The stranger (capitolul 15)

302 9 0
                                    

…am adormit.

Dimineata..mai bine zi dupa-amiaza ma trezesc. Ma ridic in fund si privesc in jur. Realizez unde sunt si ma ridic din pat. Ma uit in jos pre corpul meu..eram super-sexy in tricoul ala larg. Gasesc un umeras pe care se afla un tricou, o pereche de pantaloni scurti marimea mea si un biletel :” Baia e numai a ta,sper sa iti vina hainele,iar micul dejun e servit !

P.S eu sunt jos ard cartofii prajiti !”

M-a bufnit rasul. Am luat umerasul cu hainele si am intrat in baie. M-am bucurat de apa fiebinte aproximativ 30 de minute,apoi am coborat la masa. Avea dreptate cu cartofii. Cu cat coboram scarile mai mult cu atat mirosul era mai ingrozitor si fumul mai dens.Mi-am bagat nasul in tricou si am deschis usa bucatariei. Era groaznic. Am alergat si am deschis toate geamurile casei. In cateva minute te puteai vedea om cu om in casa.

-E prima si ultima oara cand mai gatesti ! tip din hol in timp ce ma indreptam spre bucatarie. 

-Clar! Imi raspunde .

Am inceput sa gatesc eu. Am facut cartofii pe cate trebuia el sa ii faca in timp ce el facea suc de portocale.

-Ai pus capacul la blender ? il intreb,pentru ca aveam o presimtire .

-A,da,sigur ! raspunde panicat in timp ce punea capacul. Am clatinat din cap si am zambit.

In 20 de minute luam micul dejun la pranz. Dupa ce am mancat m-am ridicat de la masa si am spalat farfuriile. Astazi eram libera,dar am hotarat sa merg la bar sa fac cateva ore..stiu ca si tura de azi va fi acolo,dar na..voi face pe barmanul,sau voi ajuta la bucatarie sau chiar pe fete la servit. Nu am mai zabovit mi-am luat rochia distrusa,ce care am indesat-o intro punga si l-am anuntat pe Alexander ca plec. Cand dau s-a ies pe usa...

-Hm-hm ! se face Alexander ca tuseste.

-Ce e ? spun oprindu-ma in pragul usii.

-Intreb asa..ca pentru cultura mea generala :cu ce ai de gand sa pleci ?

-O doamne ! spun dandu-mi cu palma peste cap .Da! Nu am masina! Ma poti duce tu ?

-Nici nu aveam de gand sa te las a pleci pe jos . spune razand. Asteptam doar momentul cand iti vei da seama ! 

Imi dau ochii peste cap. Ia cheile si iesim.Drumul pana la mine acasa dureaza aproximativ 30 de minute. A parcat in fata,dar nu a coborat,semn ca nu vrea sa ramana.

-Mersi pentru aseara si ca m-ai adus ! spun in timp de deschid portiere si cobor.

-Oricand ! si demareaza.

-Buun ! Mama e la serviciu,iar Sarah..ei bine spre doar sa nu fie acasa. Zic oprindu-ma in fata usii. Heii ! E cineva ? strin intrand in casa. Hm..nu e nimeni. Spun radicand din umeri. 

Las rochia si geanta in cuierul de la intrare si ma duc in bucatarie sa imi iau un pahar de apa,apoi le iau si urc in camera. Mi-am deschis telefonul..zeci de mesaje si apeluri de la diferite personane. Am deschis un mesaj de la mama in care spunea ca a dus-o pe Sarah la bunici..

-Bine pentru mine. Spun indiferenta. Am deschis si celelalte mesaje..multe erau de la colegele de clasa..intrebari in legatura cu facultatea..Da,trebuia sa ma hotarasc,pentru ca e deja iulie..si in curand trebui sa incep sa rezolv treburile cu locuinta si restul..

Printre nenumeroasele mesaje era si unul de la Austin: “Sper ca esti bine..Aici s-au calmat spiritele ..” 

-Da! Cum sa nu spirite calmate! Adica au murit toti cei care se impotriveau ! spun enervata oarecum.

Citesc in continuare :”Totul a luat sfarsit..maine seara voi veni la tine..”

“Deci in seara asta vine..”gandesc. Dupa cateva momente mi-am dat seama ca nu spusese nimic de “salvarea mea”..adica nu el l-a trimis pe Alexander dupa mine ? Am alungat aceasta intrebare din capul meu..Aveam sa aflu la lasarea intunericului detalii… ...M-am schimbat in hainele mele ceva mai lejere si am incercat sa curat rochia. Era plina de sange si intr-un colt chiar rupta..Am reusit s ascot mizeria,dar rupture de vedea. Cred ca pentru a putea salva rochia trebuia sa o scurtez,asta era cea mai buna idée ,dar trebuia sa astepte. Intr-o ora se facea schimbul la bar,asa ca m-am grabit pentru a ajunge . Mi-am imbracat uniforma formata din panta loni scurti bleumarin si un tricou alb simplu,mi-am prins parul intr-o coada dragut si am plecat. Am luat cheile masinii,da! Cadillacul superb ce devenise al meu si am pornit. Am parcat in spate,parcarea angajatilor si an intrat. Alex era la barpregatea cateva bauturi. Issa tocmai intrase si ea in schimbul de dupa-amiaza. Cand m-a vazut Alex m-a privit putin ciudat.Era ziua mea libera,ce cautam acolo ? M-am apropriat si l-am salutat.

The stranger (in curs de super-editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum