/6/

71 7 0
                                    

Гледна точка на Джимин:

Тя стана и си тръгна. Нека си върви, не мога да правя секс с друго момиче ли?
Звъннах на една бивша и ѝ казах че искам да се видим. Тя дойде и тръгнахме към един хотел.
На сутринта се събудих и видях че спя до Сана. Какво по дяволите?
Станах от леглото и ме удари една силна болка в главата. Отидох да си взема душ а след това се облякох, излезнах от стаята и платих долу в рецепцията за стаята.

Гледна точка на Т/И:

Часът беше 12:02 ден събота.
Спомних си случката от вчера и се почувствах кофти. Станах от леглото и го оправих. Влезнах в всекидневната и видях момичетата да готвят.

Сибел:
-Хей ти се събуди. Доста късно се прибра май вчера. Е разкажи ни, как мина?

Т/И:
-Не питайте, беше пълен кошмар.

Памела:
-Какво е станало?

.......

След като им разказах те се вцепениха.

Сибел:
-Леле, не мислех че ще такъв задник. А мислехме, че е най-доброто момче от групата. Всичко е наред скъпа, ние сме до теб. Просто тези идиоти не те заслужават!

Памела:
-Точно така, ние винаги бяхме, сме и винаги ще бъдем до теб!

Т/И:
-Обичам ви момичета! Вие сте моето семейство!
Тогава станахме и се прегърнахме.

Памела:
-Какво иска да закуси нашето златно макне?

Да, бях най-малката. От Сибел поне с месеци.

-Искам мусака. От много време не съм яла.

Памела:
-Всичко за моето макне. Сибел, ти направи таратор, а Т/И няма да бара абсолютно нищо. Доста е преживяла за тези 2 дни. Днес сме на нейните услуги.

Сибел:
-Разбира се! Всичко за нашата копилка!

Тя ме целуна и тръгна към изходната врата.

-Аз отивам до магазина за да ни обслужа с голямо количество сладко. И ще продължа с таратора по-късно. До после!

......

Гледна точка на Джимин:

Стигнах до нашия хотел. Часът беше някъде към обяд. Тогава Намджун ми се развика:

Намджун:
-Ах Джимине, къде беше цяла нощ?! Знаеш ли как се разправяха с мен продуцентите? Трябваше да обяснявам за твоето отсъствие и да обирам последиците. Оправяй се веднага, тръгваме към студиото!

Джимин:
-Съжалявам хьонг, обещавам че няма да се повтаря! Преобличам се и тръгваме. Къде са другите?

Намджун:
-В стаята са, обядват и тръгваме. Ти ял ли си?

Джимин:
-Да да, само се преобличам и съм готов.

Намджун:
-Добре. Хайде тръгвай!

Беше ми доста кофти. Скараха се на Намджун хьонг заради моите детинщини. Излъгах че съм ял, защото не исках да ги карам да чакат още. Чувствах се гадно заради това.
Оо не, какво съм направил вчера с Т/И? Сетих се колко хлапашки се държах с нея вчера! Леле, ама че съм глупак! А наистина я харесвах. Не трябваше да пия вчера, толкова се мразя!
Тогава и писах:

chimm_y: 13:05
Т/И, много съжалявам за вчера! Наистина! Моля те, кажи ми че не ме мразиш, защото аз се мразя достатъчно за това.

Беше време да тръгваме. Закъсняхме достатъчно. Преоблекох се и излезнахме от хотела тръгвайки за студиото.

Hold Me TightDonde viven las historias. Descúbrelo ahora