Happy Ending

16 0 0
                                    




En dag starter der en dreng ved navn Alexander, i skolen. Første gang Cady så ham, faldt hun pladask for ham, men det hun ikke vidste var, at han også var forelsket i hende. To uger efter at han er startet, spørger Alexander, om de skal være kærester, og gæt hvad: Cady sagde, ja. Da de har været kærester i 2 måneder, skal de endelig sove sammen. De tager hjem til Alexander for hans forældre er på arbejde. Alexander prøver at have sex, men hun vil først fortælle ham om, hvad der er sket. Så hun fortæller, hvad der er sket med hendes far. Han siger så: "Har i brugt kondom?". ''Oh fuck, vi brugte ikke kondom, nej. Hvad gør jeg?". "Vi går ned og køber en graviditetstest, og så tager vi den derfra" sagde han, og de gik ned og købte en test.

Da de havde købt testen gik de hjem og tog den. 5-10 minutter efter fandt de ud af, at testen var positiv. "Shit, hvad gør jeg? Skal jeg beholde barnet? Er barnet okay? Hvad skal det hedde, hvis jeg skal have det?". "Rolig, lad os tage et skridt af gangen. Vil du have barnet? Det er det vigtigste spørgsmål." "Jeg vil gerne have barnet, medmindre der er noget galt med det." "Godt, vi kunne tage til lægen i morgen og finde ud af, hvor langt du er henne, og om barnet er sundt og rask, lyder det som en god ide?" "Ja lad os gøre det. Synes du, min mor og far skal vide det?" "Altså det er op til dig" sagde han støttende. "Tror vi finder ud af, om barnet er sundt og raskt, og så må jeg tænke over det" "God ide" sagde han, og de lagde sig til at sove.

Da klokken var 13, gik de til lægen og fandt ud af, at hun var 6 uger henne. Barnet er sund og rask. De tager hjem og anmelder faren. Efter Alexander og Cady er fundet sammen har Cady ikke haft en eneste selvmordstanke og hun har heller ikke cuttet. En måned senere skal Cady og hendes far i retten. Cady vinder sagen, og faren kommer i fængsel

Et halvt år efter bliver barnet født, og Alexander frier til hende.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det her er sidste afsnit, kommer måske til at lave en 2, men ved ikke. Håber at i har nydt den eller hvad man nu siger.

~Jacqline

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 25, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hard TimesWhere stories live. Discover now