzy?" zeptala se Adell. Měla už od rána dobrou náladu.

,,Chtěli jsme najít sekundu a seznámit se..." řekl Kuba.

,,Ale víš kolik jich je?!" dodal Alex.

,,Kdo si počká, ten se dočká" pronesla moudro Anička.

No a po vééélkééé snídani už jsme šli k lanovce.

,,Haló? Pomohl by mi někdo?" volala jsem.

,,Jo, počkej" řekla Adél a pomáhala mi nandat rukavici na sádru.

Po chvíli přišla učitelka a hned za ní kluci a holky ze sekundy.

,,Dobré ráno!" pronesla učitelka.

,,Dobré" řekla jsem a zívla si.

,,Tak tohle jsou sekundanti. Všichni umí tak trochu lyžovat, nějak si je rozdělte a hlavně na ně dávejte pozor!" řekla a odjela za svou skupinou.

,,Ahoj! Já jsem Niky, tohle je Adél, Emma, Anička, Kuba, Alex a Jonáš" ujmula jsem se slova, protože bylo docela dost ticho a představila nás.

,,Teď vy" řekla Emma.

,, Já jsem Vanes, tohle je Lucy, Katka, Tomáš, Kryštof, David, Filip a Nikolas." řekla jedna holčina.

,,Oky, beru si Nikolase, budeme Nikos tým" řekla jsem a ukázala, ať jde ke mně.

No, Adel si vzala Vanes, Anička Katku, Emma Lucku, Jonáš Filipa, Kuba Kryštofa a Alex Davida.

,,Tak jedem k lanovce?" zeptala se Anička a rozjela s k lanovce a my za ní. Trvalo nám to dýl než včera, naše sekunda totiž nebyla moc rychlá.

,,Oky, jak pojedem?" zeptala se Adel. Ale oni nebyli jen pomalý, ale asi se i styděli nebo nechtěli mluvit.

,,Oky, tak pojedu s tebou a Nikolasem" řekl Alex a společně s Davidem se zařadili k nám. Když jsme si sedli na lanovku, snažila jsem se je trochu rozmluvit.

,,Tak jak se vám tady líbí?" zeptala jsem se.

,,Jo je to tu dobrý" řekl Nikolas.

,,My jsme o tobě Niky už slyšeli..." řekl potichu David.

,,A co?" zeptala jsem se.

,,Že máš už dvě a málem tři poznámky" řekl Nikolas.

To jako kdyby Alex viděl něco fakt směšnýho se začal tlemit.

,,Jo, je to pravda" řekl tak mezi tím smíchem.

,,No a co?" řekla jsem a taky se tak trochu tlemila. Kluci to nechápali, koukali na nás jak vosy do flašky.

,,A jak sis vlastně zlomila ruku?" zeptal se Nikolas. To už jsme se netlemili.

,,To kvůli takovýmu blbovi" řekla jsem.

,,Já myslel, že to pro tebe není zas až takový blb?" zeptal se Alex.

,,Zlomil mi ruku, tak to logicky a blbec bude ne?" řekla jsem

,,Ale jsi chudák" řekl Nikolas.

,,To je jedno, nemám ráda, když mě někdo lituje...jak ti vůbec říkají?" zeptala jsem se.

,,No, holky mi říkají tupče, blbe, doma se mi říká Niko a ve škole mi říkají Niky a Nikolasi" odpověděl a já musela vzpomínat na sekundu. Tenkrát to bylo ještě takový divný, s klukama jsem se nebavily a taky jim říkaly tupci a tak.

,,To nic, holky nám v sekundě taky říkaly různě, mě třeba Sašeno a kokos a tak..." já se musela nad Alexovým litováním zachechtat.

,,Přesně!!" řekla jsem do smíchu.

Tak po dlouhé době kratší kapitola. Strašně se omlouvám, ale poslední dobou začalo svítit slunce a tak raději chodím ven, ale budu se snažit psát po večerech a vydávat zase pravidelně.

Jinak se moc omlouvám Aničce za to, s kým jedu na lanovce....XDD


Lyžařský výcvikKde žijí příběhy. Začni objevovat